Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

After summer wandeling - inschrijving gesloten

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Jongens jongens, wat een discussie weer.
Reini organiseert samen met Linda een wandeling en wil dan ook es Vegas lekker los laten, nou en? De volgende wandelingen houdt ze hem weer vast of komt niet of loopt mee zonder Vegas, iedereen blij toch. En niet iedere wandeling hoeft toch geschikt te zijn voor ieder forumlid en zijn/haar hond(en).

Het lijkt mij weer heel leuk en gezellig! :ok:
Ik kom misschien, hangt van nog wat andere dingen in de planning af.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Natas. schreef: Het lijkt mij weer heel leuk en gezellig! :ok:
Ik kom misschien, hangt van nog wat andere dingen in de planning af.
Leuk als je komt!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

bauke schreef::smile2:
Er móet nog gewandeld worden en ik lees , dat de stemming al beneden peil is gedaald zo hier en daar.

Ik ga dus zéker nou niet mee . ( was het toch al niet van plan)

Maar ik vind óók, dat Vegas los mag lopen , op zijn georganiseerde dag, en we moeten hem àlle ruimte laten geven,
dus zullen er een paar moeten afhaken, maar dan heeft Vegas wèl de dag van zijn leven !
Leuk toch, voor hem??? :wink:

Alleen hoop ik niet , dat er een stoere reu komt, als tegenligger,
want , gaat Vegas dan weer aan de lijn , of niet :19:

ja totdat het stoere reutje weer weg is, wat is daar het probleem van?
volgens mij snapjij het houden van een hond nog niet echt he?geeft niet hoor, gewoon veel lezen hier en dan komt het vast wel goed, heb ik vertrouwen in??geloof in jezelf en je kan het. :ok:
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

oh en ik snap de discussie ook niet zo ik begrijp wel dat mensen snappen dat niet elke hond mee kan en ja dat kan wat kinderachtig worden overgebracht maar verder kan ik snappe dat degene die dus mensen hiermee uitnodigt ook vraagt om moeilijke hondjes thuis te laten, geen probleem lijkt me?
lijkt mij dat de gastvrouw in dit geval het voor het zeggen heeft en de rest er geen ruk ove heeft te vertellen :ok:
Zoek stok!
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef: Ik snap het hele probleem gewoon niet zo. Al zou iemand een wandeling willen organiseren met alleen maar honden van precies 23.2 kilo, met een staart van 20 cm en een witte borstvlek. Nou en?
oooo, en ik had me juist nog wel aangemeld, maar dat zal dan niet door kunnen gaan :ugh: . heb er geen eentje in die categorie namelijk.

(hoewel :denken: - als ik doetje nou eens vetmest de komende weken :idea: ).
Of je schildert de borst van Dropje wit :idea:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Inge O schreef:
Moos schreef: Ik snap het hele probleem gewoon niet zo. Al zou iemand een wandeling willen organiseren met alleen maar honden van precies 23.2 kilo, met een staart van 20 cm en een witte borstvlek. Nou en?
oooo, en ik had me juist nog wel aangemeld, maar dat zal dan niet door kunnen gaan :ugh: . heb er geen eentje in die categorie namelijk.

Ik mag dan zelf ook niet komen :pffff: . Zullen we dan maar samen gaan wandelen? :mrgreen: :mrgreen:

Saar mag niet komen naar de wandeling van Marianne; ik voel me nu ook zwaar gediscrimineerd :pffff:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:
Inge O schreef:

Of je schildert de borst van Dropje wit :idea:
dropje weegt 33 kg, en heeft een staart van een meter :jank: .
O nee he, arme Dropje: 10 kg afvallen en 80 cm van de staart afhakken :jank: :jank:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door schumie »

Marye83 schreef:
[Leuk dat er nog een pup meegaat ]

mijn broer heeft ook een toller,ik vind het erg leuke honden.Heb het ras toendertijd voor hun uit gezocht wat bij ze zou passen.Tess heeft al heel leuk met Maron gespeeld,dus ze zal jouw pup ook wel te gek vinden.Kunnen we trouwens mooi samen iets eerder terug want neem aan dat jij ook nog niet het hele stuk mee loopt?
Zoek stok!
Zeer actief

