Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

IMCA selectiewedstrijden

Moderator: moderatorteam

Boss of Ryu
Vaste gebruiker

IMCA selectiewedstrijden

Ongelezen bericht door Boss of Ryu »

Dit is voor alle agility-freaks onder ons. Een klein vraagje:
Waar en hoe kan ik mij opgeven om voor deze selectiewedstrijden in aanmerking te komen?
Ik heb niet zolang geleden ontdekt dat mijn hond Ryu er ook aan mee mocht doen en dat heb ik niet gedaan omdat ik dus totaal niet wist hoe ik mij daarvoor kon inschrijven. Nu vraag ik één van jullie hier of jullie misschien daarvan meer weten want ik wil het natuurlijk wel proberen met mijn gabbertje...
We zijn nu als 3e plaats in de B1 doorgepromoveerd naar de B2 dus ik denk dat hij het niet slecht zal doen. Maar goed, het gaat toch om de lol.

Dus als één van jullie het weet kan deze mij dan mailen of gewoon een berichtje achterlaten?

Tot de volgende keer... :mrgreen:
Grrrr(oeten) van Ryu
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Ik wil er dit jaar ook aan mee doen. Puur voor de ervaring en de lol. Ik denk dat het wel op lhb-systems komt te staan of op mcdogs. Ik zal eens informeren en als ik het zeker weet zal ik het je melden.
Groetjes van Bo en de honden.
Jorda
Actief

lhb

Ongelezen bericht door Jorda »

Komt op LHB systems. Maar je weet wel dat het op tapijt is he Fabian? Is wel anders dan buiten hoor!

Greetz van Jorda.
Afbeelding
Boss of Ryu
Vaste gebruiker

Aaah....dus jij bent er ook op uit?

Ongelezen bericht door Boss of Ryu »

Dat kan nog leuk worden dan met jou erbij. Ik weet niet hoe en wanneer die kwalificatiewedstrijden zijn maar verleden jaar wist ik er in ieder geval niet van af... Anders had ik daaraan natuurlijk wel aan meegedaan met mijn racemonster. Het zou leuk zijn als wij er een keer aan mee mogen doen als was het alleen voor die geweldige ervaring. Je weet wel net als bij de laatste AWC. Maar goed...op naar de eerste B2-wedstrijd van ons! Er zijn er nu lekker veel om te doen. Ga jij toevallig ook naar de niewsjaarswedstrijd op 7 januari?

Ik zie jullie tweetjes wel weer een keer op een wedstrijd. Voor nu prettige kerstdagen en een héél gelukkig nieuwjaar...(hoop ik) :mrgreen:
Grrrr(oeten) van Ryu
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”