Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afgelopen zondag nacht is Habiba moeder geworden van 7 gezonde puppies. 5 teefjes en 2 reutjes.
Alles is goed gegaan, het werpen ging heel vlot en de puppen groeien nu al als kool.
Er zijn al wat foto's te bewonderen op onze web-site
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Gefeliciteerd, ze zijn prachtig!
Wat voor ras is het nu precies?
Want alles staat in het Engels op jullie site, en ik kon de rasnaam niet echt thuis brengen.
Mooi zijn ze wel!
Paulala schreef:Gefeliciteerd, ze zijn prachtig!
Want alles staat in het Engels op jullie site, en ik kon de rasnaam niet echt thuis brengen.
Mooi zijn ze wel!
Het is een Pharao hond, oftewel kelb-tal-fenek in het maltese
Mooi zijn ze wel!
Pharao honden bestaan toch ook met bonte vlekken?
Of ben ik nu in de war met een ander ras dat hier op lijkt?
Ik heb ze ooit eens in een boek zien staan, en kan me nog herinneren dat ik het ontzettend mooie honden vond.
Dat ze in Nederland gefokt worden wist ik helemaal niet, leuk om dit nestje te kunnen volgen zeg!
Mooi zijn ze wel!
Pharao honden bestaan toch ook met bonte vlekken?
Of ben ik nu in de war met een ander ras dat hier op lijkt?
Ik heb ze ooit eens in een boek zien staan, en kan me nog herinneren dat ik het ontzettend mooie honden vond.
Dat ze in Nederland gefokt worden wist ik helemaal niet, leuk om dit nestje te kunnen volgen zeg!
Een Pharao hond met bonte vlekken bestaat niet, ik denk dat je in de war ben met de Podenco Ibicenco, die hebben ook die typerende punt-oren
Er zijn niet zoveel pharao honden in nederland, en maar 3 fokkers