billy schreef:Succes morgen en geniet ervan![]()
Ingrid48 schreef:hij ziet er weer mooi uit, daar kan het niet aan liggen![]()
Succes!!!
ChantalTY schreef:Succes!
Dank jullie welblondie schreef:Succes en veel plezier morgen!

Moderator: moderatorteam
billy schreef:Succes morgen en geniet ervan![]()
Ingrid48 schreef:hij ziet er weer mooi uit, daar kan het niet aan liggen![]()
Succes!!!
ChantalTY schreef:Succes!
Dank jullie welblondie schreef:Succes en veel plezier morgen!
toots schreef:Succes morgen, eigenlijk al vandaag. Jullie gaan het hardstikke goed doen
Eilfy schreef:Succes morgen!!! Go Sjonnie
Dank je welSigrid,Sandy en Diva schreef:Veel plezier en Succes
sirene schreef:Echt heel gaaf! Geniet ervan![]()
Als die mooie lummel zin heeft zie ik jullie nog hoog eindigen ook.
Tot straks
Leuk tot straks dames, wij gaan om 12.00 uur rijden zag dat we nl pas vanaf 13.30 uur verwacht worden dus we kunnen nog even relaxen, volgens mij heeft Sjon een goede bui dus dat moet goed komenMarjoleine schreef:Spannend, tot morgen
Foto's?katerke schreef:en hoe was het
Niet!Brigitte schreef:Hun zoon die hem uit Turkije had meegenomen heeft hem een paar maanden terug gezien, hij gaat deze keer een echte kopen zei hij_Leonie schreef: Wat een geweldig verhaal. Zijn vorige eigenaren zouden eens moeten wezen wat ze missen.heb maar wijselijks niets gezegd
Nou wat was dat voor een flapdrol van een keurmeesterBrigitte schreef:Helaas, de km keurde hem al geen blik waardig in de voorkeuring alle honden werden betast en bekeken en Sjon werd zo voorbij gelopen dus dat was al een gedane zaak...maar ik ben echt super trots op hem, hij genoot echt en ik hoorde van mensen dat hij tijdens het lopen alleen maar om zich heen aan het kijken was of iedereen wel keek naar hem![]()
de show zelf viel me erg tegen, was leuk maar als we nog een keer mogen komen zal ik niet meer gaan maar vond het leuk dat Sjon even de Anatool in een goed daglicht kon zetten..
Nou ja! Waarom?Brigitte schreef:Helaas, de km keurde hem al geen blik waardig in de voorkeuring alle honden werden betast en bekeken en Sjon werd zo voorbij gelopen dus dat was al een gedane zaak...
Goed zo!Brigitte schreef:maar ik ben echt super trots op hem, hij genoot echt en ik hoorde van mensen dat hij tijdens het lopen alleen maar om zich heen aan het kijken was of iedereen wel keek naar hem![]()
Kan ik me voorstellen.Brigitte schreef:de show zelf viel me erg tegen, was leuk maar als we nog een keer mogen komen zal ik niet meer gaan maar vond het leuk dat Sjon even de Anatool in een goed daglicht kon zetten..
Dit.sirene schreef:Sjon liep en stond mooi en het was echt wel één van de functionelere honden van zijn rasgroep.
De groep?Yara schreef:Jammer zeg maar toch goed gedaan. Na deze verhalen ben ik wel heel benieuwd wat voor hond dan wel gewonnen heeft?
Da catwalk heeft natuurlijk een holle vloer en bovendien loop je, zodra je het podium verlaat en de catwalk opgaat, in het geluid van de boxen.Madelief schreef:En toch waren ook veel honden onder de indruk maar ik heb me laten vertellen dat dat deels komt doordat ze in het licht lopen?
Voor mij ook hoor, tis gewoon een heerlijke hondfenneke schreef:Iemand zonder verstand dus![]()
Voor ons is hij de kampioen![]()
![]()
![]()
![]()