Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
....beveelt aan de pupkopers hun huisdieren te castreren/steriliceren.
dat las ik net op een site van een van de gebruikers hier...
ik heb daar toch een hele andere mening over, ben benieuwd wat jullie er van vinden....
Daar hoef ik dus geen pup van
Ben benieuwd waar je dat gelezen hebt. In principe vind ik dat je een hond niet moet laten castreren mits daar medisch een noodzaak voor is. Een fokker die zijn pupkopers carstratie/sterelisatie aanbeveeld, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij Ik zou hier dus ook geen pup nemen.
Nono schreef:Ben benieuwd waar je dat gelezen hebt. In principe vind ik dat je een hond niet moet laten castreren mits daar medisch een noodzaak voor is. Een fokker die zijn pupkopers carstratie/sterelisatie aanbeveeld, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij Ik zou hier dus ook geen pup nemen.
weet niet of ik dat hier zo mag neerzetten dus zal je wel ff pb-en
Nono schreef:Ben benieuwd waar je dat gelezen hebt. In principe vind ik dat je een hond niet moet laten castreren mits daar medisch een noodzaak voor is. Een fokker die zijn pupkopers carstratie/sterelisatie aanbeveeld, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij Ik zou hier dus ook geen pup nemen.
Mag ik ook een pb?
Ik vind zoiets ook een rare aanbeveling.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
vreemde aanbeveling....ben ook wel benieuwd idd....
hier wordt niets op niet medische gronden gecastreerd...
malinois schreef:....beveelt aan de pupkopers hun huisdieren te castreren/steriliceren.
dat las ik net op een site van een van de gebruikers hier...
ik heb daar toch een hele andere mening over, ben benieuwd wat jullie er van vinden....
Daar hoef ik dus geen pup van
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Mizzsylver schreef:
Waarmee in mijn ogen bedoeld wordt, vrij vertaald, om niet te fokken met honden die fouten hebben en/of niet aan de rasstandaard voldoen.
maar dit staat er niet
En sowieso, je kunt niet alle rassen zo op een hoop gooien en daarbij zonder nadenken vertellen dat ze daar en daaraan moeten voldoen om geen broodfokhondje te zijn...
al is het niet in een andere topic waar je me op de hielen zit dan is het wel hier
Maar fijn dat je me site door heb genomen en ik hoef hier niks te onderbouwen want hier gaat het toch alleen over om iemand een hak te slaan zoals nu.
Kristy schreef:al is het niet in een andere topic waar je me op de hielen zit dan is het wel hier
Maar fijn dat je me site door heb genomen en ik hoef hier niks te onderbouwen want hier gaat het toch alleen over om iemand een hak te slaan zoals nu.
Nee,er viel iemand iets op en nu wordt je hier gevraagd naar een onderbouwing van je standpunt.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Kristy schreef:al is het niet in een andere topic waar je me op de hielen zit dan is het wel hier
meid, als je gewoon even je uitleg verklaart, als ik mijn fokkers hiermee vergelijk is er geen enkele een veranwoordelijke fokker terwijl ze dat toch werkelijk wel zijn..
Jij maakt geen onderscheid in rassen en het doel waarvoor ze gekocht zijn. Daarnaast ga jij mensen verplichten hun hond te laten steriliseren blijkbaar want dat staat in je eigen lijstje van een verantwoordelijke fokker... geef gewoon uitleg over iets wat je zelf schrijft misschien helpt dat. Ik heb nergens je naam genoemt heb nergens een link neergezet. Kan wel even een paar punten opschrijven waar ik het absoluut mee oneens ben hoor