Jessy & Rakker starten beide in de klasse A Small.
Jessy en ik mochten het spits afbijten, wij moesten als eerste de Gambling lopen. De Gambling waren 19 toestellen, elk toestel dat je zonder fout/weigering deed, was een punt (ze stonden in een bepaalde volgorde). Jessy en ik hadden 19 punten. Was hartstikke blij, omdat Jessy erg veel moeite heeft met vreemde slurfen (is een door-toestel met een doek waar ze door moeten) en we daardoor vaak een disk halen. Nu ging ze er zonder aarzelen doorheen

Met Rakker ging het minder goed. De hoogtes van de toestellen van Cyno zijn anders dan die van FHN. Op de training trainen wij nu op Cyno hoogte, maar blijkbaar toch iets te laag. Rakker tikte een aantal latjes en raakte daar een beetje gestresst van. Was dus een disk. Rakker is bijna 9, dus als het zondag (dan heb ik een wedstrijd in Hoogeveen) weer zo gaat, laat ik haar in de Veteranen uitlopen (mogen honden vanaf 7 jaar in). Deze hoogte red ze blijkbaar gewoon niet.
Met Jessy behaalde ik de 1e plaats

Toen het Vast Parcours. Het was een rondje met een aantal vervelende wissels, maar wel een leuke. Met Jessy ging het weer super. Was erg geconcentreerd en lette goed op.
Rakker tikte weer een aantal latjes, voor de rest ging het goed. Wel een disk, omdat er teveel latjes aflagen.
Met Jessy werd ik 1e en ik had een U'tje

Tussendoor kwam Jurry als verassing even kijken. We waren even met iemand aan het kletsen die ik al 3 jaar niet meer gezien had, toen er omgeroepen werd dat de A Small moest lopen. Ik dus gauw Jessy uit de bench halen. Dacht al dat het niet goed zou gaan (ze gaat altijd op zoek naar Jurry), en ja hoor, madam was overal heen aan het kijken, behalve naar de toestellen en naar mij. Ze was echt op zoek naar Jurry. Dus steeds net op tijd haar aandacht weer vragen, en we kwamen rond met maar één weigering (ze stopte in de paaltjes even om te kijken of Jurry daar was

Met Rakker waren het weer de latjes en die bedacht ineens ook dat ze Jurry niet zag. Dat was dus even flink mijn stem erop om te voorkomen dat ze de ring niet uitliep. Door de latjes wederom een disk.
Met Jessy had ik het idee dat ze heel slecht liep, maar dat viel best mee, want we werden nog 2e

Jessy heeft dus gisteren mooi even 3 bekers gewonnen

Verder was het een hartstikke leuke en gezellige dag. We hadden hartstikke geluk met het weer, maar één keer regen gehad.
Ik had Kiera meegenomen, omdat ik na zo'n dag nooit veel zin heb om nog met haar te gaan wandelen, en ze zo ook een leuke dag had, en dat ging hartstikke goed.
Zondag nog een wedstrijd, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik ben vooral benieuwd naar Rakker, want als ze weer begint met latjes te tikken gaat ze gewoon in de Veteranen (dan mag ze volgens mij 10 cm lager springen).