Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondentrucs stap voor stap
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hondentrucs stap voor stap
Hi, ik heb het daarstraks onder algemeen proberen te plaatsen maar 't schijnt niet gelukt te zijn: vandaar 2de poging.
Wie kent een goed boek, website of wat dan ook alwaar hondentrucs stap voor stap worden uitgelegd.
Of misschien kunnen we zelf onze eigen trucs eens verzamelen onder één noemer ?
Hartelijk dank en prettige feestdagen toegewenst !
Wie kent een goed boek, website of wat dan ook alwaar hondentrucs stap voor stap worden uitgelegd.
Of misschien kunnen we zelf onze eigen trucs eens verzamelen onder één noemer ?
Hartelijk dank en prettige feestdagen toegewenst !
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Wij hebben hier bij de boekendiscounter "De allerleukste spelletjes voor honden" eens uit de voordeelbak gehaald, 60 spelletjes, kostte geen drol en er staat ook nog wat (best wel redelijk kloppende) nadere info bij. Vindt het eigenlijk wel een leuk boekje nu ik er weer eens in zit te kijken.
ISBN 90-438-0316-2
De foto's zijn wel lagge want gewoon bij die mensen in huis enzo, wel enthousiast schrijvende (duitse) dames trouwens.
Petra Durst-Benning en Carola Kusch heten ze.
ISBN 90-438-0316-2
De foto's zijn wel lagge want gewoon bij die mensen in huis enzo, wel enthousiast schrijvende (duitse) dames trouwens.
Petra Durst-Benning en Carola Kusch heten ze.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
Thanx Nina, tot morgen????Nina schreef:Het heet Hondenspelletjes. :mrgreen:Eline Terra schreef:Een heel leuk is van Mary Ray uit Engeland. Ik weet alleen niet meer hoe het heet, maar daar staan allerlei trucjes is zoals poot geven, achteruit lopen, schamen enz. Het is overingens gewoon een Nederlands boek.
Gr Eline
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ja ik heb hem gevonden op mediaboek ofzo.
Maar nu moet ik nog tot 26/12 wachten voor ik het hier heb.
En de 3 pups zijn vandaag 8 weken en willen meer leren dan hier en zit en kom en onder stoel doorkruipen en tunnel doorlopen,...
Wie kan mij iets over High Five zeggen: één van die pups zit zo met poot in de lucht.
Vertel mij want ik wil leren, leren, leren,..
Ik heb zoooooooo'nnnnnnnnnnnnnn leerhonger (hihi)
Dank voor alle nuttige puppytips voor spelletjes !!!!!
Maar nu moet ik nog tot 26/12 wachten voor ik het hier heb.
En de 3 pups zijn vandaag 8 weken en willen meer leren dan hier en zit en kom en onder stoel doorkruipen en tunnel doorlopen,...
Wie kan mij iets over High Five zeggen: één van die pups zit zo met poot in de lucht.
Vertel mij want ik wil leren, leren, leren,..
Ik heb zoooooooo'nnnnnnnnnnnnnn leerhonger (hihi)
Dank voor alle nuttige puppytips voor spelletjes !!!!!

Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Mijn hond kan ook high five!!
Toen hij pootje kon ging ik mijn eigen hand steeds hoger houden als hij zijn poot erop zet goed belonen. Zo je hand steeds hoger. Als hij op de goede hoogte is en hij zet weer zijn poot erop zeg je goed zoo hig five!! Weer goed belonen. Op een gevenen moment na veel oefenen hoef je alleen nog maar je hand omhoog te doen en je krijgt een hig five.. Heel leuk!!
Toen hij pootje kon ging ik mijn eigen hand steeds hoger houden als hij zijn poot erop zet goed belonen. Zo je hand steeds hoger. Als hij op de goede hoogte is en hij zet weer zijn poot erop zeg je goed zoo hig five!! Weer goed belonen. Op een gevenen moment na veel oefenen hoef je alleen nog maar je hand omhoog te doen en je krijgt een hig five.. Heel leuk!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
- Vaste gebruiker
Wat ook heel leuk is om te leren aan jonge honden is de hand touch. Leer ze om achter je hand aan te lopen. Je hand wordt dan een soort stuur en zo kan je ze ook alles leren. Zoals een rondje draaien etc.
Het is tevens ook een hele belangrijke oefeningen en vergeet niet om ze lekker een veel te belonen. Werken voor de baas is feest!!!!!
Gr Eline
Het is tevens ook een hele belangrijke oefeningen en vergeet niet om ze lekker een veel te belonen. Werken voor de baas is feest!!!!!
Gr Eline