Ter info: deelnemerslijst toegevoegd in eerste bericht.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

schumie schreef:Marye83 schreef:
[Leuk dat er nog een pup meegaat ]

mijn broer heeft ook een toller,ik vind het erg leuke honden.Heb het ras toendertijd voor hun uit gezocht wat bij ze zou passen.Tess heeft al heel leuk met Maron gespeeld,dus ze zal jouw pup ook wel te gek vinden.Kunnen we trouwens mooi samen iets eerder terug want neem aan dat jij ook nog niet het hele stuk mee loopt?
Ik wou inderdaad niet het hele stuk meelopen. Kunnen we inderdaad mooi samen teruglopen.
Ik ben benieuwd wat Caja ervan vind. Wat leuk trouwens dat je broer ook een toller heeft.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Teckelgek schreef:
LongFields schreef:
Cleo schreef:Niet moeilijk doen. Merit en Ariane hebben laatst een wandeling georganiseerd.
Iedereen was welkom maar de opkomst was klein.
Was dat niet die wandeling op een donderdag?
Een hoop mensen werken dan gewoon overdags denk ik (waaronder ikzelf :wink: ).

Maar ik heb er ook geen moeite mee hoor, als iemand die de wandeling organiseert en natuurlijk graag met zijn of haar hond los mee zal lopen aangeeft dat bepaalde honden niet samen zullen gaan met haar hond en dus niet "welkom" zijn.
Ja dat klopt. Dat kwam omdat Carmen van Janus die dag deze kant op kwam.
Ik had toen idd ook al aangegeven dat het op zich geen goede dag was voor mensen die werken, maar goed, zij kon niet anders :wink: .

Edit: ik bedenk nu dat het Carmen was, niet Merit. Heel belangrijk :roll: :mrgreen:
Mijn wandeling was op een zaterdagochtend. En daarvan was de opkomst ook niet groot. Of er nou wel of geen eisen worden gesteld, er is altijd wel wat. Ik heb 5 keer een topic geopend, zonder eisen te stellen, en pas de 4e keer ging ik alleen met Johan wandelen, en de 5e keer was het een 'echte' forumwandeling, hoewel idd niet zo groot.

Overigens denk ik wel dat de persoon die aangaf dat vroeger wandelingen werden georganiseerd zonder eisen, en dat er vanuit werd gegaan dat iedereen zijn hond onder controle had, in dit geval echt Reini niet bedoelde.
Ik vatte het namelijk op als: dat er door 1 persoon aangegeven werd te willen wandelen, en dat die persoon (die het organiseerde dus) er wel vanuit ging dat er alleen maar mensen mee zouden gaan die hun hond onder controle hadden.
Zo organiseer ik mijn wandelingen ook namelijk, ik zie wel wie er komen, en anderen kunnen het topic lezen, zien welke en wat voor honden er meegaan, en zelf bedenken; nee, met die en die hond zou mijn hond niet goed samengaan, dus ik ga niet.
Simpel toch? Of heb ik het weer eens te warrig geschreven?
Afbeelding
mecheltjes
Zeer actief

Ongelezen bericht door mecheltjes »

LongFields schreef:
mecheltjes schreef:ik zou ook graag een keer mee willen maar weet dat dat onmogelijk is.Dat werd me in het begin al duidelijk toen ik me op dit forum aangemeld had en al die verhalen las.
Vind het heel jammer, maar ik wil geen gedonder omdat Dylan naar reuen kan uitvallen.
Dan houdt het voor mij op, want ik wil zulke situaties vermijden.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan niet mee gaat, je gaat per slot van rekening toch voor je plezier mee en dat je mensen van het forum ontmoet. Helaas gaat dat voor mij niet op, maar daarom gun ik iedereen wel een fijne wandeling en vooral Reini (na al dit gezeur)
Je kunt ook meegaan zonder je honden als je het leuk vindt wat forumleden en hun honden te ontmoeten. Dat doen wel vaker mensen die hun hond zelf niet mee willen/kunnen nemen.
Ja hier heb ik ook al aan gedacht.Misschien doen we dat de volgende keer ook wel.
Afbeelding

Anneke, Dylan en Ozzy
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Ik heb even gemeten.
Jagger weegt 4,5 kilo, z'n staart is ongeveer 10 cm., maar...... hij heeft wel een witte borstvlek :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Mag ik dus nog steeds mee? :wink:

En voor ik het vergeet te zeggen: zijn muilkorf komt volgende week binnen, dus geen zorgen jongens :mrgreen:
mecheltjes
Zeer actief

Ongelezen bericht door mecheltjes »

