Ergens in de buurt van Zierikzee.
Astrid, Brenda en ik zijn van de parij

Moderator: moderatorteam
Als er alleen reutjes komen, neem ik Kali mee. Komen er teefjes, dan laat ik Kali thuis, die is daar niet van gediend. Alleen puppeteefjes doet ze voorzichtig mee. Vorige keer had ik Kira mee, die bewaakt de boel wel, dat heb je gezienbrenjomi schreef:het is voor mij ongeveer anderhalf uur rijden (1uur en 23minuten volgens de anwb)
gaan kira en kali allebei mee?? (het was toch kali he???)
ben benieuwd wat dick doet, of hij ze nog herkent. denk dat hij met max wel spelen![]()
zal ik de koffie weer meenemen![]()
![]()
![]()
(zal wel de koelbox met cola en water meenemen![]()
)
Ik heb eigenlijk geen keuze... Spike gaat ook niet super met teefjes altijdastrid schreef:Als er alleen reutjes komen, neem ik Kali mee. Komen er teefjes, dan laat ik Kali thuis, die is daar niet van gediend. Alleen puppeteefjes doet ze voorzichtig mee. Vorige keer had ik Kira mee, die bewaakt de boel wel, dat heb je gezienbrenjomi schreef:het is voor mij ongeveer anderhalf uur rijden (1uur en 23minuten volgens de anwb)
ben benieuwd wat dick doet, of hij ze nog herkent. denk dat hij met max wel spelen![]()
![]()
![]()
)
Geeft toch niks, neem ik alleen Kira meeDaisy@ schreef:Ik heb eigenlijk geen keuze... Spike gaat ook niet super met teefjes altijdastrid schreef:Als er alleen reutjes komen, neem ik Kali mee. Komen er teefjes, dan laat ik Kali thuis, die is daar niet van gediend. Alleen puppeteefjes doet ze voorzichtig mee. Vorige keer had ik Kira mee, die bewaakt de boel wel, dat heb je gezienbrenjomi schreef:het is voor mij ongeveer anderhalf uur rijden (1uur en 23minuten volgens de anwb)
![]()
![]()
)
Alleen kleine teefjes gaat goed. Dus kan alleen Daisy mee.
Leuk dat je mee gaat.Daisy@ schreef:Ja, lijkt me eigenlijk wel leuk.astrid schreef:Oh leuk, ga je ook meeDaisy@ schreef:Hoe laat gaan jullie?![]()
En een uur of 1? 2 uur mag ook. 3 uur?
Ik ben vrij, Leon is vrij dus die kan met Spike op stap.
Kom ik alleen met Daisy.
Brenda zorgt niet voor de koffieMirri schreef:Leuk dat je mee gaat.Daisy@ schreef:Ja, lijkt me eigenlijk wel leuk.astrid schreef:Oh leuk, ga je ook meeDaisy@ schreef:Hoe laat gaan jullie?![]()
En een uur of 1? 2 uur mag ook. 3 uur?
Ik ben vrij, Leon is vrij dus die kan met Spike op stap.
Kom ik alleen met Daisy.![]()
Gaan we weer lekker picknicken Brenda![]()
Wat voor fris drinken jullie dan neem ik dat wel mee