Na een aantal fokkers gemailt te hebben, werd mijn mail door een fokker doorgestuurd naar een andere fokker en die nam contact met me op.
Ze heet Nina is 4 jaar en vreselijk lief!
Ze is 2 maanden op proef, dan komt haar fokker hier langs om nog even te checken en de officiele papieren te brengen. Ze doet echter alsof ze hier al 10 jaar woont, helemaal niet bang, onwennig ofzo. Wat een verschil!
Ze is een droomhond!
Ze was oorspronkelijk aangehouden voor de fok, maar ze bleek ED te hebben. Ze is hier vreselijk succesvol aan geopereerd en de fokker heeft hierna vele diploma's gehaald met verschillende (jacht)trainingen. Ze heeft geen last van haar poten, maar ermee fokken is natuurlijk over.
Ze hebben haar nu bij mij willen herplaatsen omdat ze dan toch ff wat meer induviduele aandacht kan krijgen. Ze hadden haar niet opgegeven voor herplaatsing maar waren onder de indruk door mijn mailtje.
Ze is iets te dik dus we gaan haar lekker slank krijgen en houden, mede vanwege de ED natuurlijk.
Ik heb me er goed over ingelezen en besef goed dat ookal gaat het nu goed, dat ze ooit weer problemen zal krijgen, als ze ouder word.
Ze luisterd prima, kan lekker los al, speelt met Dazzle en is nu al gek op mijn zoontje. Ze was de eerste dag echt helemaal niet onder de indruk dat ze in een nieuwe situatie zit, echt bizar!
Kortom ik ben erg gelukkig!!