Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Filmpje

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Filmpje

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Ik was op youtube aan het kijken en toen kwam ik ineens dit filmpje tegen...... :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=ffY5QswK ... re=related
sundancekid

Re: Filmpje

Ongelezen bericht door sundancekid »

Mireillevdw schreef:Ik was op youtube aan het kijken en toen kwam ik ineens dit filmpje tegen...... :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=ffY5QswK ... re=related
dat filmke heeft hier al eens gestaan. De discussie die hierover onstond liep trouwens nogal flink op. Wat hier allemaal aan vooraf gegaan is weet niemand, maar de pitbullachtige haters hadden hun vooroordelen alweer klaar. Er zijn tal van honden die mensen bijten, maar men schept er blijkbaar vreugde in om alleen deze op "pitbulllijkende"honden overal ter wereld in een kwaad daglicht te stellen om op deze manier deze dieren uiteindelijk uitgeroeid te krijgen.
Het ware beter, dat men de onmensen, die deze dieren tot bijters maken eens deftig zou aanpakken, dat zou heel wat nuttiger blijken weet ik wel zeker. De mens is nogal wat een gevaarlijker ras dan de pitbullachtigen :evil:
Ongeacht het ras, wordt een hond wat de mens er van maakt!!!!!
Laatst gewijzigd door sundancekid op 14 mar 2008 11:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

O, dat wist ik niet.....
Misschein kan het topic worden verwijderd....
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

wat een afschuwelijk filmpje :N:
heb hem snel uit gezet

Ongeacht het ras, wordt een hond wat de mens er van maakt!!!!!
en hier sluit ik me volledig bij aan
Afbeelding
Iggy
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Italiaans windhondje en Peruaans naakthondje
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Iggy »

Bij het zien van dit filmpje had ik eerlijk gezegd alleen maar medelijden met de hond, in en in triest.
Denise en Johan eigendom van Betty Boop, Miss Piggy, Milano, Haddock, Cino en The Noxx
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

Ik had het filmpje hier inderdaad ook al in een ander topic gezien, en nog steeds kan ik er niet bij hoe sommige mensen reageren. Die jongen inhet begin: is eindelijk los, looptie heel rustig weg... Ik zou RENNEN! en dan iets zoeken, (stok, touw) om die hond mee bij mij en die andere mensen uit de buurt te houden... Er lopen daar behoorlijk wat mensen rond, en er is niemand die bedenkt dat je dat zwarte poedel-dingetje misschien eens even uit de buurt moet houden. En met al die mensen moet er toch minstens één iemand op het idee komen om die hond een touw (desnoods sjaal oid) om zn nek te smijten en em aan zo'n boom vast te zetten?

Tuurlijk, op zo'n moment ben je in paniek en reageert automatisch, maar die persoon die staat te filmen, had ook iets kunnen doen! In plaats daarvan laat hij lekker zn camera draaien en staat zelf aande veilige kant... :boos:
tanja1987
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): labrador retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door tanja1987 »

IK ZOU ZELF NOOIT Z ON HOND NEMEN
PUUR OM HET FEIT DAT IEDERE HOND WEL EENS KAN BIJTEN ZEG NOOIT OP Z ON MOMENT WORD JE Z ON HOND MOEILIJK TE BAASEN HEB GEEN ENKELE GRIP OP DE SITUATIE
IK WORD LIEVER DOOR MIJN LAPJE GEBETEN DAN DOOR EEN PITBULL OF IETS WAT ER OP LIJKT
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Abby schreef:

Tuurlijk, op zo'n moment ben je in paniek en reageert automatisch, maar die persoon die staat te filmen, had ook iets kunnen doen! In plaats daarvan laat hij lekker zn camera draaien en staat zelf aande veilige kant... :boos:
Ik blijf ook lekker op men balkon hoor, maar zou wel politie bellen en de beelden kunnen bewijs zijn
Derona
Zeer actief

Ongelezen bericht door Derona »

Heftig filmpje zeg
pffff ik zou mij ook geen raad weten wat ik zou moeten doen,als een hond mij zo zou grijpen,
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”