Zal de brief hier deels even overtikken.
De Raad van Beheer/Gezondheid, Gedrag en Welzijn heeft röntgenfoto's ontvangen met onderzoeksregistratienummer HD ***** van uw hond.
Naam Muraco Myca of the White Wolves Home.
NHSB-nr: *******
Helaas is/zijn naar de mening van de beoordelingscommissie de opname(n) niet van voldoende kwaliteit om door middel van een beoordeling tot een uitslag te kunnen leiden.
De betreffende dierenarts is hier reeds van in kennis gesteld en zal met u in cntact treden omtrent de verdere afwikkeling.
Met vriendelijke groet.
Dus ik gelijk de dierenarts gebelt, bedoel, heb al zolang op de uitslag gewacht en dan dit, dus echt veel geduld had ik niet meer.
Zegt de assistente dat ze niet weet van hoe of wat en dat dit bij hun nog noooooooit is gebeurt.
Mede daarom de vraag hebben jullie dit wel es meegemaakt?
Heb uiteraard ook gelijk de fokster van Mike gebelt en zij vertelde wel dat dit door de dierenarts volledig vergoedt moest worden en had ook het een en ander te melden over wel of niet een roesje.
Mike is de vorige keer volledig onder zeil geweest, een roesje die wel een hele krachtige uitwerking had blijkbaar en heeft daar flink last van gehad, dus dat willen we hem niet weer aandoen.
Gelukkig heeft de dierenarts gisteravond nog weer gebelt en ook hij snapte er niets van, hij heeft ruim 15 jaar ervaring met het maken van HD foto's, sja, misschien dat Mike een beetje scheef had gelegen waardoor je een vertekend beeld krijgt, maar goed, de nieuwe foto's worden zonder extra kosten aankomende maandag gemaakt en zonder roesje dit keer.
Wel moet ik er dit keer bijblijven, nou, das geen probleem, vond het de vorige keer al helemaal niks dat ik in de wachtkamer moest wachten.
Maar goed, was wel even benieuwd wie dit nog meer hebben meegemaakt en waar het aan lag?
En hebben jullie HD foto's met of zonder roesje laten maken?
En wat ik ook graag wilde weten, hoe hebben jullie het zonder roesje van te voren geoefend?
Heb al wel een tip gehad van de fokster, maar ben wel benieuwd hoe anderen dit doen, mocht het ene niet werken, dan misschien wat anders bij Mike