Wat mij opvalt is dat er op de rr forums zeeer weinig mensen
zijn die ooit problemen hebben gehad met welke combi dan ook.
Heb het idee dat RR gewoon erg graag een vriendje hebben.
Als je ziet hoe gelukkig ze met zn 2en zijn, en net wat Sylvia zegt,
de meeste mensen met een RR willen er toch een 2e bij, ondanks
het grote honden zijn. Mensen hebben over elk ras een vooroordeel.
Als Kane een dag bij mn ouders was geweest was die wel 3 dagen echt down als die weer alleen was, hij is gewoon wat gevoelig, in alles.
Mn reu heb ik gewoon een kanjer aan, wil zeker niet zeggen dat alle rr zo zijn, want mn teefje is heel anders, dat is gewoon een pittige tante, maar wel zeer lief in karakter. Maar veeeeeel meer een eigen zinnetje.
Kom hier ook wel eens een reu tegen die met niemand kon spelen, die man baalde er zo van. Had hem wel eens gesproken en zn hond gezien toen ik zelf de hond thuis had, tot op een dag ik de hond los had op een leeg gebied, zie ik die RR uit de sloot komen. Alle moed zakte in mn schoenen want wist wat die hond had aangericht, die baas stond ook te kijken en we konden niks meer doen... En jahoor... Ze hebben een uur gespeeld, die man ging allemaal foto's maken want dat was al 3jr niet meer gebeurd. Mn reu is onderdanig en ziet nergens kwaad.
Vanmorgen met fietsen zijn er gewoon 5!! honden naar hem uitgevallen vanaf de stoep, had hem gewoon aan de lijn en hij kijkt alleen om. Maar snap niet waarom. Ik vloeken naar die mensen dat ie hem volgende keer op zou vreten

, maar is gewoon niet normaal.
Weer even ontopic:
Denk ook dat het ook wel aan de opvoeding ligt en net als de fokker waar Iris een pup van wil is zeker een goede, hoor er alleen maar goede verhalen over en die hondjes komen de eerste 8 weken overal. Daar staat de fokker ook bekend om.
Misschien kan je ook bij haar aangeven dat je gewoon zo'n karakter wil en reu of teef niet uitmaakt, als het bij Luna past.