Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat ik me afvraag

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

wat ik me afvraag

Ongelezen bericht door Kit »

Lilo is loops en ik hou haar en Ozzy daarom scherp in de gaten, ze zitten apart als ik wegga en als ik even elders in huis moet zijn gaat er 1 in de gang en 1 in de woonkamer, allemaal geen probleem dus, alles om een pretnest te voorkomen, het lijkt me trouwens ook niet gezond een nest van een boomloze golden en een boomer die onder hem kan doorlopen, maar dat te zijde, wat ik me dus afvraag is dit:

Lilo begint Ozzy nu af te katten en te snauwen als ie te opdringerig is, betekend dit dat het gevaar geweken is? of moet ik voor de zekerheid nog even doorgaan met apart houden
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Als ik jou was, zou ik ze gewoon voor de zekerheid nog even apart houden als je ze niet in de gaten kunt houden. Als je wel in de ruimte bent kun je hun gedrag naar elkaar toe goed beoordelen. Als je reu zijn interesse echt verloren is, dan zou ik ze pas weer bij elkaar laten als je niet bij ze bent.
Veiligheid vóór alles, denk ik altijd maar. :wink:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

LongFields schreef:Als ik jou was, zou ik ze gewoon voor de zekerheid nog even apart houden als je ze niet in de gaten kunt houden. Als je wel in de ruimte bent kun je hun gedrag naar elkaar toe goed beoordelen. Als je reu zijn interesse echt verloren is, dan zou ik ze pas weer bij elkaar laten als je niet bij ze bent.
Veiligheid vóór alles, denk ik altijd maar. :wink:

precies, veiligheid voor alles :wink: ik ga dus nog even afwachten tot Ozzy weer zn normale zelf is, ik moet zeggen dat ie het er best moeilijk mee heeft hoor, hij heeft totaal geen rust in zn gat, arm ventje

bedankt voor je advies :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”