Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
met meerdere honden
Moderator: moderatorteam
-
beestenbende
- Vaste gebruiker
met meerdere honden
weten jullie voor de zomervakantie een park met huisje of een camping waar je met meerdere honden mag komen en ook nog wat te doen is voor de kids ,kids zijn 8 en 11 jaar.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
ik en mijn beestenbende
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
beestenbende
- Vaste gebruiker
- vedim
- Actief
http://www.amioutdoor.nl/ami/index.html
kijk eens op bovenstaande site.... misschien is het wat voor je .
aantal honden is niet relevant, wel dat je ze goed onder controle hebt.
kijk eens op bovenstaande site.... misschien is het wat voor je .
aantal honden is niet relevant, wel dat je ze goed onder controle hebt.
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
dat klopt..beestenbende schreef:nee ik heb dus drie honden en ik heb al een beetje zitten rond neuzen maar drie honden is dus wel een probleem.
Vakantie parken weet ik helaas niet...
>Hier< Zie je in het midden van de pag. wat links waar ik ben geweest.
Helaas geen vakantieparken, maar misschien staat er iets bij?
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als je bij centerparcs of Landal even het park zelf belt..is het meestal geen probleem 3 honden..wij hebben er twee maar nemen de hond van mijn oom wel eens mee..Als de honden rustig zijn en geen overlast veroorzaken is het nooit een probleem.
We hebben zelfs een keer in een 4 sterren hotel geslapen met Shaggy en Nina..en dat terwijl een kleine hond was toegestaan
gewoon gebelt en gevraagd..en was geen probleem als ze zich maar gedroegen
We hebben zelfs een keer in een 4 sterren hotel geslapen met Shaggy en Nina..en dat terwijl een kleine hond was toegestaan

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
nizinny
-
beestenbende
- Vaste gebruiker
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Jeetje, wij hebben volgens mij bijna alle parken gebeld, en nee, nergens waren 3 honden welkom!RachelleAmericanBulldog schreef:Als je bij centerparcs of Landal even het park zelf belt..is het meestal geen probleem 3 honden..wij hebben er twee maar nemen de hond van mijn oom wel eens mee..Als de honden rustig zijn en geen overlast veroorzaken is het nooit een probleem.
We hebben zelfs een keer in een 4 sterren hotel geslapen met Shaggy en Nina..en dat terwijl een kleine hond was toegestaangewoon gebelt en gevraagd..en was geen probleem als ze zich maar gedroegen
Klein, groot, lief, het maakte niks uit, we waren niet welkom met 3 honden
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen weekend met 11 personen en 8 honden in een huis gezeten in Zeeland.
Het huis was voorzien van een royale tuin voorzien van zandbak en schommel en was gelegen op een paar minuten rijden van het strand
Het huis was voorzien van een royale tuin voorzien van zandbak en schommel en was gelegen op een paar minuten rijden van het strand
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
- Contacteer:
Spriet schreef:Jeetje, wij hebben volgens mij bijna alle parken gebeld, en nee, nergens waren 3 honden welkom!RachelleAmericanBulldog schreef:Als je bij centerparcs of Landal even het park zelf belt..is het meestal geen probleem 3 honden..wij hebben er twee maar nemen de hond van mijn oom wel eens mee..Als de honden rustig zijn en geen overlast veroorzaken is het nooit een probleem.
We hebben zelfs een keer in een 4 sterren hotel geslapen met Shaggy en Nina..en dat terwijl een kleine hond was toegestaangewoon gebelt en gevraagd..en was geen probleem als ze zich maar gedroegen
Klein, groot, lief, het maakte niks uit, we waren niet welkom met 3 honden
niet??..wij gaan volgende week naar een patk in zeeland met de drie honden..was geen probleem als ze zich maar gedragen,..we zijn ook in diverse parken in de ardennen geweest en op de veluwe..altijd gevraagd..het enige was soms extra schoonmaakkosten..vond ik wel raar want ja twee of drie honden wat betrefd vuil maakt dat niet uit..maar goed..

- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, echt nietRachelleAmericanBulldog schreef:
niet??..wij gaan volgende week naar een patk in zeeland met de drie honden..was geen probleem als ze zich maar gedragen,..we zijn ook in diverse parken in de ardennen geweest en op de veluwe..altijd gevraagd..het enige was soms extra schoonmaakkosten..vond ik wel raar want ja twee of drie honden wat betrefd vuil maakt dat niet uit..maar goed..
Wat vreemd.
Achja, we hebben nu al wat gevonden, maar ja, de volgende keer toch maar weer eens proberen..
- Zeer actief
- Contacteer:
laat het me de volgende keer maar weten hihi ..bel ik voor jeSpriet schreef:Nee, echt nietRachelleAmericanBulldog schreef:
niet??..wij gaan volgende week naar een patk in zeeland met de drie honden..was geen probleem als ze zich maar gedragen,..we zijn ook in diverse parken in de ardennen geweest en op de veluwe..altijd gevraagd..het enige was soms extra schoonmaakkosten..vond ik wel raar want ja twee of drie honden wat betrefd vuil maakt dat niet uit..maar goed..![]()
Wat vreemd.
Achja, we hebben nu al wat gevonden, maar ja, de volgende keer toch maar weer eens proberen..

- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
RachelleAmericanBulldog schreef:laat het me de volgende keer maar weten hihi ..bel ik voor jeSpriet schreef:Nee, echt nietRachelleAmericanBulldog schreef:
niet??..wij gaan volgende week naar een patk in zeeland met de drie honden..was geen probleem als ze zich maar gedragen,..we zijn ook in diverse parken in de ardennen geweest en op de veluwe..altijd gevraagd..het enige was soms extra schoonmaakkosten..vond ik wel raar want ja twee of drie honden wat betrefd vuil maakt dat niet uit..maar goed..![]()
Wat vreemd.
Achja, we hebben nu al wat gevonden, maar ja, de volgende keer toch maar weer eens proberen..![]()
- vedim
- Actief
http://www.amioutdoor.nl/ami/index.html
quote: Het chalet is los te huur of in combinatie met een arrangement inclusief catering en/of activiteiten.
Bijzonder aan ons chalet is dat mensen met meerdere honden ook welkom zijn. Hierbij dient wel vermeld te worden dat dit is mits u als baasje de juiste normen en waarden kunt hanteren; dat men met respect met ons terrein omgaat en de honden onder controle ofwel aangelijnd heeft.
quote: Het chalet is los te huur of in combinatie met een arrangement inclusief catering en/of activiteiten.
Bijzonder aan ons chalet is dat mensen met meerdere honden ook welkom zijn. Hierbij dient wel vermeld te worden dat dit is mits u als baasje de juiste normen en waarden kunt hanteren; dat men met respect met ons terrein omgaat en de honden onder controle ofwel aangelijnd heeft.
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.easterwood.nl/
Wij gaan daar met Hemelvaart naar toe! Voor honden klinkt het ideaal, van kinderen heb ik niet veel verstand
.
Wij gaan daar met Hemelvaart naar toe! Voor honden klinkt het ideaal, van kinderen heb ik niet veel verstand
-
beestenbende
- Vaste gebruiker
hallo allemaal nou ik heb een camping gevonden waar we met de drie honden mogen komen was geen probleem. is hier in de buurt dus niet ver in de auto en de camping ligt in het bos dus ook veel kanten op om lekker te wandelen. ook veel te doen voor de kids met zwembad alles er op en eraan . maar iedereen bedankt voor het meedenken. 
ik en mijn beestenbende
-
hondentoegestaan
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Met meerdere honden op vakantie
Omdat meer hondenbezitters hier last van hebben zijn wij een website begonnen met een overzicht waar men met meerdere honden mogen komen.beestenbende schreef:weten jullie voor de zomervakantie een park met huisje of een camping waar je met meerdere honden mag komen en ook nog wat te doen is voor de kids ,kids zijn 8 en 11 jaar.
alvast bedankt.
Als jullie ervaringen hebben of links of andere interessante informatie zouden jullie deze willen doorspelen?
Neem alvast een kijkje op http://www.hondentoegestaan.nl. Misschien staat er al wat tussen.

Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 10 mei 2007 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
www.hetwittehuisje.nl
ik heb net geboekt en ga volgende carnaval voor het eerst. tineke van hier is er al geweest met 6 honden ofzo, dus dat is in ieder geval geen probleem
ik heb net geboekt en ga volgende carnaval voor het eerst. tineke van hier is er al geweest met 6 honden ofzo, dus dat is in ieder geval geen probleem

-
hondentoegestaan
- Actief
Top. Dank je. Ik zet de link erbij.massam schreef:www.hetwittehuisje.nl

Laatst gewijzigd door hondentoegestaan op 10 mei 2007 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jopensam
- Actief
- Contacteer:
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Re: met meerdere honden
http://www.vakantiehond.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is een begin als je met meerdere honden op vakantie wilt. De site is net begonnen en dus zal in de loop van dit jaar nog wel flink groeien wat aanbod betreft. Het is een site die huisjes verzameld waar je welkom bent met je hond. Mensen die meer huisjes weten waar ook meerdere honden toe worden gelaten worden gevraagd om dit aan ons door te geven. Dan kunnen wij zorgen dat het aanbod in hondvriendelijke huisjes nog groter wordt.

Cash v Heiligental en Flow.
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Ik ben afgelopen zomer nog met 4 honden naar Landal geweest. Officieel mocht het niet. Officieel mochten er 2 mee. Ik heb dus voor 2 betaald en de andere 2 zijn mee gesmokkelt. Nooit problemen mee gehad. Heb vorig jaar ook stiekem mijn kat meegenomen.
Zolang je geen problemen of overlast veroorzaakt doen ze daar heus niet moeilijk over. Dus gewoon niet bellen, maar doen ! 

-
tineke
Avanti op Texel kun je ook met hele horde's honden terecht 
- Marina
- Zeer actief
Wij zijn ook vaak naar centerparcs geweest en we hebben altijd twee honden opgegeven en de derde meegesmokkelt.
Nooit geen problemen gehad.
Dus ik zou zeggen gewoon boeken en doen.
Nooit geen problemen gehad.
Dus ik zou zeggen gewoon boeken en doen.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
Noppert
- Vaste gebruiker
Haha, wat grappig. Ik wilde ons vakantiehuis op je site aanmelden, pmdat je bij ons meerdere honden kunt meenemen en de tuin volledig omheind is, heeft iemand anders dat al voor me gedaanCash schreef:http://www.vakantiehond.nl is een begin als je met meerdere honden op vakantie wilt. De site is net begonnen en dus zal in de loop van dit jaar nog wel flink groeien wat aanbod betreft. Het is een site die huisjes verzameld waar je welkom bent met je hond. Mensen die meer huisjes weten waar ook meerdere honden toe worden gelaten worden gevraagd om dit aan ons door te geven. Dan kunnen wij zorgen dat het aanbod in hondvriendelijke huisjes nog groter wordt.
(ben wel benieuwd wie!
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
ik heb jullie zelf benaderd, en jullie gaven toestemming..... vandaar dat hij er dus tussen staat. 

Cash v Heiligental en Flow.
-
Robian
- Actief
- Aantal honden: 3
als je op zoek bent naar een vakantiehuisje dan kun je ook heel goed op deze site zoeken
http://www.dogsincluded.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dogsincluded.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Sylvia

-
hondentoegestaan
- Actief
Of gewoon http://www.hondentoegestaan.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Staat enorm veel op.
- Fiocco4
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier
- Contacteer:
Je kunt ook op deze site selcteren waar je met meerder honden kunt komen:
http://www.hondenopvakantie.nl
http://www.hondenopvakantie.nl