Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraagje

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

vraagje

Ongelezen bericht door Pepie »

Als een visser staat te voeren,dus een voertje uitgooid in het water,maar jij weet dat niet........en je hond gaat daar het water in...........en de visser (zonder hengels nog niks bij zich)........gaat me daar tekeer :boos: .........Haal je je hond daar weg,of laat je hem gaan :19:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik haal hem weg.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

als die visser gelijk tekeer gaat :N: , dan staat daar dus ff een vis wijf inplaats van een redelijke hondeneigenaar :evil: .
Ik ben geen 40 jaar geworden om me uit te laten kafferen door een of andere boeren L*L
ik pik dat dus niet en dat zal ik hem vertellen ook, en daarna haal ik mijn hond weg :pffff:
Pepie
Zeer actief

Ik maakte dit vanmorgen mee,aanschouwde het op een afstandje,:19: ........Die man zegt,ik ben al 4 dagen aan het voeren,daar zit geld in hoor. :devil: .............Dat kan die vrouw toch niet weten :19: .........Als er nou hengels lagen,maar niks nada........En die man ging mij tekeer :boos: .........
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Als ik me van geen kwaad bewust zou zijn en iemand ging zo tekeer tegen me zouden ze wat terug kunnen verwachten ja :devil:

Vraagt iemand het normaal aan me, als ik ergens geen erg in heb, prima, geen probleem, haal m'n honden gelijk weg... Anders duurt het wel even :wink:
S@ndr@
Zeer actief

Jammer dan :smile: , hij zou een hele slechte aan me hebben :19: , als zo iemand het gewoon uitlegt ben ik best bereid er rekening mee te houden, ik ben echt de beroerdste niet.
maar gelijk in de scheldmodus :neenee: ,
dat haalt binnen de kortst mogelijke keren het slechtste in mij naar boven.
:tong: :F:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Overigens zal ik er wel iets, op rustige toon, over zeggen dat die man zo tekeer gaat, maar ik haal mijn hond wel weg. (ook voor het geval hij zich nog even op de hond af wil reageren).
Afbeelding
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.

Ik ik wil niet dat mijn hond tussen de vishaakjes en draadjes terug komt.
wen
Zeer actief

Ongelezen bericht door wen »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger expres visertjes ging pesten.. ze konden zo lekker te keer gaan :oops: zeker als ik ze het water i joeg...
maar ben nu volwasse dat doe ik dus niet meer :neenee: :wink:
Nouja als ze nu normaal vragen of ik ze weg hou doe ik het natuurlijk maar als ze weer te keer gaan.......
Afbeelding
Pepie
Zeer actief

Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.

Die lagen er nog niet :wink: Ik denk als hij het normaal zou zeggen,dat ik mijn hond erook weg zou halen..........maar aan de andere kant vond ik dat die vrouw ook gelijk had...........Zij zei........je kan wel 1 week aan het voeren zijn..........zolang je niet aan het vissen bent,gaat hij er gewoon in :wink: ............Ik wil even jullie meningen hebben,want dat gaat mij ook geheid overkomen :mrgreen:
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik ben er zo een die het prachtig vind als honden de vissen wegjagen want ik vind vissers regelrechte dierenkwellers.

Ik denk trouwens dat als het mij zou overkomen ik iets zou zeggen van: laat die vissen toch met rust joh, ze doen jou toch ook niets.
Pepie
Zeer actief

[quote="Anna*Poncho"]Ik ben er zo een die het prachtig vind als honden de vissen wegjagen want ik vind vissers regelrechte dierenkwellers.

Ik denk trouwens dat als het mij zou overkomen ik iets zou zeggen van: laat die vissen toch met rust joh, ze doen jou toch ook niets.[/quote]
:smile: Das wel een leuke :mrgreen: ...........Ik hou banjer er altijd bij vandaan..........drib liep netjes om de hengels heen,maar banjer zie ik ervoor aan,om er 1 mee te pikken :N: Kijk eens vrouwtje wat een aparte stok. :gjump:
Afbeelding
Essy

Pepie schreef:
Essy schreef:Ik haal mijn hond weg. Het lijkt me inderdaad lullig als je al 4 dagen voert en een hond gooit roet in het eten.

Die lagen er nog niet :wink: Ik denk als hij het normaal zou zeggen,dat ik mijn hond erook weg zou halen..........maar aan de andere kant vond ik dat die vrouw ook gelijk had...........Zij zei........je kan wel 1 week aan het voeren zijn..........zolang je niet aan het vissen bent,gaat hij er gewoon in :wink: ............Ik wil even jullie meningen hebben,want dat gaat mij ook geheid overkomen :mrgreen:
Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.
Ik zou niet het risico willen lopen dat hij daar iets pakt of eet.

Waarom zou je daar je hond niet gewoon terugroepen en hem een stuk verderop erin laten. Als die vent kwaad wil heb je nog een veel groter probleem.
Pepie
Zeer actief

Essy schreef:
Pepie schreef:

Waarom zou je daar je hond niet gewoon terugroepen en hem een stuk verderop erin laten. Als die vent kwaad wil heb je nog een veel groter probleem.

