Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sophie's choice

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Marion. schreef: Het is gewoon iets wat serieus af en toe door m'n hoofd spookt. Ik bedoel, je zal maar 2 honden hebben die ineens mot hebben. Net zoals ik nadenk over waar de honden heen gaan als Pieter en ik samen omkomen bij een ongeval ofzo. Of willen jullie daar ook niet over nadenken?
En het gaat al zeker niet om de liefste, zoals je ook kunt lezen uit de reacties. Meestal is de keuze gebaseerd op wel/niet herplaatsbaar zijn, of honden die heel erg aan de bazen hangen.

Het is gewoon wel echt een heel serieus topic. Ik vind dat je ook moet nadenken over de minder leuke kanten van het leven :19:
Oh, maar in geval van overlijden van ons tweeën is dat allemaal al geregeld.
Ashley en Pancho gaan naar waar ze al eerder vandaan kwamen en omdat ik met de dame in kwestie een zeer goede band heb, gaan de overige 3 daar ook naar toe.

't Moet alleen nog maar bij de notaris geregeld worden, de afspraken zijn er en liggen bij ons thuis op papier.

In geval van mot onderling, ga ik echt kijken wat nou echt niet met wie kan en daar eerst zelf 's wat op verzinnen. En dan wordt de "makkelijkst" herplaatsbare, herplaatst. Maar alleen als het ECHT ECHT ECHT niet anders kan.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

Marion. schreef:
Suzanne schreef:Ik kies ook niet, niet omdat mijn dieren niet elders kunnen aarden maar omdat ik niet wil kiezen.
Ik doe niet mee aan spelletjes "wie vind je de liefste", noch met de dieren, noch met de kinderen.
En met het mes op de keel? Dan gaat of iedereen, of niemand weg.
Het is niet bedoeld als spelletje :wink:

Het is gewoon iets wat serieus af en toe door m'n hoofd spookt. Ik bedoel, je zal maar 2 honden hebben die ineens mot hebben. Net zoals ik nadenk over waar de honden heen gaan als Pieter en ik samen omkomen bij een ongeval ofzo. Of willen jullie daar ook niet over nadenken?
En het gaat al zeker niet om de liefste, zoals je ook kunt lezen uit de reacties. Meestal is de keuze gebaseerd op wel/niet herplaatsbaar zijn, of honden die heel erg aan de bazen hangen.

Het is gewoon wel echt een heel serieus topic. Ik vind dat je ook moet nadenken over de minder leuke kanten van het leven :19:
Niet alle spelletjes zijn leuk.
Voor diegene die Sophie dwong te kiezen was het namelijk een spelletje.

En hoe serieus je dit ook wil benaderen, het blijven hypothetische keuzes die op het moment dat het er op aan komt van nul en generlei waarden blijken te zijn.
En met alle respect, daar doe ik niet aan mee.

Dat is trouwens iets geheel anders dan het regelen van een goed thuis voor kinderen en dieren voor het geval we onder een bus lopen.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 22 jun 2016 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Jemig, hahaha, ik denk gut, discussie van 4 pagina's over een film. :smile:

Kiezen, tja, dan wordt het Yentie, want die past zich wel makkelijk aan en Toby is veel meer op de baas gericht.

Maar ik moet er niet aan denken, kiezen tussen mijn Bart-Smit-reldel of mijn takkehedder.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Suzanne schreef:Niet alle spelletjes zijn leuk.
Voor diegene die Sophie dwong te kiezen was het namelijk een spelletje.
Nogmaals, ik bedoel dit niet als spelletje. Ik ben geen nazibeul.
Suzanne schreef:En hoe serieus je dit ook wil benaderen, het blijven hypothetische keuzes die op het moment dat het er op aan komt van nul en generlei waarden blijken te zijn.
En met alle respect, daar doe ik niet aan mee.
Ik ben wel eens bezig met hypothesen. En als 'het erop aan komt' kan het geen kwaad als je er van tevoren al eens over nagedacht hebt.
Jij hoeft er niet aan mee te doen. Ik doe het graag wel als je het niet erg vind.
Suzanne schreef:Dat is trouwens iets geheel anders dan het regelen van een goed thuis voor kinderen en dieren voor het geval we onder een bus lopen.
Vind ik niet. Je zal toch zomaar ineens mot krijgen tussen je honden. Samenleven kan niet meer. En dan?

