Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Peruaanse Naakthond?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

jidde

Peruaanse Naakthond?

Ongelezen bericht door jidde »

Afbeelding

Deze kwam ik tegen, staat bij dat dit een raszuivere naakthond is en dat hij te lang is voor de fokkerij.
Ben ik de enige die er zo zijn bedenkingen bij hem? ik heb idee dat hij een beetje schurft heeft en geen haren meer ofzo
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

is volgens mij wel een echte hoor. Heb ook gezien dat hij op het internet stond hier stond er echter bij dat de fokker hem weg deed omdat hij niet geschikt is voor de fok. Denk dat het komt omdat hij te behaard is.
Afbeelding
gevni havanezers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Het zou best kunnen dat het er één is omdat een aangekeurde naakthond (zonder ouders bekend) dus ook gewoon een Peruaanse naakthond is.
Echt rastypisch is ie niet nee;o)
Er zijn wel naakthonden die zo behaard zijn als deze hond. Dat gebeurt af en toe gewoon.
Ik heb ook gevraagd of ze wel zeker weten dat ie naakt is en niet gewoon een ziekte heeft want op nieuwere foto's leek het wel of ie nog meer haar heeft gekregen.
Een paar jaar terug zat er ook een kale hond in het asiel die er uit zag als een naakthond maar die is nu gewoon behaard. Hij had een hormoonafwijking.

Naakt of niet, hij's wel leuk :wink:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”