Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Behendigheid in Den Haag

Moderator: moderatorteam

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Behendigheid in Den Haag

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik ben op zoek naar een behendigheidscursus in (de omgeving) Den Haag. Ik heb al lopen zoeken en de enige die ik heb gevonden is KC Hofstad. Is iemand hiermee bekend?

Eigenlijk heb ik het liefst een niet te grote hondenschool, niet KC of vereniging maar geen per se vereiste. Mag ook in Rijswijk of misschien Zoetermeer. Maar aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer is een beetje in de buurt wel handig :ok: .
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Ik volg met Boomer behendigheid bij KC Zoetermeer.
flatcoatjrt
Zeer actief
Mijn ras(sen): *Jack Russel*
*Oudduitse Herder*
*Flatcoated Retriever*
Boerenfox
Aantal honden: 1

Re: Behendigheid in Den Haag

Ongelezen bericht door flatcoatjrt »

KC-Delft http://www.kc-delft.nl/

groetjes Mirjam

Lysette schreef:Ik ben op zoek naar een behendigheidscursus in (de omgeving) Den Haag. Ik heb al lopen zoeken en de enige die ik heb gevonden is KC Hofstad. Is iemand hiermee bekend?

Eigenlijk heb ik het liefst een niet te grote hondenschool, niet KC of vereniging maar geen per se vereiste. Mag ook in Rijswijk of misschien Zoetermeer. Maar aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer is een beetje in de buurt wel handig :ok: .
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ziet er allebei leuk uit maar ik ben voor beide dan meer dan een uur onderweg (uur heen en uur terug) dus dat vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goede :(:
Bedankt voor het meedenken :ok:

marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Dit misschien iets?
http://www.devrijesprong.nl/
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Al weer een tijdje terug maar ondertussen heb ik gemaild met KC Hofstad (nog het dichtste bij met 40 min reistijd :19: ) en daar gaan we binnenkort kijken. Dus hopelijk wordt dat wat :ok:

Bedankt voor het meedenken nog :ok:

Cindy de Wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

:offt: sinds wanneer woon jij in Den Haag? Als ik me goed herinner van Dogtravel woonde je ergens in Mierlo? Ik doe zelf behendigheid en GG2 bij KC Delft en de apporteersport bij hs Geordi.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Cindy de Wolf schreef::offt: sinds wanneer woon jij in Den Haag? Als ik me goed herinner van Dogtravel woonde je ergens in Mierlo? Ik doe zelf behendigheid en GG2 bij KC Delft en de apporteersport bij hs Geordi.
Sinds een week of 2 :mrgreen:
KC Delft had ik ook gezien maar net te ver eigenlijk :denken: Apporteersport lijkt me ook echt leuk, Jip zou het in ieder geval geweldig vinden! Maar volgens mij is dat daar op zondagochtend toch :N:

Cindy de Wolf
Zeer actief

Lysette schreef:
Cindy de Wolf schreef::offt: sinds wanneer woon jij in Den Haag? Als ik me goed herinner van Dogtravel woonde je ergens in Mierlo? Ik doe zelf behendigheid en GG2 bij KC Delft en de apporteersport bij hs Geordi.
KC Delft had ik ook gezien maar net te ver eigenlijk :denken: Apporteersport lijkt me ook echt leuk, Jip zou het in ieder geval geweldig vinden! Maar volgens mij is dat daar op zondagochtend toch :N:
Ben je op je zelf gaan wonen, studeren? Waar zit je ongeveer, pb/mail me anders als je dat prettiger vind. Je lijkt wel gek om hier te komen wonen :denken: :denken: :denken: tenzij het tijdelijk is. Slecht hondenbeleid, weinig groen, neuh ik ga liever gister dan vandaag hier weg.

Waar wij wonen maakt het niet zoveel uit, KC Delft is voor mij even ver rijden als KC de Hofstad en bij de laatste moet ik de binnenstad door, is ook niet zo handig. Yep de apporteersport is op zondag ochtend alhoewel Toos wel in de zomer vaak een beginnersgroep heeft op een doordeweekse avond, dan zou je even moeten mailen.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Cindy de Wolf schreef:
Lysette schreef:
Ben je op je zelf gaan wonen, studeren? Waar zit je ongeveer, pb/mail me anders als je dat prettiger vind. Je lijkt wel gek om hier te komen wonen :denken: :denken: :denken: tenzij het tijdelijk is. Slecht hondenbeleid, weinig groen, neuh ik ga liever gister dan vandaag hier weg.

Waar wij wonen maakt het niet zoveel uit, KC Delft is voor mij even ver rijden als KC de Hofstad en bij de laatste moet ik de binnenstad door, is ook niet zo handig. Yep de apporteersport is op zondag ochtend alhoewel Toos wel in de zomer vaak een beginnersgroep heeft op een doordeweekse avond, dan zou je even moeten mailen.
Groen valt hier wel mee, ik kan alle kanten op om ze uit te laten :ok: Maar ik woon in Zuid, omgeving ziekenhuis Leyenburg. Als ik een auto zou hebben zou Delft ook wel goed te doen zijn maar ik ben dus afhankelijk van het openbaar vervoer :(: KC Hofstad is drie kwartier... dichterbij heb ik nog niks gevonden, helaas. Dus als je nog iets weet...!
Misschien dat ik apporteersport er wel bij ga doen maar eerst even kijken of ik dit al ga trekken want ik ga waarschijnlijk best lange dagen maken. Maar ik wil eigenlijk wel minimaal één keer in de week echt blijven trainen want dat vindt Jip maar ook ik echt super leuk :ok: Maar een door de weekse dag zou zowiezo beter zijn want zondagochtend zie ik echt niet zitten :smile2:

Ik ga trouwens stage lopen hier en daarna moet ik nog even kijken hoe het loopt maar zien we dan wel weer. Het plan is trouwens niet om hier mijn hele leven te wonen hoor. Dan ga ik toch naar een iets kleiner plaatsje :mrgreen:

Cindy de Wolf
Zeer actief

Hoi Lysette,

Hihi dan woon je zo te horen vlak bij mij. Het het winkelcentrum Leyenburg is bij mij om de hoek.

Wat voor stage doe je hier?

Tsja als je op dezelfde dagen en tijdstippen kunt gaan trainen bij KC Delft kan je met mij meerijden maar of dat handig is :denken: Hondenschool Geordi gaat trouwens in maart starten met een avondcursus apporteren dus als je wilt zou ik maar wat info gaan inwinnen want er zullen niet veel plaatsen zijn.

Ik hoop ook ooit nog eens hier weg te kunnen. Nou ja komt tijd komt raad. Als we ophouden met zoeken komt het hopenlijk vanzelf op ons pad.
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

We zijn vandaag wezen kijken en ik heb besloten er te gaan trainen :ok: En we mogen starten bij de gevorderden. Jip heeft nog een paar keer mee mogen lopen dus die was ook weer helemaal gelukkig :mrgreen:
Vanaf maart starten we weer, heb er zin in :cheer:

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Leuk ! :ok:
Ikaros
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ikaros »

Totdat ik hier heen verhuisde , heb ik bij de hofstad behendigheid gelopen

is me prima bevallen !
Groet,
André

We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
Afbeelding
http://canis.yourbb.nl/index.php
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ikaros schreef:Totdat ik hier heen verhuisde , heb ik bij de hofstad behendigheid gelopen

is me prima bevallen !
Dat is goed om te horen :ok:

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Veel plezier met de lessen :ok:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram