Moderator: moderatorteam
Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.
Ik ik wil niet dat mijn hond tussen de vishaakjes en draadjes terug komt.
Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.Pepie schreef:Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.
Die lagen er nog nietIk denk als hij het normaal zou zeggen,dat ik mijn hond erook weg zou halen..........maar aan de andere kant vond ik dat die vrouw ook gelijk had...........Zij zei........je kan wel 1 week aan het voeren zijn..........zolang je niet aan het vissen bent,gaat hij er gewoon in
............Ik wil even jullie meningen hebben,want dat gaat mij ook geheid overkomen
Essy schreef:Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.Pepie schreef:Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.
Die lagen er nog nietIk denk als hij het normaal zou zeggen,dat ik mijn hond erook weg zou halen..........maar aan de andere kant vond ik dat die vrouw ook gelijk had...........Zij zei........je kan wel 1 week aan het voeren zijn..........zolang je niet aan het vissen bent,gaat hij er gewoon in
............Ik wil even jullie meningen hebben,want dat gaat mij ook geheid overkomen
Ik zou niet het risico willen lopen dat hij daar iets pakt of eet.
Waarom zou je daar je hond niet gewoon terugroepen en hem een stuk verderop erin laten. Als die vent kwaad wil heb je nog een veel groter probleem.
of je hondPepie schreef:Essy schreef:Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.Pepie schreef:Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.
Waarom zou je daar je hond niet gewoon terugroepen en hem een stuk verderop erin laten. Als die vent kwaad wil heb je nog een veel groter probleem.
Dan heeft hij een probleem he![]()
Ik ben nu alert.......weet als daar een man staat.....ik moet vragen.......heeft u net gevoerd?....Essy schreef:of je hondPepie schreef:Essy schreef:Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.Pepie schreef:
of er staat er een te 'wildplassen'Pepie schreef:Ik ben nu alert.......weet als daar een man staat.....ik moet vragen.......heeft u net gevoerd?....Essy schreef:of je hondPepie schreef:Essy schreef: Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.
........
Een soortgelijke reactie gaf die vrouwomafia schreef:Waar slaat dit op ??? hoezo voert hij al 4 dagen, er staat toch geen bord verboden voor honden om te zwemmen ik voer de vissen, nou hij had aan mij een verkeerde als die zo te keer ging.
Ik heb dat hier nog nooit gezien iemand die van te voren de vissen voert
Ik zou naar zijn visvergunning vragenPepie schreef:Ik maakte dit vanmorgen mee,aanschouwde het op een afstandje,:19: ........Die man zegt,ik ben al 4 dagen aan het voeren,daar zit geld in hoor..............Dat kan die vrouw toch niet weten
.........Als er nou hengels lagen,maar niks nada........En die man ging mij tekeer
.........