Ik zou het leuk vinden om wat westie baasjes te leren kennen. We hebben een flatcoated retriever en in januari komt er een westie, speciaal voor mij......ik heb er zin in. Vroeger herders gehad en nu weer iets totaal anders,...lekker eigenwijs en zo. Dus meldt je!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Westie
Moderator: moderatorteam
- kimennoa
- Vaste gebruiker
Westie
Hallo!
Ik zou het leuk vinden om wat westie baasjes te leren kennen. We hebben een flatcoated retriever en in januari komt er een westie, speciaal voor mij......ik heb er zin in. Vroeger herders gehad en nu weer iets totaal anders,...lekker eigenwijs en zo. Dus meldt je!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
-
Whisky
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Soft Coated Tibetaanse Wheaten Terrier
- Aantal honden: 1
- kimennoa
- Vaste gebruiker
-
LunaLover
- Actief
- kimennoa
- Vaste gebruiker
-
Suzan
- Zeer actief
Wij hebben bijna 18 jaar een Westie (van een goede fokker, met stamboom) gehad. Nooit huidproblemen, altijd gezond tot een paar voor zijn dood, toen kreeg hij een soort herseninfarct.Hij heeft nog drie jaar geleefd en is van ouderdom gestorven. Hij is net geen 18 geworden. Ik vond het een sportieve hond en een gemakkelijke hond die goed luisterde. Zonder problemen heb ik toen hij 2 jaar was een cursus gedrag en gehoorzaamheid gedaan. Er is hier wel menig traantje gevallen toen hij het tijdelijke met het eeuwige verwisselde maar hij is in zijn slaap gestorven dus dat was een troost.
- boemerang
- Zeer actief
-
Blinky2
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Westy en twee poesen
- Contacteer:
We hebben nu voor de tweede keer een westy en het zijn schatten van honden en heel eigenwijs
ja ze hebben een eigen mening
Onze Westy (is ook haar naam) is nog een pup van 10 wk ,maar ze is hier de baas hoor
ja zelfs de poesen die wijken voor haar
en al wordt het nu wat beter .Onze Kiara ja die speelt wel met Westy maar onze pers ...euh nee die kijkt op afstand
Dus ja het is een leuke hondje.
Onze Westy (is ook haar naam) is nog een pup van 10 wk ,maar ze is hier de baas hoor
Dus ja het is een leuke hondje.