Meer dan eensMiranda schreef:Nou-ou...misschien gaat dat héél af en toe op. Bij mensen die bijvoorbeeld langdurig prednison of antidepressiva gebruiken. Maar in het algemeen geldt dat je zelf bepaald wat je in je mond stopt en of je daarom wel of niet aankomt. Dat weet jij best, vreetzakbouvierpoedel schreef:Eigenlijk zegt ze dat mensen die dik zijn er ook niet veel aan kunnen doen.![]()
En meneer Miranda weet dat ook best. Die heeft alleen geen zin om er iets aan te doen.
Mensen met een schildkllier aandoening idem trouwens
Ik vind: "mijn stofwisseling is traag" of "er mankeert iets aan mijn stofwisseling waardoor ik dik wordt van een koekje"
Overigens 9 van de 10 keer een kul reden.
Als je echt een stofwisselingsziekte hebt, oke...
Maar die mensen die excuusjes zoeken om goed te praten en te zorgen dat het geaccepteerd is dat ze gewoon simpelweg te dik zijn?
Ik neem ze niet zo heel erg serieus.
Evenals de mensen die , met flink overgewicht, roepen dat ze zich zooooo goed voelen en het ze geen ruk uitmaakt dat ze dik zijn
Ik heb het niet over volslank of wat mollig...ik heb het over dik en richting ongezond dik.
Ik ben zelf voller geweest, dikker geweest en tegen echt-te-dik aan
In die fase roepen dat je je primaaaa voelt is jezelf voor de gek houden, maar goed...daar kom je pas achter als je
dat achter je hebt liggen en je pas gaat merken dat je je fitter voelt omdat er kilo's af zijn.
Het eeuwige geklaag van doorgaans vrouwen dat ze te dik zijn, op dieet zijn is al irritant..
Het wordt in mijn ogen echt irritant op het moment dat ze kifterig gaan lopen doen naar iemand die het wel onder controle heeft en gewoon slank is.