Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rotterdam

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Gewoon aan je mond zetten en drinken he :smile: :smile:

geintje we kunnen ook drinken mee nemen toch ??

Die sparribs moet je die eigenlijk ook eerst koken ??? ik BBQ nooit en marineren wordt helemaal niks :smile: :smile:

Iemand tips waar je lekkere gemarineerde voor gekookte sparribs kan kopen :smile:
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Pepie schreef:Klopt mijn lijstje nou een beetje :denken: En wat doen we met het drinken?............Ik vind het wel leuk :cheer:
dat haal ik wel
en mogelijk komen er nog wat bij he we hebben nog een paar weken.
en nog niet iedereen staat erbij volgens mij
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

ik heb er ook zin in. heb iig een electrische bbq kunnen ritselen
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Wie er niet bij staat, moet maar even een pbtje sturen, dat vind ik overzichtelijker :pffff: .................En drinken kunnen we toch gewoon delen met zijn alle :wink: Allemaal wat lappen, en als jij het dan wil halen prima :cheer:
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Pepie schreef:Wie er niet bij staat, moet maar even een pbtje sturen, dat vind ik overzichtelijker :pffff: .................En drinken kunnen we toch gewoon delen met zijn alle :wink: Allemaal wat lappen, en als jij het dan wil halen prima :cheer:
ik scheur wel naar de lidl hoor :mrgreen:
maar wat drinkt iedereen
koffie, thee, fris, bier, wijn zoiets?
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

omafia schreef:Gewoon aan je mond zetten en drinken he :smile: :smile:

geintje we kunnen ook drinken mee nemen toch ??

Die sparribs moet je die eigenlijk ook eerst koken ??? ik BBQ nooit en marineren wordt helemaal niks :smile: :smile:

Iemand tips waar je lekkere gemarineerde voor gekookte sparribs kan kopen :smile:
Effe voorgaren in de magnetron, doe ik ook met kippepoten enzo, dan weet je zeker dat het van binnen ook gaar wordt.

Zijn er trouwens geen vegetariërs bij?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
Dora is een duitse herder die alle honden gewoon negeert en Mellemans is een kleine podencoteckel :mrgreen:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Hanneke2 schreef:[

Punt met Lilo is dat ze prima kan met kleine honden en pups en blonde / lichte honden, maar vreemde herders en rottweilers en zwarte labradors.... :roll:
Dan binden we haar met Buffy samen aan een paal. :ok:
Ik wil wel pennen meenemen met paprika-vlees-ui en drink gewoon water en thee, eventueel één blikje bier (i.v.m. rijden).

Anne
Jeannettebo
Zeer actief

Addy schreef:Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
Dora is een duitse herder die alle honden gewoon negeert en Mellemans is een kleine podencoteckel :mrgreen:
gezellig
er zullen vast mensen zijn die vis lusten :mrgreen:
Afbeelding
omafia

Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
Jeannettebo
Zeer actief

omafia schreef:Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
volgens mij kan je ze ook al gemarineerd enzo krijgen en voorgegaard maar dat weet ik niet zeker
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

JEANNETTEBO schreef:
omafia schreef:Nou ik drink koffie en verder gewoon water, en dat voorgaren in de magnetronnen word nog moeilijker, ik zal mijn zus eens vragen waar die de sparribs haalt die BBQ nogal eens
volgens mij kan je ze ook al gemarineerd enzo krijgen en voorgegaard maar dat weet ik niet zeker
Volgens mij dus ook, ik weet het niet zeker ik koop ze nooit.
Afbeelding
omafia

Ik koop die dingen ook nooit dus ik dacht zal ook eens slim zijn :smile: :smile: .

Even wat anders hoe laat gaat het feest eigenlijk beginnen
Jeannettebo
Zeer actief

ik dacht rond 14.00 uur bij mij of zo dan kunnen we wandelen zolang als we willen en daarna de bbq.

ik sta dan eerst bij mij voor op het veld, om de honden kennis te laten maken. Het is natuurlijk bo's huis. er zijn al eerder honden binnen geweest. maar niet zoveel tegelijk. dus voor de zekerheid buiten kennis maken.
Afbeelding
omafia

Even een vraagje zijn er wel mensen die van sparribs houden ???

Pepie niet
omafia niet

Er is nog zat ander vlees voor de BBQ

Waar je niet zo'n gedoe mee heb :smile: :smile:
Jeannettebo
Zeer actief

omafia schreef:Even een vraagje zijn er wel mensen die van sparribs houden ???