Dan heeft hij een probleem he :S: :wink:
Afbeelding
Essy

Pepie schreef:
Essy schreef:
Pepie schreef:

of je hond
Pepie
Zeer actief

Essy schreef:
Pepie schreef:
Essy schreef:
Pepie schreef:

of je hond
Ik ben nu alert.......weet als daar een man staat.....ik moet vragen.......heeft u net gevoerd?.... :roll: ........
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

je kunt hem ook een zet geven, kan hij kijken of de vissen er al zijn :smile: :pffff:
Pepie
Zeer actief

S@ndr@ schreef:je kunt hem ook een zet geven, kan hij kijken of de vissen er al zijn :smile: :pffff:
:smile: :smile: .........Dat mag niet :mrgreen:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Pepie schreef:
S@ndr@ schreef:je kunt hem ook een zet geven, kan hij kijken of de vissen er al zijn :smile: :pffff:
:smile: :smile: .........Dat mag niet :mrgreen:
Kun je daarna vragen of ie zo de vissen niet wegjaagt :smile: , toch zonde van al dat voeren :pffff:
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

Ik zou vragen naar zijn vissersvergunning :ok:
Essy

Pepie schreef:
Essy schreef:
Pepie schreef:
Essy schreef: Als daar regelmatig wel gevist wordt, kan er vanalles liggen.

of je hond
Ik ben nu alert.......weet als daar een man staat.....ik moet vragen.......heeft u net gevoerd?.... :roll: ........
of er staat er een te 'wildplassen' :smile: :smile:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

ik haaaat vissen. maar ja RESPECT he!
ik haal mijn hond weg, maar zou wel zeggen dat ie niet zo hoeft te schreeuwen en dat ik ook niet kan weten dat hij daar nu wil vissen en net gevoerd heeft.
trouwens al voert ie voor 100 euro, moet hij weten, heb ik niks mee te maken. ik vind het zielig voor de vissen.
maar zou wel respect hebben, ieder zijn hobby en zal even verderop met mijn hond gaan staan. :19:
Pepie
Zeer actief

tura schreef:Ik zou vragen naar zijn vissersvergunning :ok:
Ben niet van de peliessie :pffff:
Afbeelding
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Als hij zo tegen me tekeer zou gaan, zou ik mijn hond niet terug roepen :mrgreen:
Als hij het netjes vraagt, dan roep ik netjes mijn hond uit het water.

Sowieso laat ik mijn honden niet in het water als ik zou weten dat er iemand aan het vissen is, maar als ik het niet zou weten en het per ongeluk zou doen, dan hoeft hij niet zo tegen mij te schreeuwen :wink:
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Waar slaat dit op ??? hoezo voert hij al 4 dagen, er staat toch geen bord verboden voor honden om te zwemmen ik voer de vissen, nou hij had aan mij een verkeerde als die zo te keer ging.

Ik heb dat hier nog nooit gezien iemand die van te voren de vissen voert
Pepie
Zeer actief

omafia schreef:Waar slaat dit op ??? hoezo voert hij al 4 dagen, er staat toch geen bord verboden voor honden om te zwemmen ik voer de vissen, nou hij had aan mij een verkeerde als die zo te keer ging.

Ik heb dat hier nog nooit gezien iemand die van te voren de vissen voert
Een soortgelijke reactie gaf die vrouw :wink:
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik zou mijn hond weghalen en uiterst beleefd de man te kakken zetten.

Anne
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pepie schreef:Ik maakte dit vanmorgen mee,aanschouwde het op een afstandje,:19: ........Die man zegt,ik ben al 4 dagen aan het voeren,daar zit geld in hoor. :devil: .............Dat kan die vrouw toch niet weten :19: .........Als er nou hengels lagen,maar niks nada........En die man ging mij tekeer :boos: .........
Ik zou naar zijn visvergunning vragen :pffff:
Derona
Zeer actief

Ongelezen bericht door Derona »

Ligt eraan idd hoe het gaat,als hij meteen gaat schelden,
maar ja ik weet ook dat het best irri is als je daar zit te vissen,al een tijd en er opeens een hond op afduikt,

mijn man vist namelijk vaak hahah
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Direct in hysterisch gegil uitbarsten haalt meestal niet mijn beste kant naar boven :mrgreen: dus ik weet niet of ik direct aan ''het verzoek'' zou voldoen.
Heb sowieso de pest aan vissers.
Kom ze wel regelmatig tegen aan de Vlietlanden met tentjes en al vroeg in de ochtend en hou dan wel de honden bij me(Micron pieste wel gister tegen zo'n tentje aan omdat ik te laat was met roepen maar dat komt zelden voor
Ik ben weleens heel vroeg in de ochtend iemand tegen gekomen in Cronestein die een spoor had getrokken voor zijn hond om te gaan trainen en die toen hij mij en vriendin met honden zag ook krijsend op ons afkwam om ons te vertellen op te donderen en daar heb ik,gezien zijn agessieve houding ook geen gehoor aan gegeven.
Was het op een normale tonn gevraagd had ik het overigens wel gedaan.
Als het zo op het oog niet duidelijk is dat je even je honden bij je moet houden en het kan niet op een normale manier duidelijk gemaakt worden ben ik er in de regel snel klaar mee.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”