Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag weer naar de Almelose ruiterdagen geweest en gekeken naar de paarden.
Er liep oa een leuke tinker
Friezen:
En dit paard had er vandaag geen zin in. Ik denk dat hij het vreemd vond. Wilde eerst al de ring niet in. Heeft slechts een hindernis gesprongen helaas.
En deze bonte is 1.85 cm hoog heb ik me laten vertellen.
Laatst gewijzigd door Elly* op 21 jun 2007 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaaf hoor, helaas zat het er niet in maar het zal een keer lukken toch? nu mijn pijlen maar richten op 2008
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Die uitgestrekte vind ik niet imposant, veel voorhand geweld weinig achterhand en de stang staat fijn horizontaal....
Ja als jij iets weet waar ik Piropo kan stallen en Suzanne haar Romanov ( ik regel het wel ff Suzanne ) dan is dat alvast geregeld
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
sorry maar de laatste foto's doen me nekharen omhoog staan die bonte word veel te diep en op de voorhand gereden en de bruine in uitgestrekte draf staat de stang opscherp door een sterke grove hand brrrrr
Ik heb geen verstand van paarden, dus geef geen commentaar. De bonte had een slechte rit, had tijdens andere proeven veel beter gereden. De bonte loopt L1 en de vos Z2. De vos kreeg 205 punten voor deze proef.
Ik ben vandaag weer geweest en heb oa de finale van de Kur op muziek gezien. 6 paarden, 2 vanuit de Z1 en 4 vanuit de Z2 voorrondes. Ook liep er een Fries in de finale.
cloris schreef:Die uitgestrekte vind ik niet imposant, veel voorhand geweld weinig achterhand en de stang staat fijn horizontaal....
Ja als jij iets weet waar ik Piropo kan stallen en Suzanne haar Romanov ( ik regel het wel ff Suzanne ) dan is dat alvast geregeld
Die vos vind ik ook niet echt het toonbeeld van kracht, iets waarvan ik van mening ben dat het in die klasse (zal toch minstens Z1 zijn denk ik) wel zou moeten. Die uitgestrekte draf lijkt spectaculairder dan hij is, zoals Cloor ook al zegt.
cloris schreef:Die uitgestrekte vind ik niet imposant, veel voorhand geweld weinig achterhand en de stang staat fijn horizontaal....
Die vos vind ik ook niet echt het toonbeeld van kracht, iets waarvan ik van mening ben dat het in die klasse (zal toch minstens Z1 zijn denk ik) wel zou moeten. Die uitgestrekte draf lijkt spectaculairder dan hij is, zoals Cloor ook al zegt.
Bedankt voor het regelen Cloor, gezellig!!!
Okej gaan we volgend jaar een weekje Almelo met de Skimmels
Over schimmels gesproken: Vandaag reden bij de Z2? twee schimmels na elkaar. Als eerste een groot zwaar paard met ruime gangen, gevolgd door een klein tenger paardje met veel kortere passen. Het contrast was enorm
Ik heb nog diverse foto's in een album gezet. Ik ken geen ruiters of amazones, dus ik loop er maar gewoon wat te fotograferen. Misschien goed, misschien iets minder.
Maar volgend jaar kan ik jullie dus op het "portret" zetten
Bedankt voor het regelen Cloor, gezellig!!!
Okej gaan we volgend jaar een weekje Almelo met de Skimmels
Ik heb net al je foto's even bekeken, mooie reportage is het zo geworden!
Vind je het een bezwaar als ik de link naar jouw foto's op Bokt (groot paardenforum) zet? Misschien herkennen sommige ruiters zichzelf wel op jouw foto's. Alleen als je dat niet erg vindt natuurlijk.
Ik vind het prima. Foto's zijn niet op afdrukformaat, dus ik zal geen last krijgen met de "hoffotograaf" van de ruiterdagen. (hij wilde me vorig jaar al bijna wegsturen omdat ik fotografeerde. Hij was bang dat ik de foto's verkocht).
Ik heb er nog wel meer, maar die heb ik niet verkleind en in mijn album gezet. Misschien vul ik het later nog een keer aan.