Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Charlotte* schreef:Wat is ze lekker relaxed!
Waar in Epe ben je deze week geweest? Ik wist niet dat je mee ging doen, anders was ik wel even komen buurten.!
Ik sta altijd op stal en minicamping Jagtlust van Henk Vosselman, aan de Officiersweg. Volgend jaar is alweer besproken. Zou het leuk vinden je te zien daar!
dat zou ik nl nooit durven ivm bang zijn voor blessures
Dit keer stond ze alleen maar normaal staat ze samen met de ruin van mijn vriendin. Ik zet niet alles bij elkaar maar als je je paard een beetje kent weet je wel wat bij elkaar kan en wat niet. En ik heb ook liever dat ze samen staat, het zijn toch kuddedieren die behoefte hebben aan lichamelijk contact, zoals ook te zien is op de andere foto's .
maar om ze zomaar bij een andere in de wei te doen ben ik huiverig voor
even een mep met een voorbeen -of achterbeeen- en je hebt zo wat te pakken
Je kent je paard toch en dan weet je toch of ze mept of niet of dat ze dominant is? Myrthe is dominant en mept ook snel en hard maar niet bij elk paard. Als je er een onderdanig paard bij zet gaat het prima, maar een bijdehandje gaat niet. Ik kan dat altijd wel zien als ik ze laat snuffelen. Overigens heb ik altijd mijn paarden in een kudde gehad, het is soms wel even knokken om de rangorde te bepalen maar dat hoort erbij.
Waar in Epe ben je deze week geweest? Ik wist niet dat je mee ging doen, anders was ik wel even komen buurten.!
Ik sta altijd op stal en minicamping Jagtlust van Henk Vosselman, aan de Officiersweg. Volgend jaar is alweer besproken. Zou het leuk vinden je te zien daar!
Ohja, leuk, hoe is het daar?
Ben er van de winter een keer geweest. Toen had hij net een pup, Astor. Ben wel benieuwd hoe hij geworden is, hij is dezelfde kruising als Joy.
Ohja, leuk, hoe is het daar?
Ben er van de winter een keer geweest. Toen had hij net een pup, Astor. Ben wel benieuwd hoe hij geworden is, hij is dezelfde kruising als Joy.
Rommelig en gezellig . Heb geen Astor gezien, hij heeft wel een jong wolfsgrauw herderteefje van een maand of 7.