Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

amsterdamsebos

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Billy98
Actief
Mijn ras(sen): Västgötaspets
Aantal honden: 1

amsterdamsebos

Ongelezen bericht door Billy98 »

Vanmiddag willen wij graag naar het amsterdamsebos.
We komen vanuit ri. Den Haag heeft iemand een adres voor mij wat makkelijk te bereiken is vanuit deze richting?
Heb net al even gekeken maar ik zie dat het er nogal groot is :wink:
Vliegtuigspotten vinden wij wel leuk dus een ingang in de richting van schiphol vinden wij geen probleem! :ok:

Alvast bedankt!
Afbeelding
Groetjes, Lianne
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Beetje late reactie maar mss nog op tijd, hieronder adressen van o.a. de geitenboerderij, en het bezoekerscentrum bij de hoofdingang.
Vliegtuigen vliegen zo i zo heel laag over het bos dus ze zijn op bijna alle plekken wel te zien.
Maar ik denk dat het vandaag razend druk is in het bos mede door het mooie weer.
In iedergeval een fijne middag!!!

Geitenboerderij "De Ridammerhoeve
Nieuwe Meerlaan 4
1182 DB Amstelveen

Bezoekerscentrum/hoofdingang
Bosbaanweg 5
Amstelveen

Vanaf de A10, de rondweg van Amsterdam, neemt u de afslag VU (S108). Bij de stoplichten slaat u linksaf. Op de Amstelveenseweg passeert u het VU-ziekenhuis. Vervolgens na circa 700 meter bij de volgende verkeerslichten rechtsaf. Het bezoekerscentrum ligt links van de T-kruising. Parkeren kunt u op de parkeerweide; hiervoor gaat u bij de T-kruising rechts en direct weer rechtsaf de parkeerweide op.
Billy98
Actief
Mijn ras(sen): Västgötaspets
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Billy98 »

Hoi Yv*nn

Bedankt voor je reactie!
Was zelf ook wel erg laat met m'n vraag :N:
We zijn naar de bosbaan gegaan.
Maar wat wel grappig is zijn de verhalen over die vliegtuigen wij hebben er namelijk maar 1 gezien in 3 uur tijd :denken:
iig was het een heerlijke wandeling en de vliegtuigen hebben we toch nog even gezien op de spotterplaats :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes, Lianne
Laura W
Actief

Ongelezen bericht door Laura W »

Dan ben je echt op het verkeerde tijdstip geweest. :wink:

Het is afhankelijk van de wind welke banen er gebruikt worden. Als de 'buitenveldertbaan' in gebruik is dan vliegt er daar gemiddeld iedere 1 tot 2 minuten een vliegtuig over en doorgaans tamelijk laag. Vooral op en om de heuvel lijkt het soms wel of je ze aan kan raken. De 'turbulentie' die na afloop door de bomen gaat is ook apart om te horen.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”