de vorige 2 nesten had ik de teven nl op kvv en voerde ik ten tijde van de dekking al dagelijks
nu dus al een tijdje voor de dekking overgestapt op NRV en om de dag voeren
met 5 wk dracht ben ik meer gaan voeren en dagelijks, dus van om de dag een kilo naar dagelijks ruim een kilo wat er goed in gaat....
opvallendste verschil, ze wordt veel minder papperig dan op kvv,
ze groeit prima en voel gewoon veel puppen zitten, maar de vorige dracht was ze echt dik/vet en dus niet alleen van de puppen zeg maar,
nu wel waardoor ze dus "minder" drachtig oogt voor de buitenwereld (as zaterdag 7 wk vanaf de eerste dekking), maar als je voelt zit ze echt goed vol..... (Seleen heeft haar ook gezien op 5 wk)
de tepels lopen al lekker vol vanaf een week of 4 a 5, dus melk zal strakjes t probleem niet zijn
ben benieuwd of er nog een groot verschil in de puppen is tussen een NRV en kvv gevoerde teef, weet dat bij Umi de puppen sowieso niet extreem groot waren (rond de 300 a 350 gram, terwijl die van Delwyn allemaal over de 500 gram waren)
hou de vorderingen wel bij in dit topic, zal eens kijken of ik vandaag een foto van haar kan maken (6 wk vanaf de laatste dekking vanavond)