Pepie niet
omafia niet

Er is nog zat ander vlees voor de BBQ

Waar je niet zo'n gedoe mee heb :smile: :smile:
ik lus ze wel hoor :mrgreen:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

Hamburgers hebben we geloof ik nog niet omafia :mrgreen:
Afbeelding
omafia

:smile: :smile: Oh nee he geen hamburgers nou ik ga wel even op zoek voor lekkere sparribs :smile: :smile:
Addy

JEANNETTEBO schreef:
Addy schreef:Ik wil ook wel graag komen en neem Dora dan mee en mellemans, en als er visliefhebbers zijn kan ik wel wat van vis meenemen.
gezellig
Ja ik:smile: :smile: :smile:
Overigens neem ik Dora alleen maar mee als niemand honden heeft die bang zijn voor duitse herders, als dat wel het geval is laat het dan even weten :wink:
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Het klinkt er gezellig, ik zou haast alles afzeggen (show) en naar Spijkenisse rijden om mee te doen :wink:

Alvast heel veel plezier en ik duim voor goed weer :ok:
Hanneke2
Zeer actief

Mellemaaaaaaans!!! :cheer: :cheer: :cheer:
Hanneke2
Zeer actief

starfleet schreef:
Hanneke2 schreef:[

Punt met Lilo is dat ze prima kan met kleine honden en pups en blonde / lichte honden, maar vreemde herders en rottweilers en zwarte labradors.... :roll:
Dan binden we haar met Buffy samen aan een paal. :ok:
Ja, voor het huis. Zullen de buren blij mee zijn. :mrgreen:
Hanneke2
Zeer actief

Addy schreef:
JEANNETTEBO schreef:
gezellig
Ja ik:smile: :smile: :smile:
Overigens neem ik Dora alleen maar mee als niemand honden heeft die bang zijn voor duitse herders, als dat wel het geval is laat het dan even weten :wink:
Ja, Lilo mot ze niet. :mrgreen:

Maar als Dora ook gewoon een beetje doet alsof haar neus bloedt en Lilo niet in stukkies bijt gaat het waarschijnlijk wel goed. Ik ga het zo doen dat ik niet als eerste aankom, zodat Lilo als 'vreemde' in een fors roedel komt. Dat werkt beter dan dat ze eerst gaat lopen lellebellen met Bo en dan vervolgens elke vreemde enge hond weg wil jagen omdat ze denkt dat ze sterk staat. :mrgreen:
Addy

Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Het is gewoon zo'n domme herder die zich alleen maar met haar balletje en mij bezig houdt :smile: :smile: :smile:
Ik had ook nog even zitten denken om Destiny mee te nemen maar ik sta niet in voor haar kleptomanische neigingen, vrees dat we dan nog weinig te eten hebben :mrgreen:
Hanneke2
Zeer actief

Addy schreef:Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Het is gewoon zo'n domme herder die zich alleen maar met haar balletje en mij bezig houdt :smile: :smile: :smile:
Ik had ook nog even zitten denken om Destiny mee te nemen maar ik sta niet in voor haar kleptomanische neigingen, vrees dat we dan nog weinig te eten hebben :mrgreen:
Ik denk dat de combi Destiny-Jack geen verstandige is. :mrgreen: Ze zullen elkaar bepaald wel leuk vinden, maar van wat ik zo gelezen heb zouden die twee elkaar compleet meetrekken in kwaaie zaken. En dan hebben we inderdaad niks meer te vreten. :mrgreen:
Addy

Hanneke2 schreef:
Addy schreef:Dora heeft niets met honden buiten, ze negeert ze struktureel, heerlijke herder op dat gebied, andere honden vallen niet binnen haar leefwereld.
Ik denk dat de combi Destiny-Jack geen verstandige is. :mrgreen: Ze zullen elkaar bepaald wel leuk vinden, maar van wat ik zo gelezen heb zouden die twee elkaar compleet meetrekken in kwaaie zaken. En dan hebben we inderdaad niks meer te vreten. :mrgreen:
had ik nog niet aan gedacht aan die combi, nee succes voor beiden is dan verzekerd :smile: :smile: :smile:
Jeannettebo
Zeer actief

Melanie 74 schreef:Het klinkt er gezellig, ik zou haast alles afzeggen (show) en naar Spijkenisse rijden om mee te doen :wink:

doen we het nog een keer als je wel kan :mrgreen:
Afbeelding
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

JEANNETTEBO schreef:
Melanie 74 schreef:Het klinkt er gezellig, ik zou haast alles afzeggen (show) en naar Spijkenisse rijden om mee te doen :wink:

Is goed, vindt DolleLina ook leuk :mrgreen:
Jeannettebo
Zeer actief

Melanie 74 schreef:
JEANNETTEBO schreef:

Is goed, vindt DolleLina ook leuk :mrgreen:
Bo ook :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

Gaan we nog? :mrgreen:
Afbeelding