Da's gewoon genetica in de praktijk brengen en iedereen die er een beetje verstand van heeft zal dit adviseren.Een prachtige reu/teef met een C-resultaat (wat absoluut niet willen zeggen dat de hond blind is) kun je afschrijven. Mijn voorstel is, om daar een hond met een A-uitslag bij te zoeken. Maar dit wordt als zijnde een misdaad in de fokkerij beschouwd!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gezondheidstesten
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, raar stuk vind ik het. Dit is niet een 'voorstel' van haar hoor
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ja idd, 1+1 =2 toch?Rosita Compagner schreef:Ja, raar stuk vind ik het. Dit is niet een 'voorstel' van haar hoor
Da's gewoon genetica in de praktijk brengen en iedereen die er een beetje verstand van heeft zal dit adviseren.Een prachtige reu/teef met een C-resultaat (wat absoluut niet willen zeggen dat de hond blind is) kun je afschrijven. Mijn voorstel is, om daar een hond met een A-uitslag bij te zoeken. Maar dit wordt als zijnde een misdaad in de fokkerij beschouwd!
- Annelies
- Zeer actief
Wat ik me afvraag: in hoeverre heb je iets aan Fingerspitzengefühl waar het gaat om feitelijke erfelijkheid en daaraan verbonden gezondheid..?Nanna schreef: Vroegâh (ik spreek nu over járen terug) had je fokkers met een Fingerspitzengefühl, die de ene na de andere prachtige hond fokten, altijd vooraan stonden op shows of werkproeven.
Die vérder keken dan een tandje meer of minder. Voor wie een hond niet een optelsom van testen en showuitslagen was, die niet altijd renden naar de hd vrije kampioen van de dag.

Overgave kan de grootste overwinning zijn...