Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

31 december Soesterduinen! (midden van het land)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik wil wel even zeker weten dat er geen pup-vretende monsters zijn, aangezien Jamey nogal een eenhapscrackertje is voor die grote beesten :N: Ze is overigens wel behoorlijk brutaal tegen anderen ondertussen, zelfs tegen grote honden :mrgreen:

Als er geen puppyvreters tussen zitten (en afsnauwen valt daar niet onder, daar heb ik niet zoveel probleem mee, maar wil dr wel graag heel houden ;) ) dan ga ik eens met mn ouders overleggen, of ze voor taxi willen spelen... (tenzij iemand hier me uit Leusden wil komen oppikken met mn monster(tje))
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Jacksel schreef:Ik wil wel even zeker weten dat er geen pup-vretende monsters zijn, aangezien Jamey nogal een eenhapscrackertje is voor die grote beesten :N: Ze is overigens wel behoorlijk brutaal tegen anderen ondertussen, zelfs tegen grote honden :mrgreen:

Als er geen puppyvreters tussen zitten (en afsnauwen valt daar niet onder, daar heb ik niet zoveel probleem mee, maar wil dr wel graag heel houden ;) ) dan ga ik eens met mn ouders overleggen, of ze voor taxi willen spelen... (tenzij iemand hier me uit Leusden wil komen oppikken met mn monster(tje))
Ligt Leusden een beetje op de route vanuit Schoorl (mijn geografische kennis is niet denderend zoals je ziet...). Anders wil mijn moeder misschien wel even langsrijden als wij ook komen.

Saar en Jamey kunnen misschien wel leuk spelen; allebei klein (alleen zal Saar wel een reus zijn vergeleken bij jouw pup :mrgreen: )
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Quasar vind puppies leukkkkkkk :cheer: Die willen altijd spelen en dat wil Quasar ook graag al is jouw pup wel erg klein :mrgreen:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Vegas is heel leuk met pupsels heb ik laatst ondervonden :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

@ Marloes: Euh... Leusden ligt tegen Amersfoort aan... lol... Ben al wel eens bij je moeder geweest (2 keer zelfs ;) ), dus die mag heus wel eens bij mij langs :pffff: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed, heb dus echt geen idee hoe je vanuit Schoorl naar de Soesterduinen moet gaan *grin* dus ook geen idee of je in de buurt van Leusden komt ;)

@ Quasar, zo lang er maar niet op haar gestaan wordt of (hard) gebeten vind ik alles best... Beest is zelf ook zo brutaal als waat tegen andere honden, dus ze mag gerust op dr plek gezet worden als ze te irritant is, absoluut geen bezwaar tegen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Jacksel op 28 nov 2005 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

als ik kom neem ik alleen amy mee.
Moos
Zeer actief

Jacksel schreef:@ Marloes: Euh... Leusden ligt tegen Amersfoort aan... lol... Ben al wel eens bij je moeder geweest (2 keer zelfs ;) ), dus die mag heus wel eens bij mij langs :pffff: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed, heb dus echt geen idee hoe je vanuit Schoorl naar de Soesterduinen moet gaan *grin* dus ook geen idee of je in de buurt van Leusden komt ;)

@ Quasar, zo lang er maar niet op haar gestaan wordt of (hard) gebeten vind ik alles best... Beest is zelf ook zo brutaal als waat tegen andere honden, dus ze mag gerust op dr plek gezet worden als ze te irritant is, absoluut geen bezwaar tegen :mrgreen:
Ja, daarom haha. Maar ik weet dus ook niet of dat echt op de route ligt.
Ik zal het wel even vragen aan d'r anders.

