Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tess en behendigheid

Moderator: moderatorteam

schumie
Zeer actief
Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
Aantal honden: 1

Tess en behendigheid

Ongelezen bericht door schumie »

En wat vind ze het te gek!
Wel hebben veel lessen gemist ivm vakantie en loopsheid en nog wat andere dingen maar ze gaat als een speer.Gister was voor haar de vierde keer (andere honden zitten op 14 lessen), je zou dus denken dat ze een grote achterstand zou hebben, maar nee hoor mevrouw doet het als een van de beste van de groep.Rent zonder blikken of blozen foutloze parcoursen.
Alleen moet ik nodig aan het hardlopen want ik hou haar met geen mogelijkheid bij :smile: :smile: :smile: Gelukkig laat ze zich ook al vooruit sturen dus dat scheelt iets voor mij dan.... :mrgreen:
Het is net of ze het gewoon allemaal zelf al begrijpt!Het is gewoon een super slim hondje :cheer: :cheer: :cheer:
De andere hebben zaterdag as examen,helaas mocht ik niet meedoen omdat ik echt te veel lessen heb gemist(is een regel daar) maar ze was er zeker klaar voor.
Nu mag ik van de instructeurs gelukkig wel verder met de gevorderden cursus en dan volgend seizoen gewoon twee examens doen.
Kreeg nog wel een echte pluim van de instructeurs dat tess een heel gaaf hondje is en we zo'n goed team zijn en goede band hebben.Vond ik toch wel heel leuk om te horen!
Afbeelding
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

Gaaf he als je hond zo'n plezier heeft in het spelletje.
Ach ik weet hoe het voelt als je je hond nog niet bijna bij kunt houden. Ik zal je geruststellen dat went erg snel. Sterker nog het is fijner zo dan een hondje dat je continu moet motiveren.
Vind het eigenlijk wel een beetje flauw dat je geen examen mag doen als Tess het ondanks zo weinig lessen wel beheerst. Examens zijn toch om te toetsen of je wel voldoende niveau hebt voor een vervolg cursus. :19:
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Super dat het zo goed gaat, zeker voor het aantal lessen wat jullie gehad hebben.
Leuk dat jullie toch naar de gevorderdengroep kunnen volgend seizoen.
En zo'n pluim is natuurlijk altijd leuk :ok:
Afbeelding
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

:ok:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”