Zoek stok! schreef:
mecheltjes schreef:ik zou ook graag een keer mee willen maar weet dat dat onmogelijk is.Dat werd me in het begin al duidelijk toen ik me op dit forum aangemeld had en al die verhalen las.
Vind het heel jammer, maar ik wil geen gedonder omdat Dylan naar reuen kan uitvallen.
Dan houdt het voor mij op, want ik wil zulke situaties vermijden.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan niet mee gaat, je gaat per slot van rekening toch voor je plezier mee en dat je mensen van het forum ontmoet. Helaas gaat dat voor mij niet op, maar daarom gun ik iedereen wel een fijne wandeling en vooral Reini (na al dit gezeur)
Je kunt ook een teefjes wandeling organiseren :wink: Of gewoon individueel met iemand met een teefje afspreken. Is toch ook leuk?
Ja ja een teefjes wandeling. dat zullen Dylan en Ozzy leuk vinden, al die vrouwtjes om hen heen.
Afbeelding

Anneke, Dylan en Ozzy
Moos
Zeer actief

Teckelgek schreef:Ik heb even gemeten.
Jagger weegt 4,5 kilo, z'n staart is ongeveer 10 cm., maar...... hij heeft wel een witte borstvlek :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

En voor ik het vergeet te zeggen: zijn muilkorf komt volgende week binnen, dus geen zorgen jongens :mrgreen:
Tja, nou oke...
Saar vraagt wel of hij nou wil stoppen met groeien, want ze zijn nu op een paar honderd gram even zwaar, en ze vindt dat dat Teckel-pupje nog wel even kleiner moet blijven dan zij zelf :pffff: :mrgreen:

(alhoewel, Jagger mag nog wel wat groeien van d'r; anders staat die muilkorf niet indrukwekkend genoeg :mrgreen: )
Afbeelding
Ari@ne

Moos schreef:

Tja, nou oke...
Saar vraagt wel of hij nou wil stoppen met groeien, want ze zijn nu op een paar honderd gram even zwaar, en ze vindt dat dat Teckel-pupje nog wel even kleiner moet blijven dan zij zelf :pffff: :mrgreen:

(alhoewel, Jagger mag nog wel wat groeien van d'r; anders staat die muilkorf niet indrukwekkend genoeg :mrgreen: )
Ik denk dat hij niet zo heel veel meer groeit, Marloes. Het zal nu vooral in de breedte gaan, dus dat is gewoon stoer :pffff:
Sexy lijkt me dat, Jagger met een muilkorf :N: :mrgreen:
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Teckelgek schreef:
Moos schreef:

Tja, nou oke...

Ik denk dat hij niet zo heel veel meer groeit, Marloes. Het zal nu vooral in de breedte gaan, dus dat is gewoon stoer :pffff:
:eek: :eek: dirty mind... :wink:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Teckelgek schreef:
Moos schreef:

Tja, nou oke...

Nouja, aangezien Jagger 11 katten heeft neergeschoten (wat ik dus per ongeluk las :N: ) heeft ie meer dan een muilkorf nodig
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Jinx schreef:Ik vatte het namelijk op als: dat er door 1 persoon aangegeven werd te willen wandelen, en dat die persoon (die het organiseerde dus) er wel vanuit ging dat er alleen maar mensen mee zouden gaan die hun hond onder controle hadden.
Zo organiseer ik mijn wandelingen ook namelijk, ik zie wel wie er komen, en anderen kunnen het topic lezen, zien welke en wat voor honden er meegaan, en zelf bedenken; nee, met die en die hond zou mijn hond niet goed samengaan, dus ik ga niet.
Hoi Merit,

Het is toch een beetje vreemd om zelf een wandeling te organiseren, terwijl je weet dat je een wat 'moeilijkere' hond hebt die niet met alle reuen kan en dan zonder hond te komen, omdat er toch reuen komen waarvan diegene denkt dat het niet goed gaat?! Ik snap werkelijk niet wat er mis mee is om eisen te stellen aan een wandeling die iemand nota bene zelf organiseert?!?
Jij hebt geen moeilijke hond, dus maakt het jou niet uit wie er naar je wandeling komen. Maar dat wordt toch een heel ander verhaal als je wel een moeilijke hond had, maar toch graag een wandeling mèt jouw hond erbij wil organiseren?!
Ari@ne

Jacksel schreef:
Teckelgek schreef:
Moos schreef:

Tja, nou oke...

Nouja, aangezien Jagger 11 katten heeft neergeschoten (wat ik dus per ongeluk las :N: ) heeft ie meer dan een muilkorf nodig
Ja, wat jij daar nou weer las :80: :80: . Het zou wel knap van hem zijn geweest :wink: .
@Carmen: dat is geen dirty mind, dat is the truth and nothing but the truth :mrgreen: .

