Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb het op de t.v gezien. Ze stuurt de hond op die mevrouw af, en later durft ze nog te beweren dat haar deur open stond
Gelukkig liegen de beelden niet.
Het is best logisch, in haar wereld, dat ze haar hond niet wil mee geven aan die vrouw van animal control( na al 2 bijt incidenten en kans op een spuit ). Deze vrouw lijkt mij een duidelijk gevalletje van, 'nooit meer een hond aan geven'. Hond is hier weer slachtoffer van een totaal onverantwoordelijk eigenaar.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
Anne Panne schreef:je kan zeggen wat je wil.. maar de hond luisterd wel goed..
Inderdaad hij luisterd prima, helaas is de baas niet goed wijs om de hond zulke dingen te leren en wordt de hond weer eens de dupe van de domheid van zijn baas
Dit is dus 3e bijtgeval, sorry maar dan is het simpel De hond kan er niets aan doen trouwens, wel frapant dat ie 2x dezelfde bijt terwijl die slaande man en cameraman/vrouw niet gebeten worden :N:
aan de lichaamstaal van de hond, kan je zelfs als leek zien dat dat dier bang is voor dat monster dat er naast loopt.
Hond is verkloot en dient afgemaakt, dat wijf is verkloot en dient achter de tralies gestoken om daar weg te rotten wat mij betreft
Wat een wijf zeg , die moeten ze opsluiten en dan langer dan 6 maanden. Hoe haal je het je hoofd om je hond op iemand af te sturen !
En de hond is weer eens de dupe.
Dit filmpje heb ik al heel vaak gezien, en elke keer vind ik het weer net zo erg om te zien!
Het zou je toch gebeuren zeg......
Ik vind het trouwens heel zielig voor de hond, die doet alleen maar wat hem opgedragen wordt, en krijgt daardoor rake klappen en wordt zeer waarschijnlijk afgemaakt.
Valt me trouwens nog mee dat hij los liet toen hij geslagen werd, de gemiddelde Pitbull wordt alleen maar feller en bijt zich steviger vast.
Ik hoop dat dat mens nooit meer een dier aan mag schaffen!
ik vind die eerste 10 keer erger dan dat laatste filmpje die pak de bal heeft geplaatst. behalve dan dat die andere hond word overreden en neergeschoten..maarja ieder zn eigen mening!