Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barf
Moderator: moderatorteam
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
In het nederlands is hij ook te krijgen, Roger en Marieke vertalen hem gratis. De 1e 2 hoofdstukken staan er al opSennaruby schreef:Het boek Work Wonders van Lonsdale kun je sowieso gewoon downloaden op www.rawmeatybones.com
Wil je het boek zelf hebben,in het engels?
dan kun je mailen naar: roger.may@telenet.be
hij kost 17 euro voor naar nederland, woon je in belgie dan is hij nog goedkoper
Fantastisch boek. Lonsdale schrijft zonder poespas

-
- Zeer actief
- Contacteer:
De Engelse versie is ook gratis online te krijgen - in de Files van RawDogCanada!
Boekje heb ik al gekregen van Tom Lonsdale (ook gratis).
Leuk boekje om er bij te hebben - maar om daar nou 17 Euro aan uit te geven? Is wel een heel verschil met US$ 9.95 - en bij amazon books waren vorige week 11 tweedehandsjes te koop voor US$4 !
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Boekje heb ik al gekregen van Tom Lonsdale (ook gratis).

Leuk boekje om er bij te hebben - maar om daar nou 17 Euro aan uit te geven? Is wel een heel verschil met US$ 9.95 - en bij amazon books waren vorige week 11 tweedehandsjes te koop voor US$4 !

Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor,als je dat soms dachtignit schreef:De Engelse versie is ook gratis online te krijgen - in de Files van RawDogCanada!
Boekje heb ik al gekregen van Tom Lonsdale (ook gratis).![]()
Leuk boekje om er bij te hebben - maar om daar nou 17 Euro aan uit te geven? Is wel een heel verschil met US$ 9.95 - en bij amazon books waren vorige week 11 tweedehandsjes te koop voor US$4 !![]()
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl

Misschien voor anderen wel interessant? Omdat ze hem in het NEDERLANDS willen lezen,misschien?
Maar ga jij maar fijn naar je grote vriend Mogens

Ik weet onderhand wel hoe je over 'm denkt

Ik zou liever geld uitgeven aan Lonsdale die echt weet waar hij over schrijft, dan aan Mogens die niet altijd even goed weet waar hij over praat
en die steeds terug komt op wat hij gezegd heeft!
De groeten

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat je niet goed begrijpt hoe de wetenschap in elkaar zit... wat vandaag nog als waarheid gezien wordt, kan morgen alweer anders zijn. Het is geen statisch en star gedoe - het is voortdurend in beweging, het ontwikkelt zich voortdurend.
Ook de inzichten van Lonsdale zijn veranderd de afgelopen jaren - denk maar aan het feit, dat er bij hem nu ook groente in het voerschema zit. 8 jaar geleden had hij daar nog heel andere ideeen over...
Dat inzichten veranderen is een teken dat er ontwikkeling is. Je kunt iemand toch niet kwalijk nemen dat hij zich ontwikkelt en steeds meer kennis krijgt - en deze overdraagt?
Ik heb respect voor iedereen waar ik iets van geleerd heb - of dat nu Dr. Billinghurst, Dr. Pitcairn, Mogens Eliasen, Steve Brown of Tom Lonsdale is, al heeft de laatste mij niets kunnen leren - ook 8 jaar geleden niet. Lonsdale doet ook zijn best aan het Rauwe Front en dat is iets dat respect verdient.
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Ook de inzichten van Lonsdale zijn veranderd de afgelopen jaren - denk maar aan het feit, dat er bij hem nu ook groente in het voerschema zit. 8 jaar geleden had hij daar nog heel andere ideeen over...

Dat inzichten veranderen is een teken dat er ontwikkeling is. Je kunt iemand toch niet kwalijk nemen dat hij zich ontwikkelt en steeds meer kennis krijgt - en deze overdraagt?
Ik heb respect voor iedereen waar ik iets van geleerd heb - of dat nu Dr. Billinghurst, Dr. Pitcairn, Mogens Eliasen, Steve Brown of Tom Lonsdale is, al heeft de laatste mij niets kunnen leren - ook 8 jaar geleden niet. Lonsdale doet ook zijn best aan het Rauwe Front en dat is iets dat respect verdient.
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, de wetenschap kennende... ontwikkelen inzichten zich niet alleen door empirische ervaringen, maar ook door vergelijkend literatuuronderzoek.ignit schreef:
Ook de inzichten van Lonsdale zijn veranderd de afgelopen jaren - denk maar aan het feit, dat er bij hem nu ook groente in het voerschema zit. 8 jaar geleden had hij daar nog heel andere ideeen over...![]()
En dus...is het maar mooi dat al deze boekjes gratis of tegen een vergoeding te verkrijgen zijn

-
- Zeer actief
- Contacteer: