Dees en Maylo schreef:Manuma schreef:Ik voelde op dat moment ook niks door de adrenaline en het is een kleine snee, niks ernstigs.
Manu gaf een grom op het rijden, hij haalde niet uit.
Ik doel trouwens op na het incident, daarvoor dacht ik dat het wel goed zou komen wat ik jou ook zei. Daarna zat het me niet lekker meer vandaar dat het me beter leek niet meer mee te wandelen

Het worden geen vrienden in elk geval

Oke helder. Dan heb ik het niet goed begrepen. Maar inderdaad na de tweede keer voelde ik me er ook niet lekker bij, vandaar dat ik dus naar de andere kant ben gelopen nadat ik eerst even wilde weten of met jullie alles ging. Met uithalen bedoelde ik ook snauwen, het was opzich niets ernstigs maar door de drukte en Droef die vond dat hij dat niet hoefde te pikken

ect maakte gewoon dat het escaleerde.
Nee joh stom mannengedoe en veel teveel opwinding. Ik had dat veldje even moeten laten voor wat het was. Leermoment.
Ik hoop dat het goed gaat met je duim
Uma vond Droef wel erg charmant

Volgende keer gewoon meegaan hoor! Manu is ook gewoon een sterke beer die zichzelf heel tof vindt en ERKEND wil worden

Volgende keer neem ik Uma mee voor Droef
Die hand ertussen was trouwens mijn eigen schuld he? Droef liet gelijk los toen ie doorhad dat ie mijn hand had en dat hoopte ik ook. Ik dacht niet veel na en wilde ze hoe dan ook los. Ik zag die grote bek en ik heb mn hand ertussen gestopt zodat hij Manu los zou laten. Dus Droef heeft mij absoluut niet gebeten!
Het doet me goed te lezen dat jullie zo'n vertrouwen in mij hebben. Ik heb wel flink zitten malen. Manu is dan wel een baas maar hij is best tolerant. Als hij een reu niet ziet zitten loopt hij er eigenlijk altijd omheen. Maar in een situatie als deze, met het rijden, dacht ik al okee daar gaan we. Ingrijpen heb ik van tevoren bewust niet gedaan zodra ik zag dat Droef erop zat. Ik hoopte nog even dat Manu alsnog weg zou lopen maar helaas.
Manu heeft me veel moeite gekost en doet het nog wel. Dus als er dan wat mis gaat voelt het alsof ik alsnog faal en doet het me gewoon veel. Ik was zo geschrokken en ik was bang dat iedereen hem nu een kolerehond vind.
Ik doe wel vaker groepswandelingen, ook met grote sterke reuen en zolang ze elkaar gewoon laten gaat dat prima.
Maarja, weten we dit ook weer. En met alleen Uma is het misschien wel saaier

maar loop ik net zo lief mee. Dus voor mij hoef je niet thuis te blijven hoor Dees