Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gordon Setters
Moderator: moderatorteam
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Gordon Setters
Hoi Iedereen.
Ik wilde graag weten of er hier op dit forum ook Gordon Setters bezitters aanwezig zijn.
Wij mijn man en ik hebben 5 Gordons waarvan 1 reu en 4 teven, we hebben al een nest gehad van 12 puppy's en daarvan hebben wij er een zelf gehouden ook lopen wij show's met onze honden en hebben al een Nederlands Kampioen in ons midden en dat is Kieran, voor de nieuwsgierige onder jullie kunnen jullie onze website bekijken......http://www.from-the-beaten-track.nl
Ik wilde graag weten of er hier op dit forum ook Gordon Setters bezitters aanwezig zijn.
Wij mijn man en ik hebben 5 Gordons waarvan 1 reu en 4 teven, we hebben al een nest gehad van 12 puppy's en daarvan hebben wij er een zelf gehouden ook lopen wij show's met onze honden en hebben al een Nederlands Kampioen in ons midden en dat is Kieran, voor de nieuwsgierige onder jullie kunnen jullie onze website bekijken......http://www.from-the-beaten-track.nl
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Gordon komt hier niet in huis, laat staan z'n cd's ...
Of bedoelde je dat niet
Of bedoelde je dat niet
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Airedale
- Actief
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Airedale
- Actief
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Jose&Libby
- Actief
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Sielug hè? Hij mag ook nooit mee op wandelingenInge O schreef:ohhh, sinds wanneer? mag hij niet in je onderschriftPascal schreef:Ik heb hier ook een gordon rondlopen?
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Is zijn vader soms Kampioen Lord Benji of The Blosson Field en hoe oud is hij nu??Pascal schreef:Hij komt uit Markelo, "Of the Blossomfield".wilma1953 schreef:Dan ook voor jou de vraag, waar komt hij/zij vandaan??Pascal schreef:Ik heb hier ook een gordon rondlopen![]()
En zit jij ook niet bij het setterforum??
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, zijn vader is Sam en zijn moeder Macy.wilma1953 schreef:Is zijn vader soms Kampioen Lord Benji of The Blosson Field en hoe oud is hij nu??Pascal schreef:Hij komt uit Markelo, "Of the Blossomfield".wilma1953 schreef:Dan ook voor jou de vraag, waar komt hij/zij vandaan??Pascal schreef:Ik heb hier ook een gordon rondlopen![]()
Hij is nu vijf jaar
En ik zit inderdaad op het setterforum, al ben ik er niet erg aktief.
Groetjes, Pascal

-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
Dames, ik heb hem al een tijdje (vanaf puppie)Frederique schreef:Sielug hè? Hij mag ook nooit mee op wandelingenInge O schreef:ohhh, sinds wanneer? mag hij niet in je onderschriftPascal schreef:Ik heb hier ook een gordon rondlopen?
![]()
Hij is inmiddels vijf jaar en neem hem inderdaad niet vaak mee op wandelingen. Vorig jaar nog meegenomen, maar toen is hij weggerend :N:
En ik zit nu met een senior heidewachtel die niet goed meer ziet, niet goed meer hoort en langzaam dement wordt.
Maar hij staat niet in mijn onderschrift nee, wel een keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden...
Maar hij kijkt inderdaad altijd heel erg zielig
Groetjes, Pascal

-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Wij hebben een zoon van Benji en is nu 6 jaar oud en wel blijven prikken he op het setterforum en foto's plaatsen want als je een tijdje niet meer post wordt je verwijderd daarPascal schreef:Nee, zijn vader is Sam en zijn moeder Macy.wilma1953 schreef:Is zijn vader soms Kampioen Lord Benji of The Blosson Field en hoe oud is hij nu??Pascal schreef:Hij komt uit Markelo, "Of the Blossomfield".wilma1953 schreef: Dan ook voor jou de vraag, waar komt hij/zij vandaan??![]()
Hij is nu vijf jaar![]()
En ik zit inderdaad op het setterforum, al ben ik er niet erg aktief.
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kijk er toch wel regelmatig op hoor, maar maak nauwelijks foto's. Dat is wel jammer eigenlijk. Ik kon er maar eentje vinden van Scott, die staat trouwens op het setterforumwilma1953 schreef:Wij hebben een zoon van Benji en is nu 6 jaar oud en wel blijven prikken he op het setterforum en foto's plaatsen want als je een tijdje niet meer post wordt je verwijderd daarPascal schreef:Nee, zijn vader is Sam en zijn moeder Macy.wilma1953 schreef:Is zijn vader soms Kampioen Lord Benji of The Blosson Field en hoe oud is hij nu??Pascal schreef: Hij komt uit Markelo, "Of the Blossomfield".
Hij is nu vijf jaar![]()
En ik zit inderdaad op het setterforum, al ben ik er niet erg aktief.![]()
![]()
Ik was eerst van plan mee te gaan naar die wandeling in Heerde, maar Otto kan niet meer zo ver lopen... En aangezien ik Otto elke keer meeneem vind ik het niet echt leuk om zolang in de auto te zitten als ik al van te voren weet dat hij toch niet ver loopt.
Groetjes, Pascal

