Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ik vraag me af na black en tan jack russell

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

heeeey ik krijg nu ook wel een procentje op de pups he
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

loony schreef:heeeey ik krijg nu ook wel een procentje op de pups he

1 ja :pffff:
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

loony schreef:heeeey ik krijg nu ook wel een procentje op de pups he
je doet toch zeker wel mee met jouw honden, hoe kunnen we anders mooie naakte B & T met van nature gecoupeerde oortjes krijgen en op grote schaal gaan fokken? ik moet er niet aan denken als massam en ik dat zonder jou moeten doen :jank:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

oke je mag toverballen dapper gebruiken
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

loony schreef:oke je mag toverballen dapper gebruiken
:cheer: :cheer: :cheer:

owwww we gaan het helemaal maken :cheer:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

dan krijgen we ook ruwhaar!!! :cheer:

ja dan delen we!! helemaal goed!!!
Afbeelding
Noury
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noury »

Martijn schreef:Oh ja? Werkt dat zo?
Welke kruising van 10 jaar geleden is er dan nu een ras geworden?
Misschien niet helemaal wat je bedoeld maar... de Saarloos vind ik hier toch wel onder vallen als zijnde kruising met een wolf van oorsprong (ik ga niet het hele verhaal uitleggen omdat ik denk dat je die wel kent).
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

boxersien schreef:
workingdog schreef:
boxersien schreef:
workingdog schreef:wedde over 10 a 15 jaar is het een officieel ras
als nou maar genoeg mensen het blijven kopen komt dat vanzelf en eigelijk ook niet gek zo zijn dr zat rassen ontstaan
aleen werden ze vroeger populair omdat ze goed werkten en tegenwoordig omdat ze dr toch zo leuk uitzien
helaas zo werkt het nou emaal
dan mogen die B en T mensen nog wel heel hard gaan fokken om één type te krijgen en deze ook helemaal netjes te kunnen fokken zodner problemen. Nu zijn het wel heel verdachte halve teckels en Duitse jachtterriers
daar passen ze toch hun rasstandaard op aan ,
:smile: leuke rasstandaart dan. Alle formaten mag tussen de 15 en 30 cm en de lengte kan verschillen van tekkel lengte t/m chihuahua lengte. Poten mogen O benig staan (hebben veel van die hondjes) en zowel laag als hoogbenig kan. Dit ras is Black en tan, met eventueel een vleugje wit. Lijkend volgens de leek sprekend op een Jack Russell maar gezien deze 60% wit moet hebben is dat zekers niet zo. Afgezien van het uiterlijk dat er ook helemaal niet op lijkt. :smile:
Vergeet het spastische huppeltje met de achterpoten niet. Volgens veel eigenaren hoort dat bij JR's, dus dat moet in de rasstandaard. :denken:

Ik zie het zoveel dat ik me af begin te vragen of er niet iets helemaal mis is met de achterhand van die 'laagbenige JR's'.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Hanneke2 schreef:
boxersien schreef:
workingdog schreef:
boxersien schreef: dan mogen die B en T mensen nog wel heel hard gaan fokken om één type te krijgen en deze ook helemaal netjes te kunnen fokken zodner problemen. Nu zijn het wel heel verdachte halve teckels en Duitse jachtterriers
daar passen ze toch hun rasstandaard op aan ,
:smile: leuke rasstandaart dan. Alle formaten mag tussen de 15 en 30 cm en de lengte kan verschillen van tekkel lengte t/m chihuahua lengte. Poten mogen O benig staan (hebben veel van die hondjes) en zowel laag als hoogbenig kan. Dit ras is Black en tan, met eventueel een vleugje wit. Lijkend volgens de leek sprekend op een Jack Russell maar gezien deze 60% wit moet hebben is dat zekers niet zo. Afgezien van het uiterlijk dat er ook helemaal niet op lijkt. :smile:
Vergeet het spastische huppeltje met de achterpoten niet. Volgens veel eigenaren hoort dat bij JR's, dus dat moet in de rasstandaard. :denken:

Ik zie het zoveel dat ik me af begin te vragen of er niet iets helemaal mis is met de achterhand van die 'laagbenige JR's'.
ben ik blij dat ik normaalbenige terriers heb, zoals het hoort :wink:
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Nou, er moet toch niet gedaan worden of mensen op straat nergens van weten. Gisteren vroegen mensen nog of ze 1 van Lola's pups mochten kopen.

Ik heb maar gezegd dat Lotus en Kaibo niet te koop zijn :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Hanneke2 schreef:Vergeet het spastische huppeltje met de achterpoten niet. Volgens veel eigenaren hoort dat bij JR's, dus dat moet in de rasstandaard. :denken:

Dat spastische huppeltje zijn die oergezonde fokproducten met patella luxatie :pffff:
Die zijn er juist op uit gezocht om mee te fokken en bij de echte JRs mogen die niet mee doen in de fok, nou dan weten die van de JHs het toch echt wel beter hoor :roll: :roll:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”