Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pakwerk

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

jemima
Actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder

Pakwerk

Ongelezen bericht door jemima »

Dit weekend hadden de fokkers van ons teefje weer eens wat georganiseerd. In samenwerkin met hun kringgroep. Wij zijn maar 1 dag geweest (vonden we met een pukje van 12 weken ook wel weer genoeg), maar wat was dat super!
Begin van de middag zijn we met het tweede gropeje naar een speurveld getrokken en daar heeft iedereen een spoor uitgezet voor zijn hond en daarna hebben we omstebeurten gespeurd. Ik had er twee mee, dus ik mocht twee keer. En ze deden het allebei super! Dit ga ik thuis vaker doen, ideaal, aangezien vooral Vala nooit moe te krijgen is, die moet je echt geestelijk wat uitdagends aanbieden.

Daarna werd er bij de kringgroep manwerk gedaan. Als je zin had, kon je dat met je hond proberen. Ik heb dat met Vala gedaan en madam was echt vanaf de eerste seconde goed op drift. Had naar ik kon zien ook een mooie volle beet en vond het helemaal super. Ze liep zo mooi parmantig met die mouw rond! Als ik foto's opgestuurd krijg zal ik ze hier wel plaatsen, ben ook benieuwd hoe het er vanaf de buitenkant uit heeft gezien. Maar ze kreeg iig wel allemaal complimenten dat ze het heel goed had gedaan voor een eerste keer. En zodra we erbij wegliepen was ze gelijk helemaal weer rustig, net of ze net had liggen suffen ipv manwerken. Echt zo mooi om te zien dat dat er zo inzit.
Met Rohan durfde ik het niet aan, omdat ik weet dat ik m niet kan houden als ze m gek maken. Dat heeft die fokker dus gedaan, de enige die ik er buiten ons mee vertrouw, omdat ze elkaar erg goed kennen. Hij keek eerst tussendoor een paar keer naar achteren voor goedkeuring ofzo. Toen hij doorhad dat hij er echt voor mog gaan, deed hij het ook goed.

Wat leuk om je honden zo eens te zien!

gr jemima
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Dat lijkt me zo gaaf om te zien/doen, mooi dat het zo goed is gegaan de eerste keer al :D:wink:
hondentoegestaan
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hondentoegestaan »

De honden zien het als een spelletje met de mouw als beloning. Als de beloning weg is is het voor de hond goed.
Het ziet er altijd spectaculair uit.

Afbeelding
Afbeelding
jemima
Actief

Ik heb de eerste foto's binnen, dus hier een impressie van onze topdag.
Niet letten op mijn domme blik op de tweede foto, ik had daarvoor helemaal niet zitten opletten, dus had geen idee wat er van mij verwacht werd. Gelukkig deed Vala het super, alsof ze de kunst al wel af had zitten kijken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dyenga
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Dobermann
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dyenga »

Heel leuk, maar ga je er ook verder wat mee doen of was dit eenmalig?
jemima
Actief

In principe eenmalig, ik heb mijn handen nogal vol aan een baby en een beginnend bedrijfje zodat ik thuis kan werken. Maar wie weet wat de toekomst nog gaat brengen als ik thuis wat meer rust krijg. Ik vond het echt ontzettend leuk!

gr jemima
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”