Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pointer

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

L&T
Actief

Pointer

Ongelezen bericht door L&T »

Hallo,

Ben benieuwd of er mensen zijn met een pointer zelf vindt ik het mooie honden. Zijn het lieve honden? kunnen ze met andere honden overweg?
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

ken ze niet persoonlijk maar voor zo ver ik weet zijn het wel sociale honden(als ik ze zie op show b.v)het zijn wel staande honden dus totaal anders dan jou labje.en ze nemen veel ruimte het zijn geen honden die met een wandeling bij je blijven of enigzins in de buurt.het zijn wel werkers in de zin dat ze graag iets willen doen,zou het doodzonde vinden om zo'n hond als vloerkleed te gebruiken.
Afbeelding

jemble 5 maanden
L&T
Actief

Ongelezen bericht door L&T »

Idd het is totaal anders dan mijn labje. Pointers hebben een hoge jachtinstict, Maar het zijn wel prachtige honden. Voolopig hou ik het (nog) op een hond :mrgreen:
Ken
Actief

Ongelezen bericht door Ken »

Uit de rasbeschrijving lees ik dat de Pointer zo'n beetje de engelse variant van de duitse staande hond is. En dat wat er staat, komt wel overeen met mijn ervaring. Hele lieve honden, aanhankelijk, rustig in huis als ze buiten genoeg beweging krijgen. Ze hebben een grote jachtpassie.
gr. Ken
cesara
Actief
Mijn ras(sen): rottweiler, kooikerhondje en bassethound
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door cesara »

Ken schreef:Uit de rasbeschrijving lees ik dat de Pointer zo'n beetje de engelse variant van de duitse staande hond is. En dat wat er staat, komt wel overeen met mijn ervaring. Hele lieve honden, aanhankelijk, rustig in huis als ze buiten genoeg beweging krijgen. Ze hebben een grote jachtpassie.
gr. Ken
ik ga helemaal met jou mee.
ik ken iemand die pointers heeft en ze zijn net zo als je zegt.

het wel gevoeligen honden. die zullen weg kwijnen als je er te hard voor bent. ze zijn wel super sociaal en kunnen goed met mensen en anderen dieren.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”