Daar gaan we maar niet over nadenken, want dat zijn geen leuke spelletjes :denken:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Marion. schreef:
Suzanne schreef:Ik kies ook niet, niet omdat mijn dieren niet elders kunnen aarden maar omdat ik niet wil kiezen.
Ik doe niet mee aan spelletjes "wie vind je de liefste", noch met de dieren, noch met de kinderen.
En met het mes op de keel? Dan gaat of iedereen, of niemand weg.
Het is niet bedoeld als spelletje :wink:

Het is gewoon iets wat serieus af en toe door m'n hoofd spookt. Ik bedoel, je zal maar 2 honden hebben die ineens mot hebben. Net zoals ik nadenk over waar de honden heen gaan als Pieter en ik samen omkomen bij een ongeval ofzo. Of willen jullie daar ook niet over nadenken?

Dat hier de 2 honden niet meer samen zouden kunnen, daar geloof ik niet in.
Dat Pieter en ik uit elkaar gaan, ook niet :mrgreen: Gaan we uit elkaar dan denk ik dat de honden bij mij blijven. Waarom? Omdat ik het echte hondenmens hier ben. De honden zullen iig niet uit elkaar gehaald worden.

Als we allebei tegelijk overlijden, dan wordt het een soepzooitje :jank:
Mijn moeder (of broer) vangt iig in eerste instantie beide honden op, maar zij kunnen de honden niet houden. Kaya zal teruggaan naar de fokker als niemand zich meldt om haar te nemen en bij Moritz vertrouw ik op dit forum. Jullie zijn de mensen die het meeste van hem weten en hem goed weten te herplaatsen. Herplaatsing bij hem geldt: één poging, lukt dat niet dan wil ik dat hij wordt ingeslapen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Marion.

Stang schreef:Dat hier de 2 honden niet meer samen zouden kunnen, daar geloof ik niet in.
Daar geloof ik hier ook niet in hoor. Maar ja, ik heb toch 2 teven en dus kruitbakkies volgens sommigen :mrgreen:
Stang schreef:Dat Pieter en ik uit elkaar gaan, ook niet :mrgreen: Gaan we uit elkaar dan denk ik dat de honden bij mij blijven. Waarom? Omdat ik het echte hondenmens hier ben. De honden zullen iig niet uit elkaar gehaald worden.
Nee, als wij uit elkaar gaan, worden de honden niet uit elkaar gehaald. En waarschijnlijk gaan ze dan naar Pieter :19:
Maar misschien kunnen we nog iets van deeltijd-baasjes doen.
Stang schreef:Als we allebei tegelijk overlijden, dan wordt het een soepzooitje :jank:
Bij ons niet, hoop ik. Dan gaan ze samen naar Annemieke. En die kent de honden goed genoeg, dat als ze ze zelf niet kan houden, ze ze helemaal verantwoord ergens in een goed huis kan plaatsen. Ze gaan in géén geval naar mijn familie toe.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Stang schreef:Als we allebei tegelijk overlijden, dan wordt het een soepzooitje :jank:
Bij ons niet, hoop ik. Dan gaan ze samen naar Annemieke. En die kent de honden goed genoeg, dat als ze ze zelf niet kan houden, ze ze helemaal verantwoord ergens in een goed huis kan plaatsen. Ze gaan in géén geval naar mijn familie toe.
Tja, ik heb gewoon niemand voor de honden :19:
Zowel Pieter's moeder als mijn moeder zijn te oud voor de honden en mijn broer is geen hondenmens.
Heel misschien dat de baas van Shibo Kaya wil houden, maar die man loopt ook al tegen de 70 :oeps:

Ik weet het dus stomweg echt niet :jank: Dus in nood gaat Kaya terug naar de fokker en voor Moritz moeten jullie voor herplaatsing zorgen :wink:
Maar ik denk niet dat wij alletwee tegelijk doodgaan zonder de honden, want zijn wij samen weg dan zijn de honden ook bijna altijd erbij.
Afbeelding
A good dog never dies...

Marion.

Stang schreef:Dus in nood gaat Kaya terug naar de fokker en voor Moritz moeten jullie voor herplaatsing zorgen :wink:
Gaan we regelen :wink:
Moritz kan ook hier terecht denk ik.

Maar hoe, o hoe, gaan we te weten komen dat jullie samen zijn omgekomen. Dan wel even je schoonmoessie vertellen hoe ze dat hier moet mededelen hoor :wink:
Marion.

