Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Woon ik eindelijk in Soest, zijn er al een poos geen wandelingen meer in de Soesterduinen... Dussss wie heeft zin om daar weer eens te gaan wandelen? En wie weet er een beetje redeijk de weg? Ik weet wel ongeveer hoe je kan lopen, maar dat blijft bij ongeveer
Ik kan alle weekeinden tot september (1/2 september is er wedstrijd bij mn hondenschool waar ik ga kijken/vrijwilligeren en daarna beginnen de cursussen weer)
Verder doordeweeks soms ook, maar heb ook regelmatig afspraken, dus dat moet ik per dag bekijken... Roep maar als mensen zin hebben in een wandeling in de duinen... (Ik ben hopelijk vanaf donderdag dagelijks online, anders in ieder geval komende woensdag en volgend weekeind weer)
Wie gaan er mee
Jacksel+huisgenootje / Jamey
Takkie_Teckel / Nina
*Anita* / Harley en Pardoes
Zoek stok! / Bram
Nina /
bekkie /
reggie /
Marye / Caja
IngridV
Vraagtekentjes
Brigitte /
schumie / Tess
Sassie
Laatst gewijzigd door Jacksel op 09 aug 2007 21:11, 10 keer totaal gewijzigd.
Toevallig dacht ik er ook al aan, maar ik kon (nog) geen topic openen omdat Puchu kennelhoest heeft.
Dus als het niet al te dichtbij is de datum, dan ga ik wel mee (mits datum en tijd me uitkomen natuurlijk )
Door-de-weeks kan ik meestal ook, mits 's middags.
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Als Vinou wat ouder is dan kom ik graag weer een keer mee wandelen in Soesterduinen.
Devlin blijft dan thuis, die doe ik dat vanwege haar pootjes niet meer aan
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik zou heel graag meewandelen, maar dat hangt van een aantal factoren af:
- of Sjefke tegen die tijd niet loops is, dan ga ik uiteraard niet mee
- hoe laat ik de volgende dag moet starten (heb dan namelijk een wedstrijd met mijn paard en als ik 's ochtends moet starten moet ik op zaterdag de voorbereidingen daarvoor doen)
- of jullie het wel leuk vinden dat ik meeloop.
LongFields schreef:- of jullie het wel leuk vinden dat ik meeloop.
JAAAAA ! Eindelijk kan ik dan jou en je meiden zien!
Alleen is 2 uur voor mij een wat rottige tijd, vooropgesteld dat ik niet op vakantie ben... Als ik dus niet weg ben, zou ik op zich liever om bv. 12 uur afspreken....
LongFields schreef:- of jullie het wel leuk vinden dat ik meeloop.
JAAAAA ! Eindelijk kan ik dan jou en je meiden zien!
Alleen is 2 uur voor mij een wat rottige tijd, vooropgesteld dat ik niet op vakantie ben... Als ik dus niet weg ben, zou ik op zich liever om bv. 12 uur afspreken....
Zo, jij bent wel erg enthousiast! Leuk!
De tijd maakt wat mij betreft niet uit, als ik pas 's middags op zondag hoef te starten op de wedstrijd kan ik zowiezo op zaterdag wel meewandelen (mits Sjefke niet loops is geworden, anders kan ik eventueel alleen met Nozem komen)
Zou de kennelhoest van Puchu dan nog een probleem zijn voor besmetting over 2 weken? (dus hoe lang blijft zoiets besmettelijk?)
De genezing van de lichte vorm van kennelhoest duurt vaak 10 tot 14 dagen.
Bij de zwaardere vorm is dat 2 tot 6 weken.
De incubatietijd is 3 tot 10 dagen en het is verstandig om zeker 2 weken niet naar plekken te gaan waar veel honden komen ivm besmetting.
(maar in de incubatietijd kan je hond al een ander besmetten)
11 aug. komt mij helaas niet uit omdat ik dan moet werken, andere keer ga ik graag mee
Zou de kennelhoest van Puchu dan nog een probleem zijn voor besmetting over 2 weken? (dus hoe lang blijft zoiets besmettelijk?)
De incubatietijd is 3 tot 10 dagen en het is verstandig om zeker 2 weken niet naar plekken te gaan waar veel honden komen ivm besmetting.
11 aug. komt mij helaas niet uit omdat ik dan moet werken, andere keer ga ik graag mee
Hij is op de puppypicknick van 14 juli besmet geraakt. Hoest nu nog heel lichtjes. Geen enkele hond van de puppypicknick is volgens mij echt heel ziek geweest, dus het was neem ik aan de lichte vorm.
Het is nu nog 2 weken tot 11 augustus..... Zou het dan kunnen?
A good dog never dies...
Hij is op de puppypicknick van 14 juli besmet geraakt. Hoest nu nog heel lichtjes. Geen enkele hond van de puppypicknick is volgens mij echt heel ziek geweest, dus het was neem ik aan de lichte vorm.
Van wat ik nu opgezocht heb, is besmettingsgevaar aanwezig zolang de hond hoest.
Dus hoest Puchu dan nog (wat ik niet mag aannemen), dan blijf ik uiteraard weg. Hoest hij niet meer, dan kom ik, als tenminste niemand het 'tegendeel bewijst' dat het dan toch nog wel besmettelijk is.
A good dog never dies...
Van wat ik nu opgezocht heb, is besmettingsgevaar aanwezig zolang de hond hoest.
Dus hoest Puchu dan nog (wat ik niet mag aannemen), dan blijf ik uiteraard weg. Hoest hij niet meer, dan kom ik, als tenminste niemand het 'tegendeel bewijst' dat het dan toch nog wel besmettelijk is.
Vaak hoesten de honden met lichte vorm ook 2 weken, dus die 2 weken dat de honden niet met andere honden in aanraking (mogen) komen klopt dan wel zo ong. aan wat jij aan info hebt gevonden.
11 aug. ben je al bijna een maand verder, neem aan dat hij dan niet meer hoest en dat je dus gewoon mee kan