haren = vleesdanja schreef:En als ik zou weten dat er varkenshaar in mijn eten zou zitten ging het bord zo de vuilnisbak in, want honden mogen geen varkensvlees eten.
Groetjes Anneke

Moderator: moderatorteam
haren = vleesdanja schreef:En als ik zou weten dat er varkenshaar in mijn eten zou zitten ging het bord zo de vuilnisbak in, want honden mogen geen varkensvlees eten.
Groetjes Anneke
mijn honden eten ook van alles dat anders in de afvalbak zou belandenien schreef:kvv=harenmalinois schreef:[]
haren = vlees
ja..maar jij en ik weten waar dat afval uit bestaat wat wij ze gevenjelle schreef:mijn honden eten ook van alles dat anders in de afvalbak zou belandenien schreef:kvv=harenmalinois schreef:[]
haren = vlees![]()
je hebt afval en afval...
inderdaad, van dat verhaal 'de waarheid over hondenbrokken' gaan mijn haren overeind staan, gewoon maar omdat er mensen zijn die dergelijke leugens voor waarheid durven verspreiden. Het is gewoon crapuleus of zwakzinnig.danja schreef:Nee, dat vind ik geen afval, maar als je het verhaal leest over Waarheid over hondenbrokken, dan gaan je haren toch ook overend staan.
Als ze beesten verwerken die huisdieren zijn geweest en door wat voor omstandigheden ook zijn overleden etc. etc.. Nee ik vindt dit niet thuis horen in hondenbrokken.
dan was ik ook dood geweest, want ik at ook altijd brokken van onze vorige hondmechelaar_fan schreef:hondenvoer is niet geschikt voor menselijke consumptie, maar het is eetbaar, en een occasionele inname van hondenvoer is zeker niet schadelijk voor de mens, ook niet voor een dreumes van 2. Indien dit wel zo zou zijn, dan waren de hondenvoerfabrikanten al lang failliet door de talloze schadeclaims.
ben je er geweest? Zo ja bij welke en hoeveel bedrijven?danja schreef:dat is een goed antwoordt.
je hebt afval en afval.
Waarom mag er dan wel gefilmd worden bij Energique en bij een ander diervoedersvlees verwerkings bedrijf niet????
Daar wil je op 2 kilo meter afstand al rechtsomkeers maken. Zo erg stinkt het er.
Ze maken een brok die voor de hond niet smakkelijk is en dan overgieten ze dat met het afgekookte vet, dan begint het enigszins smakkelijk te worden voor honden.
ach toe zeg..de brokken industrie zit ook niet stil..zoek nu eens iets op van de laatste ontwikkelingen en geen oud nieuws.danja schreef:Nee, dat vind ik geen afval, maar als je het verhaal leest over Waarheid over hondenbrokken, dan gaan je haren toch ook overend staan.
Als ze beesten verwerken die huisdieren zijn geweest en door wat voor omstandigheden ook zijn overleden etc. etc.. Nee ik vindt dit niet thuis horen in hondenbrokken.
maar ik geloof niet alles wat ik lees...danja schreef:Nee, dat vind ik geen afval, maar als je het verhaal leest over Waarheid over hondenbrokken, dan gaan je haren toch ook overend staan.
niet alleen honden,idem paarden,katten ,koeien enz.mechelaar_fan schreef:rauw varkenvlees kan besmet zijn met het aujezsky virus. Van dit virus gaan honden op enkele dagen tijd op een vreselijke manier kapot (schijn razernij)
een verhaal hoe verschrikkelijk ook ..van 10 jaar geleden.een getuigenis van een hond die aan aujezsky gestorven is lees je hier http://www.arrackshome.nl/nl/arrack.htm .
Nee..het gaat om ander afval en dat weet jij ook best,afval wat wij onze honden als speeltje geven..de looppoten,hoefjes,eendenkopjes enz.Barfers geven ook afval aan hun honden. of is het zo, wanneer brokkenproducenten rundermaag verwerken, dat het dan afval is, en wanneer barfers dit gebruiken, dat het dan geen afval is?
2002....danja schreef:http://www.aid.nl/AIDNIEUWS0045?query=destructie
Hoe vaak komt het nog voor dat afgekeurd afval in de diervoeding verdwijnt???
Dit is van 2002. Ik heb ook nog een bericht van 2003.
ja een hond is nog steeds geen mens, penslappen zijn ook slachtafval en worden gewoon gegeven, botten etc. is ook slachtafval...danja schreef:Nu zeg je het zelf, en dat voer jij wel aan je honden![]()
het artikel is niet echt ernstig, er wordt nogal veralgemeend.danja schreef:http://www.duitseherders.com/hondenbrok.htm
LEZEN<LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
En zo staan er nog meer op het INTERNET
ja dat heb je geloof ik al vaker gezegd.. maar ik weet niet hoe het bij jou gaat ik geloof niet alles wat er geschreven wordt, eerst komen met duidelijke bewijzen...anders geloof ik er de ballen van...danja schreef:http://www.duitseherders.com/hondenbrok.htm
LEZEN<LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
En zo staan er nog meer op het INTERNET