Stang schreef:Maar ik denk niet dat wij alletwee tegelijk doodgaan zonder de honden, want zijn wij samen weg dan zijn de honden ook bijna altijd erbij.
Brand :wink:
Honden zijn allang door de ruit gesprongen, maar jullie zijn nog bezig elkaar te redden.
Debora
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Moeilijk, moeilijk! Beide honden zijn mij even lief, zowel Bella als Faith. Bella de clown die het goed met iedereen kan vinden en Faith die vreemde neigingen heeft en soms een angstaanvalletje, maar heel erg lief is. Bella is de hond van mijn broer en Faith is mijn puppenkind, desondanks is Bella bij mij gebleven nadat mijn broer is gaan samenwonen. Bella en Faith zijn vier poten op 1 buik. Toch zou ik kiezen voor Faith, omdat zij echt niet bij iedereen te plaatsen is en niet iedereen haar begrijpt en haar kan helpen. Maar, als Bella er niet meer is dan denk ik dat Faith er ook niet heel lang meer zal zijn. Dus ik hou ze maar hier....
Live as though heaven is on earth.
Kijk eens op mijn site: www.duskintheforest.nl

Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Stang schreef:Dus in nood gaat Kaya terug naar de fokker en voor Moritz moeten jullie voor herplaatsing zorgen :wink:
Gaan we regelen :wink:
Moritz kan ook hier terecht denk ik.

Maar hoe, o hoe, gaan we te weten komen dat jullie samen zijn omgekomen. Dan wel even je schoonmoessie vertellen hoe ze dat hier moet mededelen hoor :wink:
Ja, mijn moeder heeft de 'instructie' het hier te melden.
Zij of mijn broer komen direct naar ons huis toe als er iets met ons zou gebeuren en zorgen in eerste instantie voor de honden (en katten). Dat is allemaal al afgesproken en dat hun het dus melden hier op het forum.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Stang schreef:Maar ik denk niet dat wij alletwee tegelijk doodgaan zonder de honden, want zijn wij samen weg dan zijn de honden ook bijna altijd erbij.
Brand :wink:
Honden zijn allang door de ruit gesprongen, maar jullie zijn nog bezig elkaar te redden.
:jank: :jank:
Afbeelding
A good dog never dies...

estelle

Ongelezen bericht door estelle »

als wij samen komen te overlijden dan neemt de buuf de zorg van de honden en katten op zich. Zij zal ze dan ook herplaatsen als ze ze zelf niet houden kan en ik weet dat ze dan niet bij de eerste de beste herplaatst worden.
Andersom als hen iets overkomt zullen wij ook die zorg op ons nemen.
We kennen elkaars honden door en door en voor de honden zijn de buuf en de buurman hun 2e baasje.
Marion.

estelle schreef:als wij samen komen te overlijden dan neemt de buuf de zorg van de honden en katten op zich. Zij zal ze dan ook herplaatsen als ze ze zelf niet houden kan en ik weet dat ze dan niet bij de eerste de beste herplaatst worden.
We kennen elkaars honden door en door en voor de honden zijn de buuf en de buurman hun 2e baasje.
Vind jij het nu ook rare "spelletjes" die ik voorstel, Estelle? Volgens mij denk jij er ook over na. Zo raar is dat toch niet? Naar wel, maar wel realistisch volgens mij :19:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Marion. schreef:
estelle schreef:als wij samen komen te overlijden dan neemt de buuf de zorg van de honden en katten op zich. Zij zal ze dan ook herplaatsen als ze ze zelf niet houden kan en ik weet dat ze dan niet bij de eerste de beste herplaatst worden.
Vind jij het nu ook rare "spelletjes" die ik voorstel, Estelle? Volgens mij denk jij er ook over na. Zo raar is dat toch niet? Naar wel, maar wel realistisch volgens mij :19:
nee hoor, niet raar.
Ik heb het er met de buuf in het verleden best wel vaak over gehad. Wat er zou gebeuren met de hondjes als we kwamen te overlijden, wat onze angst zou zijn e.d.
Nu maak ik me er niet meer druk om nu ik weet dat ze bij de buuf terecht kunnen, we zitten qua honden precies op 1 lijn, gaan hetzelfde met onze honden om e.d. En wat ik zeg, ze kennen onze honden door en door.

Ik wil dit soort dingen liever geregeld hebben. Moet er niet aan denken dat mijn ouders bijv. daar over zouden gaan...die brengen het hele zooitje zo naar het asyl. Of dat mijn broer Hera wel 'even' zal nemen om dr lekker stoer mee te gaan lopen doen....

Over dat kiezen heb ik ook weleens nagedacht. Heb hier toch 2 herderteven wat een tijdje voor wat spanning heeft gezorgd. Dus ja dan zit je weleens 'wat als ze niet meer door 1 deur zouden kunnen?'. Nu hebben wij gelukkig hier de mogelijkheid om ze te scheiden en Hera zou dan, heel jammer, in de kennel gaan. Maar toen wij nog op de flat woonde kon dat gewoon niet.