Wat zijn we vreselijk off topic bezig :roll:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Scooby schreef:
Jinx schreef:Ik vatte het namelijk op als: dat er door 1 persoon aangegeven werd te willen wandelen, en dat die persoon (die het organiseerde dus) er wel vanuit ging dat er alleen maar mensen mee zouden gaan die hun hond onder controle hadden.
Hoi Merit,

Het is toch een beetje vreemd om zelf een wandeling te organiseren, terwijl je weet dat je een wat 'moeilijkere' hond hebt die niet met alle reuen kan en dan zonder hond te komen, omdat er toch reuen komen waarvan diegene denkt dat het niet goed gaat?! Ik snap werkelijk niet wat er mis mee is om eisen te stellen aan een wandeling die iemand nota bene zelf organiseert?!?
Jij hebt geen moeilijke hond, dus maakt het jou niet uit wie er naar je wandeling komen. Maar dat wordt toch een heel ander verhaal als je wel een moeilijke hond had, maar toch graag een wandeling mèt jouw hond erbij wil organiseren?!
Karen, daarom zei ik ook al; of je nou wel of geen eisen stelt, er is altijd wel wat. Ik lees dit topic van Reini en Linda, weet dat Angel op stokken gericht is, dus meld ik me niet aan. Simpel, en het maakt mij echt niks uit.
Ik snap Reini daarom heel goed, zij heeft ook recht op een leuke wandeling waarbij ze Vegas los kan laten lopen.
Ik bedoelde met mijn onderste stukje meer wat Sjaantje in mijn ogen bedoelde. Zij bedoelde dus volgens mij geen aanval naar Reini toe, maar gewoon iets in zijn algemeenheid.
Snap je? :wink:
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Waarom altijd zo ver weg :jank:

Ik ga eens zoeken in mijn agenda en proberen wat dingen te verschuiven, wij willen eigenlijk ook mee.

Ameno komt alleen mee als ze niet loops is, want dat zit er tegen die tijd weer aan te komen :wink:

Ik kom er dus nog op terug.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Waarom altijd zo ver weg :jank:

Ik ga eens zoeken in mijn agenda en proberen wat dingen te verschuiven, wij willen eigenlijk ook mee.

Ameno komt alleen mee als ze niet loops is, want dat zit er tegen die tijd weer aan te komen :wink:

Moos
Zeer actief

pooh schreef:Waarom altijd zo ver weg :jank:

Dat zou wel leuk zijn. Moos en Saar willen Ameno ook wel weer eens zien :ok: :wink:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

pooh schreef:

Dat zou heel leuk zijn!!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Misschien kom ik ook wel :ok: Prop ik Jip wel een stuk in de draagtas (vindt ze vast erg leuk :roll: ) :cheer: Even kijken hoe ik tegen die tijd zit :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Zoek stok!
Zeer actief

Beste allemaal,
We vinden het heel leuk dat er zoveel aanmeldingen zijn! Omdat wij wat zaken moeten voorbereiden, willen we graag het aantal deelnemers weten. Bij andere wandelingen kun je je altijd vlak van tevoren opgeven, maar wij hebben de wandeling dus niet voor niets zo lang van tevoren gepland :wink:

Dus....voor de twijfelaars...willen jullie ajb voor 28 augustus laten weten of je van plan bent te komen? Natuurlijk kan er op het laatst wat tussen komen, maar bedenk je wel dat we tijd, moeite (en euro's) in je steken ter voorbereiding....

Als twijfelaars hebben we staan Janus-powerrr (zonder Janus), pooh, Natas, Jokie, Brigitte en Lysette. En van Jidde, Simba1 en Sita willen we graag weten met hoeveel personen ze komen.

Groetjes,
Reini en Linda
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

Kheb geen hond(je)meer, maar wil wel heel graag mee wandelen. :cheer:
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Dan haak ik af :wink: Weet nog niet hoe ik met school en gedoe zit enzo dan dus dadelijk geef ik me op en kan ik helemaal niet :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Als niemand bezwaar heeft tegen een Puckje wandel ik graag weer eens mee met een 'forumwandeling...
Diesel mag dan fijn met de baas op stap, ik voorzie geen problemen met Vegas, maar ik doe hem met een lange rit en een grote groep honden geen plezier.

Hoelang zijn jullie van plan te wandelen?

Als ik kom, kom ik dus met 1 hond, en eventueel nog met 1 kind.
Het wandelkind welteverstaan. :mrgreen: die luie puber, en die opstandige kleuter mogen ook fijn bij papa blijven...
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”