Even was ik bang dat ik weer een klein terroristje had :N:

Jip had het klooien ondekt bij de behendigheid... Vorige week hadden we al privé les (tja de rest kwam niet dus was ik alleen) en dat scheelde echt enorm! Het ging echt super lekker. Verschillende combinaties met tunnels en slurf gedaan, verschillend insteken op (een beginnetje met) de paaltjes, over de Aschuttig racen, het ging allemaal super! Maar vandaag hadden we weer afleiding, moeilijk voor jipje. Aangezien ik het niet zo eens ben met dat gedrag ben ik wat strenger geweest en... dat hielp! Ze zat een paar keer te loeren maar nadat ik haar even streng toesprak had ze zoiets van: hmm ok, misschien moet ik het ook maar laten

En het ging echt super

De paaltjes gingen heel netjes, ze heeft heeel hard over de lage Aschutting gesprint en de lage kattenloop was daarna dan natuurlijk ook een eitje. Ze begint zelfs door te krijgen dat je op de tafel moet wachten en dat die niet bedoelt is om heel hard overheen te rennen

En niet een keer heeft ze lopen klooien! Op het eind was de concentratie wel een beetje op, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd als je met je 17 maanden alles leuk en gezellig vindt

De instructrice zal ook echt verschil, dat ze nu meer met mij bezig was
En nu is mevrouw helemaal moe. En dat zegt wat... want dat is ze bijna nooit

Eind van de maand mogen we door naar de volgende groep. Dan gaan we de toestellen echt leren en nog meer erbij. Erg veel zin in want ik vind het echt ontzettend leuk (en Jip gelukkig ook!)