Liever een keer teveel over nadenken dan 1x te weinig waarbij je je honden misschien wel overleverd aan wellicht de eerste de beste halve zool.
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

wij hebben vastgelegd wie voogd wordt over de kinderen, en dat mijn moeder de honden krijgt toegewezen.
Ik heb geen gemakkelijke relatie met mijn moeder, maar de honden vertrouw ik haar blind toe.
Als ze ze zelf echt niet zou kunnen houden zou ze alles doen om een echt goed huis te vinden. Het asiel zou nooit ter sprake komen.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Nou Marion, je hebt me verdorie aan het denken gezet.

Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik het liefste kiezen voor Tommie. Ik heb zoveel met hem meegemaakt, ken hem door en door en hij is echt mijn alles. Maar Tommie is tevens de makkelijkste van het stel, femke is eenkennig en heeft toch een gebruiksaanwijzing. Ik zou Tommie dan dus laten gaan. :jank: :jank: :jank:

Gatver zeg, ik denk dat ik dan niet meer kan stoppen met huilen. Ik hou zo vreselijk veel van dat beessie. :jank:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Volgens mij he?
Als ik er één weg zou moeten doen en ik zou Bente weg brengen......ook al is het naar een goed adres.........blijven die ogen me mijn hele verdere leven achtervolgen :jank:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Dat is inderdaad ook wel iest om over na te denken. Waar gaan de hondjes heen als je allebei komt te overlijden? Nou heb ik daar nog nooit over na gedacht. Simpel weg omdat ik nog niet echt van plan was te gaan :19: En ik sta daar nog niet zo bij stil. Ben 20 jaar. Maar het kan inderdaad altijd.
Nou dan heb ik werkelijk geen idee waar ik ze 'achter zou willen laten' :denken: .
Mijn zchoonouders niet. Omdat hun al twee honden hebben en af en toe moeten mij zwagers er dan ook op passen en dat lijkt me niks :roll: . Mijn moeder heeft ook 2 reuten waar het niet echt mee klikt zeg maar. Mijn vader, tja die werkt overdag lang dus dat kan ook niet.
Liefhebbers hier om peet oom of tante te worden van mijn hondjes :mrgreen:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Gelukkig hoef ik ook niet te kiezen, heb maar één hond. En als ik zou moeten kiezen tussen de katten en de hond wordt het toch wel moeilijk. De katten waren er eerder, maar ik ben meer een hondenmens dus denk dat de katten dan weg zouden gaan.

Maar als wij er beiden plotseling niet meer zouden zijn, dan denk ik dat de katten naar mijn schoonouders gaan en de hond naar mijn ouders.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Pff moeilijke keuze. Ik hoop echt dat ik noooooit voor de keuze kom te staan één van mijn schatjes weg te doen. Maar als ik echt zou moeten kiezen zou ik Simba houden, die heb ik al twee jaar en heeft me door een hele rotte moeilijke tijd heen geholpen. Mulan is nog een pup en denk ik ook heel makkelijk te herplaatsen.

Als ik kom te overlijden dan gaan de honden naar mijn ouders, daar heb ik het allang met mijn ouders over gehad. Er is verder ook niemand wie ik zo met de hondjes vertrouw.
Afbeelding
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

:jank: :jank: ik kan én niet kiezen én ik ken niemand die alle 3 de monsters en de katten kan/wil hebben.... :jank: :jank:
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Pffff moeilijk zeg. Bij Kira en Basco is de eerste combinatie waarbij ik geen voorkeurshond heb :N:
Ze zijn allebei makkelijk maar vragen wel heel iets anders van een baasje, dus dan zou ik het af laten hangen van diegene die het beste nieuwe huisje kan krijgen.
Als Stephan en ik uit elkaar zoudengaan dan gaat Kira met Stephan mee en blijft Basco bij mij :pffff:
Marion.

Gonny schreef::jank: :jank: ik kan én niet kiezen én ik ken niemand die alle 3 de monsters en de katten kan/wil hebben.... :jank: :jank:
Zouden de 3 honden wel bij elkaar moeten blijven? Hier zou ik er alles aan doen om ze bij elkaar te houden of plaatsen, maar misschien is dat bij 3 honden anders? Met 3 kinderen bv zie je ook vaak dat er 1 'buiten' valt (tenminste dat was bij ons thuis zo :mrgreen: )
Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

Marion. schreef: Neeeeeeeeeee, dat mag niet. Dat mocht Sophie ook niet :neenee:
Marion. schreef:Nogmaals, ik bedoel dit niet als spelletje. Ik ben geen nazibeul.
Marion. schreef:Daar gaan we maar niet over nadenken, want dat zijn geen leuke spelletjes :denken:
Nee, in deze context ga ik inderdaad niet nadenken.

