Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo trots op hem!!!

Moderator: moderatorteam

Marloes

Zo trots op hem!!!

Ongelezen bericht door Marloes »

Robbie zit sinds kort op behendigheid. Van te voren dachten we dat dat nogal problematisch zou worden omdat hij gewoon heel erg onzeker is en bang voor nieuwe dingen.
Vorige week hadden we de eerste les en op één hondje na (vriendin Sara) waren er allemaal (grotere) nieuwe honden. Maar het ging goed.

Gisteravond zijn we weer geweest en het ging super!! Hij heeft de wip gedaan. Ik dacht we krijgen hem er nooit op, maar hij was dolenthousiast en liep er zo over heen!!! :cheer:
Daarna nog een keer door de slurf, vorige week vond ie die eigenlijk wel heel erg eng, daar ging hij nu ook zo maar door!! Nog wel met dat ik aan de andere kant het doek wat omhooghield, maar toch.

Toen hebben we nog een hindernis gedaan die gemaakt was van tuinstoelen, hij moest eronder door en ook dat ging geweldig.
Daarna breedte sprong en die durft ie dan alleen vanaf de andere kant zodat je niet ziet hoe breed het is. Uiteindelijk is hij over alle vier heengesprongen.

Hij heeft heerlijk gespeeld met Sara, ze hebben elkaar echt gevonden. Er zijn ook twee herder teven en met de jongste ging hij al half spelen terwijl hij er vorgie week nog bang voor was! Ik houdt hem nog aangelijnd, want ik vertrouw het niet helemaal. Robbie vindt grotere honden toch nog wel eens eng en gaat snauwen.
Maar ik denk toch echt dat dit helemaal goed gaat komen in de volgende lessen.

We wilden behendigheid gaan doen omdat we denken dat het wel goed is voor zijn zelfvertrouwen. En dat het zo goed gaat had ik nooit verwacht! Maar hij vindt het daar ook zo vreselijk leuk! Zit al te piepen en te doen als we de oprit oprijden.
Ik ben helemaal trots op hem!!!!
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:cheer: :cheer: Go Robbie, lekker dat die het zo leuk vind :ok:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Wat leuk!

Op een wedstrijd zag ik laatst een Yorkshire terrier gaan. Geweldig hoe dat kleine ding over de hindernissen ging!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Bordertje
Actief

Ongelezen bericht door Bordertje »

Toppie Robbie :E:
He looks into my eyes. I see devotion and trust,in the eyes of my best friend: the DOG, which I love so much......
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

foto's? :mrgreen:
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Marloes

Jacksel schreef:foto's? :mrgreen:
Die wil ik nog maken!! Maar had camera niet mee en het was ook geen mooi weer. Maar als het komende week beter is, ja dan wil ik natuurlijk foto's maken!! En die zet ik dan hier weer neer!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Lekker Marloes :ok:
En nou nooit meer denken "dat doet ie niet" :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Marloes

ranetje schreef:Lekker Marloes :ok:
En nou nooit meer denken "dat doet ie niet" :wink:
Nee... In huis gaat het ook al wel beter. Hij durft bijvoorbeeld geen snoepjes van bijv de subwoofer af te halen. Dat vind ie eng, of uit een doos. Dus daar oefenen we mee en gaandeweg durft ie steeds meer!
Laatst zelfs een snoepje uit gekreukelde folie gepakt!! Dat maakt geluid dus eerder zou hij dat echt niet doen!! Nu gong het heeel voorzichtig en toch wel schrikkerig, maar hij heeft het gedaan!! Net als met cursus, snoepje van tentzeil durfde hij er niet af te halen, maar met behendigheid is hij door de tunnel gegaan en dat maakt ook geluid!
En daarom ben ik nu zo trots op hem. :ok:
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Leuk!
Ik ben 4 jaar geleden ook met behendigheid begonnen om Kiera zelfverzekerder te maken :ok:

Ik ben ook benieuwd naar foto's!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”