Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind jouw haar ook echt heel erg mooi, wat knap gedaan zeg!
Jullie zagen er heel stralend en gelukkig uit, ik vind je jurk ook heel mooi en volgens mij voelde jij je er prima in!
hallo
jullie zagen er prachtig uit zeg, ik krijg eigenlijk heimwee naar onze trouwdag erg lang geleden
Wil je misschien uitleggen hoe ik ook foto's kan mailen naar het forum. als ik het probeer krijg ik steeds het bericht dat ze te groot zijn, maar ik weet echt niet hoe ik ze kleiner krijg
Nog veel liefde en geluk van Ayla en haar beestenspul
ayla schreef:hallo
jullie zagen er prachtig uit zeg, ik krijg eigenlijk heimwee naar onze trouwdag erg lang geleden
Wil je misschien uitleggen hoe ik ook foto's kan mailen naar het forum. als ik het probeer krijg ik steeds het bericht dat ze te groot zijn, maar ik weet echt niet hoe ik ze kleiner krijg
Nog veel liefde en geluk van Ayla en haar beestenspul
Dankjewel!
Als je een foto op het forum wil zetten dan moet je er voor zorgen dat de foto al online staat in een online album zoals bijvoorbeeld www.photobucket.com
Vervolgens kopieer je het adres van de foto (in photobucket kan je op de link klikken en wordt hij automatisch gekopieerd) en plak je deze in je forumbericht. Dan dubbelklik je op de link en klik je op 'img' boven aan het tekstvenster van het bericht. Je krijgt dan dit (maar zonder de spaties die ik na en voor img heb gezet):