Moderator: moderatorteam
nomo schreef:Sjonnie van Turkije tot Schilderswijk van de Anatolische Herdershond. Is toch een beste titel![]()
En het blijft de mooiste kangal die ik ooit heb gezien
Ik ben nu al stiknerveussirene schreef:hartstikke gaaf toch! En verdiend want het is gewoon een knappe kanjer.
Sjon is met 6 weken uit Turkije meegesmokkeld door zijn 1ste eigenaren en hier in NL aangekeurdmosquito1980 schreef:Geweldige titel, daar mag hij trots op zijn![]()
Fokker: Niet opgegeven?? Waar komt hij vandaan?
Illegale TurkBrigitte schreef:Sjon is met 6 weken uit Turkije meegesmokkeld door zijn 1ste eigenaren en hier in NL aangekeurdmosquito1980 schreef:Geweldige titel, daar mag hij trots op zijn![]()
Fokker: Niet opgegeven?? Waar komt hij vandaan?er was helemaal niets over hem bekend, echt helemaal niets..
Nee niet speciaal, er is wel een fokker die gevraagd heeft of hij evt ter dekking gebruikt kan worden maar ik ga er zelf niet echt achteraan verder kwa promoten enz, gebeurt het vind ik het leuk gebeurt het niet is het ook goedLothian schreef:Haha, leuk! Heb je uiteindelijk ook fokplannen of is het showen voor de lol?
Ja, maar hij heeft nu een verblijfsvergunning hoor en hij werkt..mosquito1980 schreef:Illegale TurkBrigitte schreef:Sjon is met 6 weken uit Turkije meegesmokkeld door zijn 1ste eigenaren en hier in NL aangekeurdmosquito1980 schreef:Geweldige titel, daar mag hij trots op zijn![]()
Fokker: Niet opgegeven?? Waar komt hij vandaan?er was helemaal niets over hem bekend, echt helemaal niets..
Brigitte schreef:Ja, maar hij heeft nu een verblijfsvergunning hoor en hij werkt..mosquito1980 schreef:Illegale TurkBrigitte schreef:Sjon is met 6 weken uit Turkije meegesmokkeld door zijn 1ste eigenaren en hier in NL aangekeurdmosquito1980 schreef:Geweldige titel, daar mag hij trots op zijn![]()
En met zo'n naam is hij toch aardig geintegreerd dacht ikBrigitte schreef:Ja, maar hij heeft nu een verblijfsvergunning hoor en hij werkt..mosquito1980 schreef:Illegale TurkBrigitte schreef:Sjon is met 6 weken uit Turkije meegesmokkeld door zijn 1ste eigenaren en hier in NL aangekeurdmosquito1980 schreef:Geweldige titel, daar mag hij trots op zijn![]()
Dank je welYara schreef:Alvast heel veel succes met Sjonnie! Hopelijk gaat hij hoog eindigen.
Haha ja dat is ook zo jaGollum schreef:
En met zo'n naam is hij toch aardig geintegreerd dacht ik
Ik ben nu al stiknerveus, hoop niet dat we een flater slaanMarjoleine schreef:Haha, gaaf!
Ik ga naar je kijken daar
Nee niet echt, de meeste gaan voor groot en grof en dat is Sjon nietblondie schreef:TopHet is een knapperd en zo ik lees gewoon een heerlijke hond. Ben benieuwd! Maar is er eigenlijk interesse in hem als dekreu? Kan me voorstellen dat hij nu best wel bekend aan het worden is.