Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wolfje82 schreef:Prachtige foto's zeg! Mag ik vragen met welke toestel en lens je die maakt?
Dank je wel, ik heb ze gemaakt met de Canon Eos 400D, de eerste 2 zijn met de kitlens 18-55 mm gemaakt, de andere met de Sigma 70-300 mm APO DG .
Ah je hebt de Sigma dus ergens kunnen vinden?(Zag je vraag er laatst naar)Zijn leuke foto's geworden!
Is de foto van Kiefer en Fritz rennend voor onweer ook met deze lens gemaakt?
Wolfje82 schreef:Prachtige foto's zeg! Mag ik vragen met welke toestel en lens je die maakt?
Dank je wel, ik heb ze gemaakt met de Canon Eos 400D, de eerste 2 zijn met de kitlens 18-55 mm gemaakt, de andere met de Sigma 70-300 mm APO DG .
Ah je hebt de Sigma dus ergens kunnen vinden?(Zag je vraag er laatst naar)Zijn leuke foto's geworden!
Is de foto van Kiefer en Fritz rennend voor onweer ook met deze lens gemaakt?
Nee, die zijn met de kitlens gemaakt, ik heb de Sigma sinds 2 dagen waarvan 1 dag met regen