Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De La Tornado familie

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

De La Tornado familie

Ongelezen bericht door Brigitte »

La Tornado's Be Cool aka Turbo

Afbeelding

Afbeelding

La Tornado's Mi Dushi aka Dushi (volle zus van Turbo)

Afbeelding

Afbeelding

La Tornado's Trix

Afbeelding

La Tornado's Katja

Afbeelding

Turbo en Dushi zijn bij ons gekomen als kitten.

Trix is bij ons gekomen met 16 maanden en inmiddels 4 jaar en Katja is bij ons gekomen met 7 jaar en is inmiddels 12 jaar.
AnjaJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door AnjaJ »

Wat een mooitjes :ok:
Veel liefs Anja

R.I.P Tyson en Harry
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Afbeelding

Waar is deze d'r/z'n neus gebleven? :eek:

Het zal wel zo horen, maar ik kan het toch niet mooi vinden, katten met zulke extreem korte neuzen.
Brigitte
Zeer actief

LongFields schreef:Afbeelding

Waar is deze d'r/z'n neus gebleven? :eek:

Het zal wel zo horen, maar ik kan het toch niet mooi vinden, katten met zulke extreem korte neuzen.
Ze heeft een hele mooie nesu net als haar broer heeft, mooi open waarvan wij houden, dus niet extreem. Turbo ziet er van de zijkant net zo uit en die heeft echt een neus zoals je kan zien :wink:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Brigitte schreef:
Ze heeft een hele mooie neus net als haar broer heeft, mooi open waarvan wij houden, dus niet extreem. Turbo ziet er van de zijkant net zo uit en die heeft echt een neus zoals je kan zien :wink:
Ik heb er ook helemaal geen verstand van verder hoor Brigitte, ben een absolute leek op dit soort katten-gebied.
Als jij het zegt, geloof ik je helemaal! :wink:
Brigitte
Zeer actief

LongFields schreef:
Brigitte schreef:
Ze heeft een hele mooie neus net als haar broer heeft, mooi open waarvan wij houden, dus niet extreem. Turbo ziet er van de zijkant net zo uit en die heeft echt een neus zoals je kan zien :wink:
Ik heb er ook helemaal geen verstand van verder hoor Brigitte, ben een absolute leek op dit soort katten-gebied.
Maakt niet uit, ik ben gek op platbekken zowel bij de honden als de katten :mrgreen: maar ik houd er absoluut niet van als een dier er last van heeft.

Wij willen dus ook geen extreme Perzen, (bij extreem zit de neus tussen en soms zelfs net boven de ogen :roll: ) Katja gaat al richting extreem toe maar wij zullen zo'n kat nooit als kitten kopen. Het eerste wij wij naar kijken is hoe de neus is, of deze goed is en of de neusgaten goed open zijn.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Brigitte schreef:
LongFields schreef:
Brigitte schreef:
Maakt niet uit, ik ben gek op platbekken zowel bij de honden als de katten :mrgreen: maar ik houd er absoluut niet van als een dier er last van heeft.

Wij willen dus ook geen extreme Perzen, (bij extreem zit de neus tussen en soms zelfs net boven de ogen :roll: ) Katja gaat al richting extreem toe maar wij zullen zo'n kat nooit als kitten kopen. Het eerste wij wij naar kijken is hoe de neus is, of deze goed is en of de neusgaten goed open zijn.
:ok:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

mooie katten, :ok: alleen hou ik niet van peekfacen.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”