-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Moet je me toch eens vertellen waar hij dan precies staat, wil hem wel eens zien of zet hem anders even hier neerPascal schreef:Ik kijk er toch wel regelmatig op hoor, maar maak nauwelijks foto's. Dat is wel jammer eigenlijk. Ik kon er maar eentje vinden van Scott, die staat trouwens op het setterforumwilma1953 schreef:Wij hebben een zoon van Benji en is nu 6 jaar oud en wel blijven prikken he op het setterforum en foto's plaatsen want als je een tijdje niet meer post wordt je verwijderd daarPascal schreef:Nee, zijn vader is Sam en zijn moeder Macy.wilma1953 schreef: Is zijn vader soms Kampioen Lord Benji of The Blosson Field en hoe oud is hij nu??
Hij is nu vijf jaar![]()
En ik zit inderdaad op het setterforum, al ben ik er niet erg aktief.![]()
![]()
![]()
Ik was eerst van plan mee te gaan naar die wandeling in Heerde, maar Otto kan niet meer zo ver lopen... En aangezien ik Otto elke keer meeneem vind ik het niet echt leuk om zolang in de auto te zitten als ik al van te voren weet dat hij toch niet ver loopt.
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Oke ga even kijken of ik hem kan vindenPascal schreef:Ik heb hem bij "honden" neergezet. Bijna helemaal onderaan in het welkomsscherm. Daar kun je foto's van je andere honden zetten.wilma1953 schreef:Moet je me toch eens vertellen waar hij dan precies staat, wil hem wel eens zien of zet hem anders even hier neer![]()
![]()
![]()
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Dan plaats je maar eens een keer flink wat foto's van hem hier op het forumPascal schreef:Dames, ik heb hem al een tijdje (vanaf puppie)Frederique schreef:Sielug hè? Hij mag ook nooit mee op wandelingenInge O schreef:ohhh, sinds wanneer? mag hij niet in je onderschriftPascal schreef:Ik heb hier ook een gordon rondlopen?
![]()
![]()
Hij is inmiddels vijf jaar en neem hem inderdaad niet vaak mee op wandelingen. Vorig jaar nog meegenomen, maar toen is hij weggerend :N:
En ik zit nu met een senior heidewachtel die niet goed meer ziet, niet goed meer hoort en langzaam dement wordt.
Maar hij staat niet in mijn onderschrift nee, wel een keer gehad, maar dat is al een hele tijd geleden...
Maar hij kijkt inderdaad altijd heel erg zielig
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
Re: Gordon Setters
hoi wilma,wilma1953 schreef:Hoi Iedereen.
mij ken je al van het setterforum als het goed is weet je dus al waar ferrero vandaan komt
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ja klopt en Sjors is een broer van hem he en ze komen bij Brandsma vandaanGordonsetter23 schreef:hoi wilma,wilma1953 schreef:Hoi Iedereen.
mij ken je al van het setterforum als het goed is weet je dus al waar ferrero vandaan komt
- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Contacteer:
je mag door voor de vaatwasserwilma1953 schreef:Ja klopt en Sjors is een broer van hem he en ze komen bij Brandsma vandaanGordonsetter23 schreef:hoi wilma,wilma1953 schreef:Hoi Iedereen.
mij ken je al van het setterforum als het goed is weet je dus al waar ferrero vandaan komt![]()
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Gordonsetter23 schreef:je mag door voor de vaatwasserwilma1953 schreef:Ja klopt en Sjors is een broer van hem he en ze komen bij Brandsma vandaanGordonsetter23 schreef:hoi wilma,wilma1953 schreef:Hoi Iedereen.
mij ken je al van het setterforum als het goed is weet je dus al waar ferrero vandaan komt![]()
-
bieke
- Actief
-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer: