Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sterkste hond lol
Moderator: moderatorteam
- Mol
- Zeer actief
sterkste hond lol
ik wilde gewoon 1 van de oudste honden rassen terwereld toch weer eens laten zien mooi he

-
Mojuan
- Zeer actief
- Mila&Ludo
- Actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano
- Contacteer:
-
tineke
Re: sterkste hond lol
Pas bij het verstrekken van bijbehorend videobewijsmateriaal wordt dat pas geloofd hoorMol schreef:ik wilde gewoon 1 van de oudste honden rassen terwereld toch weer eens laten zien mooi he![]()
Prachthond
-
Mojuan
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
tineke schreef:Pas bij het verstrekken van bijbehorend videobewijsmateriaal wordt dat pas geloofd hoorMol schreef:ik wilde gewoon 1 van de oudste honden rassen terwereld toch weer eens laten zien mooi he![]()
![]()
![]()
![]()
Prachthond
dit soort
of dit soort
-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
- Mol
- Zeer actief
-
Lemuria
*smelt*Mol schreef:
-
MIP
- Vaste gebruiker
Mol schreef:wat heeft een kudde nou met oren te maken? of is het een kudde orennicolioo schreef:Ik vind ze zielig hier in Nederland zonder eigen kudde en zonder oren, echt heel erg dat die honden gewoon geen oren meer hebben....
(Nou houd ik van grote oren)
gr. Nicole
deze honden moeten iets te bewaken hebben of dat nu een kudde is of een eigen roedel honden dat maakt niets uit
en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )
-
Lemuria
Leg me eens uit waarom een pup van een paar dagen oud bijna geen pijn kan voelenMIP schreef:en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )
Ben het met je eens dat er dan geen broeihaard onder kan ontstaan, maar de oren van levende wezens afsnijden valt bij mij ook al niet onder hondenliefde.
- Mol
- Zeer actief
zullen we die discussie laten voor wat het is? want daar gaat het nu ff helemaal niet dat welles nietes verhaal komt me zo onderhand hier de strot uit hangen werkelijk waar dat gezeik over die kut orenLemuria schreef:Leg me eens uit waarom een pup van een paar dagen oud bijna geen pijn kan voelenMIP schreef:en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )?
Ben het met je eens dat er dan geen broeihaard onder kan ontstaan, maar de oren van levende wezens afsnijden valt bij mij ook al niet onder hondenliefde.
-
Lemuria
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
-
MIP
- Vaste gebruiker
omdat bekend is dat de pijn zenuwen van pups tussen 3 en 5 dagen nog niet optimaal ontwikkeld zijn,op deze leeftijd ontdoen ze de pups ook van de 5 de klauwtjesLemuria schreef:Leg me eens uit waarom een pup van een paar dagen oud bijna geen pijn kan voelenMIP schreef:en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )?
en nee ik ga niet in discussie over oren en staarten ,dit hebben al honderden voor ons gedaan ....
- Mol
- Zeer actief
dat mag ook alleen is dit onderwerp al o vaak de revu gepaseerd dat je er niet goed van wordt, ieder zijn mening hier over ik vind je hond castereren ook dierenbeulenrijLemuria schreef:Grappig, ik dacht dat dit een forum is waar je je mening kon ventileren. Maar goed hoor, ik hou mn klep al over dierenbeulen die de oren van pups afsnijden.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Zeggggg... wil je met je eigen vleeswaren spotten!Mol schreef:zullen we die discussie laten voor wat het is? want daar gaat het nu ff helemaal niet dat welles nietes verhaal komt me zo onderhand hier de strot uit hangen werkelijk waar dat gezeik over die kut orenLemuria schreef:Leg me eens uit waarom een pup van een paar dagen oud bijna geen pijn kan voelenMIP schreef:en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )?
Maar goed, mijn mening over flappers weet je. Daarom ben ook voor een ander ras gevallen. Neemt niet weg dat ik dit imponerende honden vind.
CAO toch?
- Auraatje
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Die honden horen zo niet....KLAAR....
of het nou pijn doet of niet (wat denk je zelf/!?!?!?!?!?!?!?! zal ik de vingers van jouw pasgeboren baby ook eens afknippen...voelen ook niets he????)
Een dier komt niet zo ter wereld dus hoort er ook niet zo uit te zien........
Vind het echt zielig voor die arme beestjes....de mens voelt zich weer superieur en bepaald weer voor het dier.......
of het nou pijn doet of niet (wat denk je zelf/!?!?!?!?!?!?!?! zal ik de vingers van jouw pasgeboren baby ook eens afknippen...voelen ook niets he????)
Vind het echt zielig voor die arme beestjes....de mens voelt zich weer superieur en bepaald weer voor het dier.......
*De Natuur Doet Niets Zonder Doel*
[img][img]http://i146.photobucket.com/albums/r273/auraatje/auflobaby.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i146.photobucket.com/albums/r273/auraatje/auflobaby.jpg[/img][/img]
-
Lemuria
Daar zijn we het dan tenminste over eens (als er dus geen medische noodzaak voor is, that is)Mol schreef:dat mag ook alleen is dit onderwerp al o vaak de revu gepaseerd dat je er niet goed van wordt, ieder zijn mening hier over ik vind je hond castereren ook dierenbeulenrijLemuria schreef:Grappig, ik dacht dat dit een forum is waar je je mening kon ventileren. Maar goed hoor, ik hou mn klep al over dierenbeulen die de oren van pups afsnijden.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
owwww... Fritzje is leuk!!! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Mijn idee....Mol schreef:zullen we die discussie laten voor wat het is? want daar gaat het nu ff helemaal niet dat welles nietes verhaal komt me zo onderhand hier de strot uit hangen werkelijk waar dat gezeik over die kut orenLemuria schreef:Leg me eens uit waarom een pup van een paar dagen oud bijna geen pijn kan voelenMIP schreef:en die oortje gaan er af als ze een paar dagen oud zijn (voelen dat bijna niet ,en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )?
Nu gaat het om deze foto's...
Dan plaatsen andere mensen trots een foto van hun hond..zie je altijd weer staan
Leuke hond...maar zonde van z'n oren
En idd....dat weten we nu dus wel

-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
Sorrie niet nagedacht over de gevolgen van mijn orenopmerking maar ik schrok gewoon, deze hond heeft geen korte oren maar geen oren. Ik ken best een aantal van dit soort honden met oren.
Vind ik nog steeds dat het een hond is die in Nederland bijna nergens goed te houden is. Ik denk wel dat de hond erg blij kan worden van een ruime boerderij met een flinke lap grond en een hoop dieren waar hij de hele dag over mag waken, niks mis mee dan.
Maar broeioren????? In Nederland? Schoonmaken af en toe lijkt mij (en ik kan het weten met die flappers van Ben en Luna)
Ik vind het wel hele mooie honden als ze nog helemaal heel zijn
gr. Nicole
Vind ik nog steeds dat het een hond is die in Nederland bijna nergens goed te houden is. Ik denk wel dat de hond erg blij kan worden van een ruime boerderij met een flinke lap grond en een hoop dieren waar hij de hele dag over mag waken, niks mis mee dan.
Maar broeioren????? In Nederland? Schoonmaken af en toe lijkt mij (en ik kan het weten met die flappers van Ben en Luna)
Ik vind het wel hele mooie honden als ze nog helemaal heel zijn
gr. Nicole
-
MIP
- Vaste gebruiker
De mijne zit dan ook in Belgienicolioo schreef:Vind ik nog steeds dat het een hond is die in Nederland bijna nergens goed te houden is. Ik denk wel dat de hond erg blij kan worden van een ruime boerderij met een flinke lap grond en een hoop dieren waar hij de hele dag over mag waken, niks mis mee dan.
gr. Nicole
En als ik zie hoe die aant rollebollen is dan ben ik ervan overtuigd dat ze het naar haar zin heeft .
En een beter leven heeft als sommigen in hun vaderland waar ze regelmatig aan de ketting gehouden worden of in hokken zitten,akkoord het is geen hond voor een flat of voor in een buurt waar ze op elkaars lip zitten .
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
jij hoord ook zo niet klaar of ben je geboren met die staaf door je lip???Auraatje schreef:Die honden horen zo niet....KLAAR....
hou nou toch op over die oren en ja ik vind het mooi en ja als ik ooit zo'n hond neem is alles er af wat er niet op hoord, en ja ik heb ook een hond lopen die gecoupeerd is en nee dat heb ik niet laten doen zo kwam hij aan jammer nee moooooooiiiiii juist
-
Melanie 74
Zou het niet zijn om een andere reden dat de flappers en staart wordt gecoupeerd?MIP schreef: en hebben later geen last van die grote flappen waaronder een broeihaard kan komen voor ontsteking )
Bv. in een gevecht dat de vijand geen houvast heeft en zekers geen verwondingen aan die delen kunnen oplopen??
Het is maar een suggestie hoor ................ maar ja wat weet ik er nu van.