Wie heeft er tips??
Moderator: moderatorteam
Hoorneboegse hei in Hilversum is een losloopgebied. Tussen Laren en Hilversum is ook een hei en volgens mij is dat een aanlijngebied.*kelly* schreef: Hilversumse hei is ook leuk, maar hoe het daar zit met los en vast weet ik ook niet precies![]()
Alvast veel plezier!
Houdringe is gedeeltelijk aanlijngebied.Madelief schreef:Panbos kun je beter verre van blijven, als je tenminste niet omver gelopen wil worden door loslopende honden. Dat is namelijk losloopgebied.
Het klopt wel dat eraanvast een aanlijngebied zit. Heet geloof ik Houdringhe, maar pin me er niet op vast. Omdat je zo van het losloop- naar het vastloopgebied loopt weet ik niet of iedereen zich daar aan het aanlijngebied houdt.
In Bilthoven is een mooi aanlijngebied, waar ik echter zelf nooit geweest ben omdat ik nooit aanlijn (als het niet hoeft).
houdringhe/beerschoten is idd een mooi aanlijngebied en als je doordeweeks gaat is het risico niet zo groot hoor dat je loslopers uit het panbos tegenkomt. er ligt een weg tussen het aanlijn en het losloopgebied, ingang naar de golfbaan.Madelief schreef:Panbos kun je beter verre van blijven, als je tenminste niet omver gelopen wil worden door loslopende honden. Dat is namelijk losloopgebied.
Het klopt wel dat eraanvast een aanlijngebied zit. Heet geloof ik Houdringhe, maar pin me er niet op vast. Omdat je zo van het losloop- naar het vastloopgebied loopt weet ik niet of iedereen zich daar aan het aanlijngebied houdt.
In Bilthoven is een mooi aanlijngebied, waar ik echter zelf nooit geweest ben omdat ik nooit aanlijn (als het niet hoeft).
ja achter de natuurijsbaan (gewoon een plas water want t vriest niet hard genoeg meer om te kunnen schaatsenMadelief schreef:In Bilthoven is een mooi aanlijngebied, waar ik echter zelf nooit geweest ben omdat ik nooit aanlijn (als het niet hoeft).
ikke wel hoor want die boswachter is errug rap met het schrijven van een bekeuring*kelly* schreef:ja achter de natuurijsbaan (gewoon een plas water want t vriest niet hard genoeg meer om te kunnen schaatsenMadelief schreef:In Bilthoven is een mooi aanlijngebied, waar ik echter zelf nooit geweest ben omdat ik nooit aanlijn (als het niet hoeft).) aan de soestdijkseweg is een mooi gebied. Met omheining omdat er ook koeien en paarden loslopen... Helaas houd hier ook bijna niemand zich aan t aanlijnen
ik loop hier iedere dag en heb nog nooit de boswachter gezien.bekkie schreef:ikke wel hoor want die boswachter is errug rap met het schrijven van een bekeuring*kelly* schreef:ja achter de natuurijsbaan (gewoon een plas water want t vriest niet hard genoeg meer om te kunnen schaatsenMadelief schreef:In Bilthoven is een mooi aanlijngebied, waar ik echter zelf nooit geweest ben omdat ik nooit aanlijn (als het niet hoeft).) aan de soestdijkseweg is een mooi gebied. Met omheining omdat er ook koeien en paarden loslopen... Helaas houd hier ook bijna niemand zich aan t aanlijnen