Als ik onder een bus loop zijn de kinderen, honden en katten verzekerd van goede opvang, dat is per testament geregeld.
Mochten kinderen, honden en katten elkaar de deur uitvechten zal ik op dat moment keuzes maken, die ik naar ik hoop gebaseerd zijn op het welzijn van de achterblijvers en de uit huis geplaatsten.
Marion.

Suzanne schreef:
Marion. schreef:Daar gaan we maar niet over nadenken, want dat zijn geen leuke spelletjes :denken:
Nee, in deze context ga ik inderdaad niet nadenken.
Dan doe je dat niet :19:
Ik hoop alleen dat je er nu wel van doordrongen bent dat ik geen "spelletjes speel over wie de liefste nu wel niet is". Ik vond dat een hele nare opmerking van jou.
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

Marion. schreef:
Gonny schreef::jank: :jank: ik kan én niet kiezen én ik ken niemand die alle 3 de monsters en de katten kan/wil hebben.... :jank: :jank:
Zouden de 3 honden wel bij elkaar moeten blijven? Hier zou ik er alles aan doen om ze bij elkaar te houden of plaatsen, maar misschien is dat bij 3 honden anders? Met 3 kinderen bv zie je ook vaak dat er 1 'buiten' valt (tenminste dat was bij ons thuis zo :mrgreen: )
Nee, Sindy wil denk ik zelfs het liefst ergens alleen zijn!! :mrgreen:
Maar Boris en Mientje zijn wel behoorlijk close......jee, je hebt me wel aan t denken gezet hoor....
en de katten....Minoes wil ook alleen, maar de 2 broers wel samen..(kunnen denk ik ook wel apart.... :denken: :19: ) :jank: :jank:
Afbeelding
Marion.

Gonny schreef:Nee, Sindy wil denk ik zelfs het liefst ergens alleen zijn!! :mrgreen:
Saar zou ook heel goed alleen kunnen zijn, vandaar ook het herplaatsen van Miep dan. Zolang die bij een andere hond geplaatst wordt, gaat dat goed denk ik

Maar even wel alle misverstanden uit de wereld... er moet heel wat gebeuren voor ik één van de honden weg doe. Ook al vechten ze tot op het bot, er zijn nog steeds oplossingen te verzinnen.
Maar goed, het is altijd mogelijk, dus het is niet verkeerd om er over na te denken. En het is zéker niet zo dat ik Saar liever vind.
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Moeilijke keuze hoor :jank:

Vanuit de honden gezien is Yildah het makkelijkste te herplaatsen.
Ze is vrij ongecompliceerd en zelfstandig.
Sandro is een ander geval :mrgreen: Die heeft nogal een gebruiksaanwijzing.

Sandro hang enorm aan mij, heeft in mijn bijzijn zelfvertrouwen en kan de hele wereld aan. Zodra ik weg ben zakt hij in als een plump pudding en is een zielig hoopje hond. Mocht ik hem herplaatsen dan heeft hij veel tijd nodig om te wennen aan een nieuw baasje maar hij zou het zeker wel overleven en een fijn leven kunnen krijgen (mits het een goed baasje is natuurlijk)
Hij zou het beste aarden bij mensen zonder kinderen, katten of drukke onrustige honden. Het liefst mensen waar hij niet zoveel moet doen en lekker kan genieten van zijn oude dag.

Yildah is wat afstandelijker, niet zo heel erge knuffel kont en kan zichzelf ook prima vermaken. Soms heb ik wel eens het idee dat ze mij niet nodig heeft om te overleven en dat ze ook probleemloos bij iemand anders kan aarden. Maar Yildah is een beetje een binnenvetter en hangt toch meer aan mij dan ik soms denk.

Jeeetje wat moeilijk.

Sandro is moeilijker in de omgang, en de laatste tijd is dat moeilijker te combineren met mijn werk.
Maar ik heb met hem wel een hele sterke band. Ik ken hem door en door en ik heb echt zijn vertrouwen moeten winnen.

Yildah is een heerlijke flierefluiter en maakt me regelmatig aan het lachen.

Ik denk dat ik dan toch Yildah zou wegdoen :jank: Omdat het voor haar niet moeilijk is om een fijn huisje te vinden.

Als mij wat overkomt weet ik niet wat er met de honden gebeurd.
Erg eigelijk, ik heb er nooit goed over nagedacht!!
Voor Yildah zou ik wel wat kunnen regelen. Sandro wordt een stuk moeilijker. Hij zou bij mijn ex kunnen maar die werkt veel en is s'avonds ook veel van huis.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”