Oh, maar in geval van overlijden van ons tweeën is dat allemaal al geregeld.Marion. schreef: Het is gewoon iets wat serieus af en toe door m'n hoofd spookt. Ik bedoel, je zal maar 2 honden hebben die ineens mot hebben. Net zoals ik nadenk over waar de honden heen gaan als Pieter en ik samen omkomen bij een ongeval ofzo. Of willen jullie daar ook niet over nadenken?
En het gaat al zeker niet om de liefste, zoals je ook kunt lezen uit de reacties. Meestal is de keuze gebaseerd op wel/niet herplaatsbaar zijn, of honden die heel erg aan de bazen hangen.
Het is gewoon wel echt een heel serieus topic. Ik vind dat je ook moet nadenken over de minder leuke kanten van het leven
Ashley en Pancho gaan naar waar ze al eerder vandaan kwamen en omdat ik met de dame in kwestie een zeer goede band heb, gaan de overige 3 daar ook naar toe.
't Moet alleen nog maar bij de notaris geregeld worden, de afspraken zijn er en liggen bij ons thuis op papier.
In geval van mot onderling, ga ik echt kijken wat nou echt niet met wie kan en daar eerst zelf 's wat op verzinnen. En dan wordt de "makkelijkst" herplaatsbare, herplaatst. Maar alleen als het ECHT ECHT ECHT niet anders kan.