Vorige week hadden we de eerste les en op één hondje na (vriendin Sara) waren er allemaal (grotere) nieuwe honden. Maar het ging goed.
Gisteravond zijn we weer geweest en het ging super!! Hij heeft de wip gedaan. Ik dacht we krijgen hem er nooit op, maar hij was dolenthousiast en liep er zo over heen!!!

Daarna nog een keer door de slurf, vorige week vond ie die eigenlijk wel heel erg eng, daar ging hij nu ook zo maar door!! Nog wel met dat ik aan de andere kant het doek wat omhooghield, maar toch.
Toen hebben we nog een hindernis gedaan die gemaakt was van tuinstoelen, hij moest eronder door en ook dat ging geweldig.
Daarna breedte sprong en die durft ie dan alleen vanaf de andere kant zodat je niet ziet hoe breed het is. Uiteindelijk is hij over alle vier heengesprongen.
Hij heeft heerlijk gespeeld met Sara, ze hebben elkaar echt gevonden. Er zijn ook twee herder teven en met de jongste ging hij al half spelen terwijl hij er vorgie week nog bang voor was! Ik houdt hem nog aangelijnd, want ik vertrouw het niet helemaal. Robbie vindt grotere honden toch nog wel eens eng en gaat snauwen.
Maar ik denk toch echt dat dit helemaal goed gaat komen in de volgende lessen.
We wilden behendigheid gaan doen omdat we denken dat het wel goed is voor zijn zelfvertrouwen. En dat het zo goed gaat had ik nooit verwacht! Maar hij vindt het daar ook zo vreselijk leuk! Zit al te piepen en te doen als we de oprit oprijden.
Ik ben helemaal trots op hem!!!!