Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Doggydance, gaaf !!!!!

Moderator: moderatorteam

Eline Terra
Vaste gebruiker

Doggydance, gaaf !!!!!

Ongelezen bericht door Eline Terra »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en las in dit gedeelte dat er best wel behoefte is aan doggydance adressen. Ik ben van plan om in Utrecht zelf een clubje op te richten. Tevens geef ik er al les in bij Martin Gaus in Lelystad. Ik kan jullie vertellen dat het echt een hele boeiende dicipline is, want je bent zelf helemaal vrij in wat je je hond wil leren. En het is echt super om te zien. Hebben jullie vragen over deze tak van sport, stel ze en hopelijk kan ik jullie een antwoord geven.
Tot snel,

Gr Eline :wink:

ps. zodra ik weet hoe ik een foto moet bijvoegen doe ik dat van mijn hond.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik doe op dit moment de gevorderden cursus op de KC (gooi en Eemland) die wordt gegeven door Brigitte van Gestel. Deze cursus komt in december ten einde en ik zou begin voorjaar dan weer verder willen gaan met trainen. Bij MG wordt dus ook doggydance gegeven?
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Eline Terra
Vaste gebruiker

Reini schreef:Ik doe op dit moment de gevorderden cursus op de KC (gooi en Eemland) die wordt gegeven door Brigitte van Gestel. Deze cursus komt in december ten einde en ik zou begin voorjaar dan weer verder willen gaan met trainen. Bij MG wordt dus ook doggydance gegeven?
Ja bij veel MG hondenscholen wordt DD gegeven. Brigitte is erg goed en weet dat weinig mensen aan haar kunnen tippen. ik ben er ook via haar ingerold en heb laatst nog met haar opgetreden bij Max en Catherine op tv. (uitzending 11 okt)
Gevorderde cursussen worden zelden gegeven, maar ik vind het leuk om bezig te blijven.

Gr Eline
Hondengek
Actief

Ongelezen bericht door Hondengek »

Hallo ik doe doggydance in bergum ligt in friesland. En ik vindt het zo geweldig :ok: Zij geeft prive les en kleinere groepjes en ze pakt het per hond aan. ze gaat gewoon het hele jaar door. En echt ik zit er helemaal vol van.

Dus wie weet komen we elkaar ooit nog tegen haha op de wedstrijden. :ok: :wink:

Ik vind dit zo´n leuk optreden. Carolyn schott met Rookie.
Dus ik wilde hem hier even plaatsen. :mrgreen:
Eline Terra
Vaste gebruiker

Dat is inderdaad een eind weg. Ik ben er ook helemaal vol van. Het is wel moeilijk om alles vloeiend te laten verlopen. Maar is wel weer een uitdaging. Op wedstrijden laat mijn hond het best afweten. Helaas kan ik hier nergens op les op wedstrijdniveau. Er is hier niks.
Carolyn is inderdaad erg goed.
Wellicht zien we elkaar een keer op een wedstrijd.

Gr Eline
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Hondengek schreef:Hallo ik doe doggydance in bergum ligt in friesland. En ik vindt het zo geweldig :ok: Zij geeft prive les en kleinere groepjes en ze pakt het per hond aan. ze gaat gewoon het hele jaar door. En echt ik zit er helemaal vol van.

:mrgreen:

Hoe is de privé les bij Grietje? Zelf kom ik bij de groepslessen in Lions.
Hondengek
Actief

Ongelezen bericht door Hondengek »

Renske schreef:
Hondengek schreef:Hallo ik doe doggydance in bergum ligt in friesland. En ik vindt het zo geweldig :ok: Zij geeft prive les en kleinere groepjes en ze pakt het per hond aan. ze gaat gewoon het hele jaar door. En echt ik zit er helemaal vol van.

:mrgreen:

Hoe is de privé les bij Grietje? Zelf kom ik bij de groepslessen in Lions.
Jah daar geeft ze ook les! Ik zit ook in een klein groepje van 4. En het bevalt erg goed. :ok: En hoe bevalt het in de lions?

Hoelang ben jij al aan het doggydancen?
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

Hondengek schreef:
Jah daar geeft ze ook les! Ik zit ook in een klein groepje van 4. En het bevalt erg goed. :ok: En hoe bevalt het in de lions?

Hoelang ben jij al aan het doggydancen?
Ik zit ook in een groepje van zo'n 4 hondjes. Begin vorig jaar ben ik met mijn hondje begonnen. Ze is ondertussen 10 jaar oud en vindt het erg leuk!
kaila
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): siberische husky, poes
Contacteer:

Re: Doggydance, gaaf !!!!!

Ongelezen bericht door kaila »

Eline Terra schreef:Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en las in dit gedeelte dat er best wel behoefte is aan doggydance adressen. Ik ben van plan om in Utrecht zelf een clubje op te richten. Tevens geef ik er al les in bij Martin Gaus in Lelystad. Ik kan jullie vertellen dat het echt een hele boeiende dicipline is, want je bent zelf helemaal vrij in wat je je hond wil leren. En het is echt super om te zien. Hebben jullie vragen over deze tak van sport, stel ze en hopelijk kan ik jullie een antwoord geven.
Tot snel,

Ik heb best interesse in het clubje wat je wilt oprichten!
Ik heb 2 huskies en we hebben een workshop bij Brigitte gedaan. Ik clicker al veel met ze en daat gaat ontzettend goed!
Afbeelding
Eline Terra
Vaste gebruiker

Re: Doggydance, gaaf !!!!!

kaila schreef:
Eline Terra schreef:Hallo allemaal,

Tot snel,

Ik heb best interesse in het clubje wat je wilt oprichten!
Ik heb 2 huskies en we hebben een workshop bij Brigitte gedaan. Ik clicker al veel met ze en daat gaat ontzettend goed!

Wat leuk zeg om met Huskies te dansen. Ik ben nu echt aan het orienteren en hoop in febr 2007 echt van de grond te komen. Ik houd je op de hoogte en als je nog meer mensen weet...... Laat maar gezellig komen/ contact opnemen. Volg je nu ook ergens doggydance?

Gr Eline en toller Terra
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Leuk filmpje :ok:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”