Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Compassionate Care
Moderator: moderatorteam
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
Compassionate Care
Ik heb heb interessante web-site gevonden kijk maar eens :
http://www.compassionatecare.nl/index.php
http://www.compassionatecare.nl/index.php
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Compassionate CareWil de hond schreef:En waar gaat die site over?
Compassionate care is de verwezenlijking van zorg vanuit je hart ondersteund door
wetenschappelijke kennis.
Het is een combinatie van kennis, gevoel en emoties; het is een levenswijze, het is wie je bent en waar je voor staat. Het vereist een balans tussen gevoel en verstand, het vereist zelfkennis en zelfrespect. Het is niet iets wat je kunt acteren, dat hou je niet vol.
Je kunt niet anders, je houdt van dieren en van mensen en vanuit die passie voor mens en dier, vanuit respect en vanuit een balans in jezelf, kun je met compassionate care zorg bieden en het ook volhouden.
Paula Hendriks (2007).
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Das Fangio zijn vaste d.a.
stel je een hond voor die je de kliniek in trekt, dan heb je een goed beeld hoe het werkt

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Zij
en wat is er anders, nou eigenlijk zegt dat wat hierboven gezegd wordt al heel veel, vanaf de 1e keer dat ik daar kwam viel mij hun kennis op, hun daadkracht en de liefde voor het vak, hun inlevingsvermogen in het verdriet en de angst van een baasje wat zit te wachten tijdens de operatie, je bent niet alleen maar iemand die op haar hond zit te wachten, de manier van omgaan m, de drive om uit te vinden wat er scheelt, dingen die "normaal" horen te zijn maar dat zeker niet altijd zijn. Fangio is daar in de afgelopen paar jaar met regelmaat geweest, soms elke week, en hij vindt het geweldig...
Het is ongelofelijk lastig uit te leggen omdat het een gevoel is. Ik ben ongelofelijk blij met deze kliniek.

Het is ongelofelijk lastig uit te leggen omdat het een gevoel is. Ik ben ongelofelijk blij met deze kliniek.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
HEt sprak mij aan die "werkwijze" van die praktijk ik zou daar graag met mijn dieren naartoe willen tís dat het te ver weg is en daarom niet praktisch
Ik vindt het mooi dat ze het ook probeert uit te dragen en d.m.v. die C.D. onder de aandacht brengt.
Denk dat menige dierenartsenpraktijk daar nog wat van kan leren want er zitten lomperikken bij hoor.

Denk dat menige dierenartsenpraktijk daar nog wat van kan leren want er zitten lomperikken bij hoor.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
mijn sam was doodsbang voor de DA. nu zit ik in gennep (iets voor jou cissiy?) en nu wil hij ook weer graag naar de DA toe.
het zijn echt niet alleen mensen met zo'n website die super voor de hondjes zijn. helaas is een gewone DA die ook nog met dieren om kan gaan steeds meer een uitzondering. maar mijn DA is daar 1 van!
het zijn echt niet alleen mensen met zo'n website die super voor de hondjes zijn. helaas is een gewone DA die ook nog met dieren om kan gaan steeds meer een uitzondering. maar mijn DA is daar 1 van!