Hier waren natuurlijk mooie honden te zien, maar ook een forumlid met zijn honden.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YUPFUPKH voor alle foto's.

En dan nog een paar Duitsers.

Moderator: moderatorteam
volgens mij is het ook een colliekruising.Inge O schreef:de herder op de tweede foto lijkt wel een rïncarnatie van mijn flurkje.
ik vind verder ook die collie(?)kruising heel leuk.
De show was georganiseerd door of Shinjisstar. Dus er zitten misschien wel nakomelingen van deze kennel op de foto. Ik had geen catalogus en heb geen nrs genoteerd.nathalietjuh schreef:Zijn dat honden van Offshinjisstar of de foto's (of nakomelingen ervan)? Ik vind ze zo geweldig om te zien altijd!!!
Heb even een foto van de moeder opgespoord.Elmar schreef:Ze is van Ikaros en de moeder is een Tervuerense Herder. Deze hond is red-merle, dus heeft een merle vader. Aan de stand van de achterhand denk ik dus ook aan de collie. Het is inderdaad een prachtige hond!
Het is dat ik de kans niet kreeg. heb ze steeds achtervolgd, maar het lukte niet. Ik denk dat Puck een erg leuk maatje voor Rico zou zijnRami schreef:Je zult het wel heel vaak horen, denk ik.Lot77 schreef:Puck bloost er helemaal van! Bedankt voor alle complimenten.Het is echt een prachthond!
Aaahh, ik had haar zo gekidnapt, ehm... gedognapt!