Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stambomen van onze kennel SWH's SAWODUWHI zijn binnen.

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Stambomen van onze kennel SWH's SAWODUWHI zijn binnen.

Ongelezen bericht door idorh »

Nou op de valreep van het oude jaar zijn de stambomen van Oscar en Solo binnen gekomen.
Ik vind het geweldig de naam van Solo v.d Scheldeschorre op de stamboom te zien staan, ivm nagedachtenis van Andre en natuurlijk voor het vele werk van Christa plus v.d Scheldeschorre is haar kennelnaam en Solo was voordien van haar. Plus Christa is ook 2e eigenaar van Amber.

Verder als afsluiting van 2006 vind ik het natuurlijk geweldig van J.. Z....... of mevr EP??? een geweldige blunder om door boosheid op fam Berends de namen van de niet vrij gegeven honden v/d RV op hun internet side te zetten. Zie link . http://groups.msn.com/SaarlooswolfhondPRA-BertusStrijk

En ik ben blij dat de stambomen binnen zijn want nu kan ik de RvB is wat pittige vragen voor leggen en dat durfde ik niet om dat ik bang was dat de RV misschien wel grip heeft op de RvB.
Zo nog een prettige jaarwisseling.
Gr Bertus.
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hanneke »

Goed nieuws Bertus, en felicitaties voor jullie en Christa.

Ik hoop bovendien dat er binnen afzienbare tijd ook nog goed nieuws komt over SWH en wat er aan PRA gaat gebeuren. Mijn petje af, in ieder geval, voor je vasthoudendheid.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”