Rataplan schreef:Inge, kwam die herplaatser ook uit Zweden? Ik kan me namelijk herinneren dat we ooit eens een bloedhond hebben herplaatst bij iemand die bij jou in de buurt woont en die hadden al een bloedhond geloof ik. Het is wel lang geleden

Ja, die kwam uit Zweden, was als ik het me goed herinner ook een nestzus van de ander.
Maar zij heeft ze rechtstreeks uit Zweden gehaald.
De eigenaresse is ook een tijd actief geweest binnen de rasvereniging.
Ik heb ff op de site gesnuffeld en zij en haar vriend (mijn oude klasgenoot) zijn coördinator speurtrainingen Budel en Oirschot
Hier in Valkenswaard is trouwens nog een stel wat bloedhonden heeft en die hebben ook wat voor de rasvereniging gedaan. Ik zag hier afgelopen week nog een bloedhond lopen, die was volgens mij van dat stel. Was er trouwens nog maar 1, ze hebben er ook altijd 2 gehad.
Ik kwam Nicky met hun vorige bloedhonden regelmatig tegen in het bos. Zij nam vaak ook de boxer bij hen uit de straat mee. Ik ben Roel een paar jaar geleden met Danco tegen gekomen en hij zei toen "laat hem toch los". Nu had Danco als 5 maanden oude pup al de aanval ingezet op 1 van die 2 en dat vertelde ik Roel. Gewoon loslaten zei Roel toen, we zien wel. Ik liet Danco los, die liep heel macho op 1 van de bloedhonden af, legde zijn poot op haar en ze begon te loeien...Danco sprong met 4 poten tegelijk de lucht in

en heeft de rest van de wandeling verliefd erachteraan gerend.