Enneh, als jouw pupseltje erg opdringerig druk is zal Moos ook wel corrigeren met een grauw. Saar vindt haar misschien wel eng dan; zo wild en bijterig :N: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

lies schreef:als ik kom neem ik alleen amy mee.
Ik had je al toegevoegd met Amy :ok:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Geen problemen met pupsels hier :ok: :ok:

Als ik alleen kom, neem ik waarschijnlijk trouwens alleen Moritz mee omdat mijn ervaring is dat we meestal toch even staan te wachten aan het begin in mijn armen/schouders op dit moment geen 2 honden aan de riem houden.
Komt Pieter mee (wat ik nog niet weet), dan gaat Kaya ook mee. Maar ook die heeft geen problemen met pupseltjes :wink:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

Reini schreef:
lies schreef:als ik kom neem ik alleen amy mee.
Ik had je al toegevoegd met Amy :ok:
ooww..ok! :mrgreen: :ok:
Moos
Zeer actief

Wij komen, broer vond het ook leuk allemaal honden :wink:

Alleen als het heel erg slecht weer is wordt het niks met Moos en Saar, maar daar gaan we maar even niet van uit :mrgreen:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Moos schreef:Wij komen, broer vond het ook leuk allemaal honden :wink:

Alleen als het heel erg slecht weer is wordt het niks met Moos en Saar, maar daar gaan we maar even niet van uit :mrgreen:
Leuk! Ik haal de tussen haakjes weg :ok:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Reini schreef:

Oke!

Even ter voorbereiding, broer heeft ADHD, en kan nogal druk overkomen, met name als hij het naar zijn zin heeft. Maar hij is lief hoor, en bedoelt alles goed :wink:
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik denk dat ik Nanni wel meeneem. De keren dat ik met de meetings meegegaan ben, ging het hartstikke goed :ok:
Hoe Tuana reageert, ik heb geeeeeen idee! ik denk dat ze bij de kleintjes gaat buurten en met de groters gaat spelen. Als ze maar niet te wild doen, want dan is het stoere meisje niet zo stoer :mrgreen: :smile:
Moos
Zeer actief

jidde schreef:Ik denk dat ik Nanni wel meeneem. De keren dat ik met de meetings meegegaan ben, ging het hartstikke goed :ok:
Hoe Tuana reageert, ik heb geeeeeen idee! ik denk dat ze bij de kleintjes gaat buurten en met de groters gaat spelen. Als ze maar niet te wild doen, want dan is het stoere meisje niet zo stoer :mrgreen: :smile:
Zou je misschien Nanni en Tuana even uit de buurt van Saar willen houden in het begin. Ik weet bijna 100% zeker dat Saar zodra ze een van de twee ziet al piepend weg gaat schieten, en dat moeten we niet hebben natuurlijk :wink:
Als ze even rustig kan snuffelen en wennen gaat het daarna wel beter, maar als je misschien even op wil letten dat Tuana bijv. in het begin niet meteen op Saar af komt sjeezen :wink:
Hoe goed bedoelt dat ongetwijfeld van Tuana dan is, Saar schrikt zich dan een hartverzakking als dat meteen in het begin gebeurt.

Uiteraard zal ik ook heel goed op Saar letten dat ze niets uitlokt :wink:
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ik laat Tuana niet bij Saar in de buurt, ik denk ook niet dat het goed gaat.
nanni doe ik aangelijnd wel bij Saar, die vind kleine hondjes allemaal wel best. Ze gaat dan heel rustig wachten tot ze contact zoekt. Tuana is nog een beetje ombehouden daarin :19:
Moos
Zeer actief

jidde schreef:Ik laat Tuana niet bij Saar in de buurt, ik denk ook niet dat het goed gaat.
nanni doe ik aangelijnd wel bij Saar, die vind kleine hondjes allemaal wel best. Ze gaat dan heel rustig wachten tot ze contact zoekt. Tuana is nog een beetje ombehouden daarin :19:
Oke, dank je wel :ok: :wink:
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Wij gaan ook mee, ik twijfel alleen nog even over welke honden ik mee ga nemen :mrgreen:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Reini
Zeer actief

Demi schreef:Wij gaan ook mee, ik twijfel alleen nog even over welke honden ik mee ga nemen :mrgreen:
Leuk :ok: Je staat erbij!
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik kom jammer genoeg niet...(ik durf echt niet weg te gaan met oud en nieuw) had me leuk geleken want ik geloof dat er nogal wat mensen komen die ik op het forumweekend niet gezien heb.
Rimpel had ik zowiezo niet meegenomen...als ik gekomen was dan kom ik alleen.

Oud en Nieuw was nogal vervloekt hier.
OF ik ben ziek OF ik wordt ziek
OF ik raak zowat een pees kwijt aan een glas
OF Rimpel wordt gegrepen en we zitten om 3 uur 's nachts bij de DA
OF er zit een klootzak van een sjagerijn bij ons die mijn hele avond verpest
OF er knalt een vuurpijl op ons balkon (nu niet meer aan de orde)
Of...Of....

Ik heb dus zowat gezworen niet meer weg te gaan met oud en nieuw..Vorig jaar zijn we bij mijn zwager en schoonzusje geweest wat wel heel gezellig was..
Maar ik was dan ook op mijn hoede...
Dit jaar blijven we gewoon thuis..overdag en 's avonds..

Je zult zien dat de vloek die vorig jaar niet doorgezet heeft, dit jaar wel doorzet...
Nee...ik blijf save thuis.. :mrgreen:

Maar iedereen die wel heengaat, heel veel plezier en ik duim dat het weer mee zit en niet de helft van de mensen een dag in de file doorbrengen vanwege sneeuwval of windstoten.
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 28 nov 2005 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Reini
Zeer actief

mercedes2803 schreef: Maar iedereen die wel heengaat, heel veel plezier en ik duim dat het weer mee zit en niet de helft van de mensen een dag in de file doorbrengen vanwege sneeuwval of windstoten.
Ja joh Hilje, ga jij de goden even verzoeken :evil: :wink:
Jammer dat je niet meegaat maar ik kan me er wel wat bij voorstellen na je verhaal :mrgreen:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Moos schreef:
Reini schreef:

Oke!

Even ter voorbereiding, broer heeft ADHD, en kan nogal druk overkomen, met name als hij het naar zijn zin heeft. Maar hij is lief hoor, en bedoelt alles goed :wink:
Ow Marloes dat komt helemaal goed, ik heb hier DE perfecte hond voor hem in huis zitten :cheer:
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Benno is helemaal blij, hij wil wel met Saar spelen zegt ie :cheer:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Moos
Zeer actief

Lysette schreef:Benno is helemaal blij, hij wil wel met Saar spelen zegt ie :cheer:
Jaa, Saar ook wel met Benno zegt ze :cheer:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Zo, ben je een dagje op je werk, gebeuren er allemaal dingen in je topic. Het was de bedoeling dat het gezellig zou worden op oudjaarsdag. Nu zijn er allemaal ruzies die volgens mij helemaal niet nodig zijn.

Ik ben even de tel kwijt wie er nou allemaal komen, maar volgens mij heeft Reini het bijgehouden?

Laten we het over echt belangrijke dingen hebben, ik moet namelijk met heel wat zakken oliebollen aankomen als ik dit zo lees! Krenten of naturel?

Afbeelding
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zoek stok! schreef:Zo, ben je een dagje op je werk, gebeuren er allemaal dingen in je topic. Het was de bedoeling dat het gezellig zou worden op oudjaarsdag. Nu zijn er allemaal ruzies die volgens mij helemaal niet nodig zijn.

Ik ben even de tel kwijt wie er nou allemaal komen, maar volgens mij heeft Reini het bijgehouden?

Laten we het over echt belangrijke dingen hebben, ik moet namelijk met heel wat zakken oliebollen aankomen als ik dit zo lees! Krenten of naturel?

Afbeelding
Met krenten graag en uiteraard poedersuiker! :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
bianca83
Zeer actief

Met krenten graag en idd poedersuiker :ok: Moet ik ook iets meenemen?
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

bianca83 schreef:Met krenten graag en idd poedersuiker :ok: Moet ik ook iets meenemen?
Als oliebollen en Gluh Wein (probeert Reini mee te nemen) genoeg is, hoef je alleen jezelf en Quasar mee te nemen. En je goede humeur :cheer:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
bianca83
Zeer actief

Voor mij is dat genoeg hoor en dat goede humeur daar zal Quasar wel voor zorgen met zijn rare fratsen :smile:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

bianca83 schreef:Voor mij is dat genoeg hoor en dat goede humeur daar zal Quasar wel voor zorgen met zijn rare fratsen :smile:
Die kan dan mooi met mijn broertje spelen :cheer: :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”